Как да накараме дизел да повървява

MaxBass
Status: Извън линия

Как да накараме дизел да повървява

Мнение от MaxBass » 15 юли 2007, 08:57

Значи здравейте първо :)
писал съм и друг път теми
и се се отказвам но сега съм се пояедосал
:) Та значи понеже съм по импулсивен човек а тука няколко
младежа ми скачат по нервите
единия даже член на форума :) значи
Колата е 1.8 дизел
оттук насетне въпрсоа е да стане така че тя да почне да върви
може да отделя 600-1000лв
трябва да стане тази кола по ред причини :)
искам всякакви мнения :) аз вариантите си ги знам доло горе но искам
да поопсъдим въпроса :) може пък да ме разубеди някой (дано не успее :twisted: )

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

решението

Мнение от bilder » 15 юли 2007, 10:53

Намираш един ударен ескорт 1.8ТД оглждаш го добре и си взимаш това което го няма на твоята кола-в случайя турбината била тя с интеркулер или Не.след което чук тел клещи и .....

MaxBass
Status: Извън линия

Re: решението

Мнение от MaxBass » 15 юли 2007, 11:01

bilder написа:Намираш един ударен ескорт 1.8ТД оглждаш го добре и си взимаш това което го няма на твоята кола-в случайя турбината била тя с интеркулер или Не.след което чук тел клещи и .....
Тука до моя блок има едни майсторчета и те м иказаха че моят блок не ставал за турбо
евентуално трябва да търся цял двигател :)
а варианта с бензинов дали е много сложен?
И то сненям ли ДВГ трябва да сменям скорости-полуоски-карета :)

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от bilder » 15 юли 2007, 11:13

Ако слагаш бензинов мотор не е задължително да сменяш скоростите и полуоските и със старите става.Аз направих така с моя преди време от 1.6Д стана 1.6 бензинка :).Но ти искаше да си е дизел и да върви до колкото видях в поста ти.Затова си намери един мотор от мондео например или някой ескорт,но да го провериш ествствено преди това и сменяй в някой сервиз дето знаят какво правят.

MaxBass
Status: Извън линия

Мнение от MaxBass » 15 юли 2007, 14:54

сервиза е лесен тук до удома са се събрали ралиджиите в габрово :)
а те знаят как се правят бегачки въпроса е да намеря какво да сложа :)
а за това че трябва да е дизел да :) доло горе държах на тази теория :)
сега съм поомекнал и може и за бензин да се навия но уви когато разликата е голяма в мощоста се сменят доста неща :)
сега мойте неща отговарят с тези на 1.6 бензин
но уви ако слагам бензонов двигател ще го търся РС :twisted:

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 15 юли 2007, 15:02

Тоя къде ти обяснява до момента сложи от XR 105 коня като го разглоби на части и ревизира целия преди да го сложи в коша.
Получи се неква лудница в която така и не успях да се кача преди да я продаде.

Потребителски аватар
EscortMK51.3
потребител
потребител
Мнения: 575
Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Мнение от EscortMK51.3 » 19 юли 2007, 17:03

знам, че е кофти да те бие 1.3 бензин, но понякога и така се случва :D :P
Последна промяна от EscortMK51.3 на 19 юли 2007, 19:13, променено общо 2 пъти.

MaxBass
Status: Извън линия

Мнение от MaxBass » 19 юли 2007, 17:13

EscortMK51.3 написа:знам, че е кофти да те бие 1.3 бензин, но понякога и така се случва :D :P
Mомче казах ти го милион пъти
носи пари и кажи каде и кога ;) дотогава се въздържай се от коментари ;)

Потребителски аватар
EscortMK51.3
потребител
потребител
Мнения: 575
Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Мнение от EscortMK51.3 » 19 юли 2007, 17:57

на този блок, щом не може да се сложи турбо - няма какво да се направи! чип - не може (няма екю) , изпускателна система с по-голям диаметър на тръбите - няма смисъл, двигателя не се нуждае от такъв дебит, филтър - минимум 200 лева за филтър, които при 60 коня двигател няма да се усети - няма смисъл. олекотяване ? човека се занимава с кар аудио - следователно с оплътнения, кабели, усилватели и т.н. се отдалечава повече и повече от олекотяването.

какво остава - друг двигател.
Последна промяна от EscortMK51.3 на 19 юли 2007, 19:14, променено общо 2 пъти.

Потребителски аватар
EscortMK51.3
потребител
потребител
Мнения: 575
Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Мнение от EscortMK51.3 » 19 юли 2007, 18:08

ти си обичаш дизела - 1.8ТД от Мондео или минаваш на бензин с едно двигателче от ХР3и и ти си човека

а ако бях на теб - замразявам за малко проекта с втория бас и събирам за RS2000

p.с. и не се засягай за гонките...заради това да се скараме..не мисля че си струва
:)
Последна промяна от EscortMK51.3 на 19 юли 2007, 19:15, променено общо 1 път.

MaxBass
Status: Извън линия

Мнение от MaxBass » 19 юли 2007, 23:25

:) олекотяването е хубаво нещо когато
я шумоизолирах и имаше само мойта седалка беше нещо нечовешко :twisted:

и все пак най-верояртно ще търся тд от форд че ако може да е направо сичко двигателя с климатик и серво :) 8)

MaxBass
Status: Извън линия

Мнение от MaxBass » 22 юли 2007, 01:18

Добре някой въобще правил ли е ескорт дизел
да върви повече или
правил ли е някой каквито и да било модификации
:( мислех че има интусиасти на тема дизели :)
май съм единствения :) и то срещо течението :)

Потребителски аватар
DMX_a
потребител
потребител
Мнения: 933
Регистриран: 26 май 2007, 20:33
Модел на автомобила: Ford Escort 1.3 CL
BMW 320 E36
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DMX_a » 22 юли 2007, 09:04

Моят съвет би бил следния
Не закачай Форда, щом си склонен да даваш пари за вървежна кола,
поразтърси се и си вземи една CRX първа генерация 1,6 16v 130кс купето е около 600-650кг.
Така ще имаш 2 коли (естествено си направи сметка и за това че трябва поддръжка), и ще ти излезе по тънко от колкото да модифицираш нещо което работи добре, а не знаеш и какви ще са последствията от модификациите.

MaxBass
Status: Извън линия

Мнение от MaxBass » 22 юли 2007, 14:10

неене Форда ще правя аз искам дизелова "бегачка"
Плана е да се сложи турбодизелов двигател :) и оттам ще го мислим още
Поръчах двигателчето пък ще видим ще ми намерят ли казаха около месец

Потребителски аватар
EscortMK51.3
потребител
потребител
Мнения: 575
Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Мнение от EscortMK51.3 » 22 юли 2007, 22:15

DMX_a написа:Моят съвет би бил следния
Не закачай Форда, щом си склонен да даваш пари за вървежна кола,
поразтърси се и си вземи една CRX първа генерация 1,6 16v 130кс купето е около 600-650кг.
Така ще имаш 2 коли (естествено си направи сметка и за това че трябва поддръжка), и ще ти излезе по тънко от колкото да модифицираш нещо което работи добре, а не знаеш и какви ще са последствията от модификациите.
провери си източниците за теглото на црх-а :)

MaxBass
Status: Извън линия

Мнение от MaxBass » 23 юли 2007, 19:50

Момчета ново двайсет
кажете ми
в кои фордове слагат ел помпи :( предполагам не в всички а без ел помпа няма как да се слага чип :( без чип губя много :( и почти се обезмисля работата
апък тея помни скъпи :(
каква е вероятноста да ми се падне с такава помпа
Последна промяна от MaxBass на 24 юли 2007, 10:23, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 24 юли 2007, 08:47

Мисля че е много вероятно ако ескорта е 97-98 г., а още по-вероятно ако е от Мондео, пак от тия години нататък.
Изображение

MaxBass
Status: Извън линия

Мнение от MaxBass » 24 юли 2007, 10:24

Значи ще търся след 97 да е фордя :( пффффф намирисва ми на още пари :)
Но съм си го наумил мамичката му :)

Потребителски аватар
EscortMK51.3
потребител
потребител
Мнения: 575
Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Мнение от EscortMK51.3 » 24 юли 2007, 11:19

виж Пешо ако намериш от мондео - пак трябва да стане и да има ел. помпа

MaxBass
Status: Извън линия

Мнение от MaxBass » 24 юли 2007, 11:22

EscortMK51.3 написа:виж Пешо ако намериш от мондео - пак трябва да стане и да има ел. помпа
Aaaaaaaaaaaaa нз:) ша варя след малко пак да видя ко ша кажат майсторчетата :)
ама не е добре тей с тея помпи
хаха и днес сутринта тръвам да паля не ми свети лампата на подгряването :shock:

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта