Спортна генерация...

Отговори
Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Спортна генерация...

Мнение от venom4o » 09 дек 2007, 12:29

Така имам въпрос.. подариха ми две доста качествени последни гърнета.. Модела е двоен ауспух.. целта им е само да преобразуват звука и да олекотяват генерацията.. та да попитам за да ги сложа и да не ме чува и Паци в Плевен когато паля колата какво да направя.. имам само средно и крайно гърне в момента като даже средното е изпърдяло? Имам едно средно гърне от Ситроен почти ново ще го сложа него и ще махна мойто крайно ,но май пак ще е доста гъгнещ звука?Дайте малко акъл.. целта не е газария .. просто искам звука на колата ми да ми харесва както и отзад да се виждат двете гърнета...

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 16 дек 2007, 15:21

Ако ти е читаво първото и средното гърне, дори и права тръба да сложиш отзад, пак не е адски шумно.

Затова слагай хубаво средно гърне (щом имаш ситроенско, слагай), после слагай отзад олекотените и си свиркай. Проблем може да е само, че гърнетата, особено читавите ги изчисляват за двигателя. Т.е. ако имаш разлика във мощността или response-а спрямо оборотите, да знаеш че е от средните гърнета. Задното принципно се казва заглушител (muffler) и има цел да направи колата тиха, нищо повече.

Аааа... гледай да нямаш разлики в диаметъра на тръбите.

EDIT: Спомена че нямаш първо гърне. Фабрично ли е така или ти си сложил тръба на мястото на първото. Ако си сложил тръба, на нейно място сложи малко Bosal гърненце, продават се навсякъде, струва около 30лв. Доста ще удължи живота на генерацията.
Изображение Изображение

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 16 дек 2007, 15:29

Kocko написа:EDIT: Спомена че нямаш първо гърне. Фабрично ли е така или ти си сложил тръба на мястото на първото. Ако си сложил тръба, на нейно място сложи малко Bosal гърненце, продават се навсякъде, струва около 30лв. Доста ще удължи живота на генерацията.
еми то сиерата не знам колко гърнета има, но аз си мисля че са само 2 :? аз доколкото съм гледал по моята има едно малко гърне по средата и след това е крайното...

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 16 дек 2007, 15:34

Не знам братле, по Сиери не съм се ровил, само съм карал :). Ходи на някой канал, виж отдолу, ако първия половин метър след колекторите има заварки, все едно е имало нещо отдолу, значи е имала първо гърне. Втория вариант е ЛС на колегите със Сиери да питаш. Успех.
Изображение Изображение

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта