Чип...

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 22 мар 2005, 18:54

Интересен въпрос :? Самите екута могат да се сменят, ефекта обаче не знам какъв ще е :oops: Лошото е, че след 1994 слагат на някои модели PATS - система за сигурност, която има функция като на имобилайзер. Аз нямам такава система в колата => не знам какво ще стане, нищо чудно да побъркам компютъра :)... нещо в стил windows ;)

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 23 мар 2005, 09:57

според мен можеш да опиташ, ако имаш еку от мк7 под ръка - едва ли може да му стане нещо, което да не може да се оправи със рестарт :D

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 23 мар 2005, 20:55

Ми... де да знам :( ако оплескам нещо?! Сигурно има по-нови датчици които аз ги нямам, та не знам дали има смисъл... да не хвърля още пари на вятъра :oops:

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 24 мар 2005, 10:15

датчиците са абсолютно идентични /поне според моята литература/, както и самите двигатели 1.6. При 1.8 има разлика - при мк6 са 105 и 130 к.с. а при мк7 е само един със 115 к.с.

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 24 мар 2005, 18:20

A каква литература ползваш ако не е тайна?!?

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 25 мар 2005, 09:32

има една книга за ескорт/орион след 90-та. а и в hayness е само 1 зетек 1.6

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 25 мар 2005, 11:08

На Х.Р.Етзолд ли? В нея нищо не пише за еку-тата. + това тази система за сигурност ПАТС как ще я заобиколя?!

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 25 мар 2005, 11:33

cossy написа:На Х.Р.Етзолд ли? В нея нищо не пише за еку-тата. + това тази система за сигурност ПАТС как ще я заобиколя?!
да, същата. за екутата не пише, но двигателя 1.6 зетек 90 к.с. го слагат и след 95 г. без промени. а за системата ПАТС нямам идея :oops: да не би да е като на фокус-а с програмируем ключ?

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 25 мар 2005, 13:52

Знам само, че в ключа има нещо което дезактивира системата от някакво минимално разсотяние (достатъчно е ключа да е на таблото за да хване). :oops:

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 25 мар 2005, 14:23

е тази система всички ли мк7 я имат? съмнявам се. намери си еку от кола без тази система

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 25 мар 2005, 14:55

Aми не знам, но от английски форум ми казаха, че нищо няма да стане... ето и отговора на запитването ми дали мога да сменя моето еку с такова от ескорт 1998-ма:
don't think it will. A 1993 Zetec engine will be just that - standard Zetec. With hydraulic followers etc. I'm sure there will be a few variations with sensors etc.

A 1998 ECU will be for the Zetec-E engine - which I'm sure all of which have the PATS system - and if you don't have the PATS coil for round the ignition lock and the correct key - I suspect you'll be going nowhere fast.

I wouldn't chance it mate - there's no advantage.

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 25 мар 2005, 15:04

това се отнася за английските ескорти.един приятел имаше мк7 1.4 и той нямаше патс.таке че си мисля че едва ли всички немски мк7 я имат. вярно че 1.4 не е зетек ама все пак....питай в някой немски форум ако знаеш немски :D

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 25 мар 2005, 17:03

:oops: не съм имал удоволствието да го науча този език :oops:

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 25 мар 2005, 17:08

е все пак ако имаш или намериш такова еку нищо не пречи да пробваш

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 25 мар 2005, 17:16

Е то хубаво ще се сложи, ама нали трябва да мина 20-30 км за да се усети разликата...

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 25 мар 2005, 17:19

е и какъв е проблема

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 25 мар 2005, 17:35

Проблема е, че не мога да го взема да запаля двигателя и да видя дали дава грешки :oops:

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 25 мар 2005, 17:39

е защо така? ако го взимаш от морга ти го бележат, пробваш и ако не стане го връщаш

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 25 мар 2005, 17:41

Ако се съгласи човека ще пробвам!

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 08 апр 2005, 16:16

прогрес?

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта