Турбо турбо ами преди това?
-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 25 юни 2008, 12:00
- Модел на автомобила: Mustang 3.8 V6 1995 155hp
- Status: Извън линия
Турбо турбо ами преди това?
Да кажем че за около 2000 лева мога да се сдобия с Т3Т4 twin turbo charger kit за моята красавица.
Далече от мисълта обаче, че само с това ще се размина. Все пак е 27 psi или 1.86 бара което си е сериозно налягане. За генерацията съм наясно, че ще се сменя избрал съм вече един Flowmaster
не само заради прекрасния звук. Спирачните дискове и те са ясни - засега ще ги оставя старите като ще се кара само драг 
Въпроса е какви други модификации ще се правят по колата. Не съм ходил в сервиз още, предпочитам да събера повече мнениа тук. Най лошото е че колата е автомат за жалост. Трябва ли да се сменя кутията или може да се кара и така. Другото което е колегите от Пепси (по-добре 2.0 литра Пепси от колкото 1.6 Хонда
) ми казаха нещо за смяна на гарнитура което има логика но все пак да питам. Освен това? Други идей преди да ида до едни откачени типове от Поморие да питам.
Далече от мисълта обаче, че само с това ще се размина. Все пак е 27 psi или 1.86 бара което си е сериозно налягане. За генерацията съм наясно, че ще се сменя избрал съм вече един Flowmaster


Въпроса е какви други модификации ще се правят по колата. Не съм ходил в сервиз още, предпочитам да събера повече мнениа тук. Най лошото е че колата е автомат за жалост. Трябва ли да се сменя кутията или може да се кара и така. Другото което е колегите от Пепси (по-добре 2.0 литра Пепси от колкото 1.6 Хонда

Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
НЕ, ЧЕ КОЛАТА ТИ НЕ ВЪРВИ .... ПРОСТО ТИ НЕМОЖЕШ ДА Я КАРАШ
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Турбо турбо ами преди това?
Неискам да те плаша, но с този twin turbo charger kit само ще си докараш неприятности.
Имам впредвид, че като вдигнеш мощността на двигателя с нея ще утрепеш всичко нататък. Скоростната кутия ще я сасипеш, полуоски ще касаш и т.н.
Имам впредвид, че като вдигнеш мощността на двигателя с нея ще утрепеш всичко нататък. Скоростната кутия ще я сасипеш, полуоски ще касаш и т.н.
-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 25 юни 2008, 12:00
- Модел на автомобила: Mustang 3.8 V6 1995 155hp
- Status: Извън линия
Re: Турбо турбо ами преди това?
Мерси
Ся си виж подписа

Ся си виж подписа

НЕ, ЧЕ КОЛАТА ТИ НЕ ВЪРВИ .... ПРОСТО ТИ НЕМОЖЕШ ДА Я КАРАШ
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Турбо турбо ами преди това?
Мой съсед в щатите преди 5 години модифицираше Мустанг.Подобен мод,с две турбини.От оригиналния мустанг беше останал само двигателя.Всичко нататък е друго,като половината неща са поръчкови и изобщо не виждам като как ще си ги намериш в БГ.Да,добичето беше 600 коня,модвано само за драг.Четвърт миля я взима за около 8 секунди и когато си заминах,колата още се работеше с идеята да слезе под 8.Турбото беше на 3 бара.
Това видях направено.На пистата имаше и по-силни коли.По над 1000 кс,купе на тръбна конструкция,сликове широки по половин метър.И това е минимума,необходим изобщо да тръгне колата.Иначе само върти гуми без ни най-малка идея да мръдне от място.
Това,дето си го замислил...е много смело,иска много опит и четене,ако се получи както трябва-резултатите са направо смайващи.
Но според мен е невъзможно в БГ.Тук нямаш нищо.Нито някой им разбира на тия мотори,нито части има...Мустанг си има оригинален каталог с тунинг чаркалаци,дето дори в щатите се намират трудно,а за БГ си е направо невъзможно.Цените-отделна тема...Мустанга,за който споменавам,беше грътнал 30 бона за 5 месеца и беше още на никъде в сравнение с конкуренцията.Невъзможни неща наистина няма,но и летенето в облаците не е по-малко вредно.Докарай нещата до нещо,близко до реалноста или поне напиши нещо,от което да проличи,че имаш идея с какво си се захванал.
Това видях направено.На пистата имаше и по-силни коли.По над 1000 кс,купе на тръбна конструкция,сликове широки по половин метър.И това е минимума,необходим изобщо да тръгне колата.Иначе само върти гуми без ни най-малка идея да мръдне от място.
Това,дето си го замислил...е много смело,иска много опит и четене,ако се получи както трябва-резултатите са направо смайващи.
Но според мен е невъзможно в БГ.Тук нямаш нищо.Нито някой им разбира на тия мотори,нито части има...Мустанг си има оригинален каталог с тунинг чаркалаци,дето дори в щатите се намират трудно,а за БГ си е направо невъзможно.Цените-отделна тема...Мустанга,за който споменавам,беше грътнал 30 бона за 5 месеца и беше още на никъде в сравнение с конкуренцията.Невъзможни неща наистина няма,но и летенето в облаците не е по-малко вредно.Докарай нещата до нещо,близко до реалноста или поне напиши нещо,от което да проличи,че имаш идея с какво си се захванал.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 25 юни 2008, 12:00
- Модел на автомобила: Mustang 3.8 V6 1995 155hp
- Status: Извън линия
Re: Турбо турбо ами преди това?
Отказах се тотално от тази идея. Просто за около 1000 лева мога да си докарам Eaton М90 суперчарджър
с половината интаке и кабелажа и трабичките.

НЕ, ЧЕ КОЛАТА ТИ НЕ ВЪРВИ .... ПРОСТО ТИ НЕМОЖЕШ ДА Я КАРАШ
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Турбо турбо ами преди това?
Знам какво пише в подписа, но знам и какво е да намериш начина.
В САЩ има цяла индустрия в тази област. Може и двигател да ти направят по зададени от теб параметри.
Стига да имаш пари и военен самолет можеш да си купиш и да си го караш, но това е привилегия за милиардери.
Опитай само "чип тунинг" да му направиш, за да разбереш какво ходене по мъките е.
Прави сметка, че ако колата може да достигне 300 км/ч, то трабва и да може бързо да спира и то ефективно. Сложи 1000 лв. за един поне 4 бутален спирачен апарат и специален спирачен диск, умножи го по 4 и ще ти стане лошо.

В САЩ има цяла индустрия в тази област. Може и двигател да ти направят по зададени от теб параметри.
Стига да имаш пари и военен самолет можеш да си купиш и да си го караш, но това е привилегия за милиардери.
Опитай само "чип тунинг" да му направиш, за да разбереш какво ходене по мъките е.
Прави сметка, че ако колата може да достигне 300 км/ч, то трабва и да може бързо да спира и то ефективно. Сложи 1000 лв. за един поне 4 бутален спирачен апарат и специален спирачен диск, умножи го по 4 и ще ти стане лошо.


- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Турбо турбо ами преди това?
Ето тук три теми над твоята, маркирана като важна тема, е отговорено на всичките ти въпроси, ама кой да чете. Най вече човека го е направил при любителски условия.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 40&t=15205" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 40&t=15205" onclick="window.open(this.href);return false;
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Cougar
- потребител
- Мнения: 590
- Регистриран: 14 яну 2008, 09:34
- Модел на автомобила: Ford Probe GT '93 2.5 V6 EB9003AH, Ford Cougar '00 2.0 16V EB9950AH
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Турбо турбо ами преди това?
я хвърли малко светлина по въпроса относно eatona 
че съм замислил и аз един проект, апък с компресор вариянта ми се струва по-удачен

че съм замислил и аз един проект, апък с компресор вариянта ми се струва по-удачен

Продавам си колата !
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта