Сгъстяване на главата

Отговори
Потребителски аватар
peter_mark
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 05 яну 2006, 01:39
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16V 100 PS
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Сгъстяване на главата

Мнение от peter_mark » 26 фев 2006, 22:44

:?: искам да разбера не6то пое4е за тва не6то ефикасно ли е и има ли ефект :?:

_SLiThER_
Status: Извън линия

Мнение от _SLiThER_ » 26 фев 2006, 23:38

какво на главата :shock:
сефте го чувам *unknw*

Потребителски аватар
peter_mark
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 05 яну 2006, 01:39
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16V 100 PS
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

емиии

Мнение от peter_mark » 27 фев 2006, 02:29

батее тва се нари4а згастяване на главата ... главата се надявам да знае6 кое е ;) ..... тва е да ти пилят главата се едно като ти е прегряла ама се пили пое4е незнам си кокло десети ..... иии демек само как ти зво4и згастяване ..... абеее емам разни френдове които яко 4аткат от такива кретениии иииии викам 4екаи да се информирам .... ама се води за наи ефтиното и не наи ефикасното нооо се осе6та бая ....абе 200 да ти отжорят джигателя ..... и зажиси колко се спазари6 да го пилнат абе акйи го 200 250 лв ама както ти се струва некаква глупост така 4е се 4уди6 тва твоита кола ли е е се пак аз исках да 4уя на др хора одзижитеее ама са 4е виме де ;щ дигало кам 15 коня

Потребителски аватар
apock
потребител
потребител
Мнения: 374
Регистриран: 09 сеп 2005, 10:39
Модел на автомобила: Escort Ghia, Endura-DE, 1.8TD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от apock » 27 фев 2006, 07:37

Имаш уникален правопис.....

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 27 фев 2006, 08:39

земи си купи и един двигател резервен шото Аман от разбирачи.ТЕ хората са сметнали че толкова може колицата.Незнам дали знаеш кои са наималкo устичиви на глупост двигатели на форд -16в

_SLiThER_
Status: Извън линия

Мнение от _SLiThER_ » 27 фев 2006, 10:05

бате това дето го обясняваш е намаляване обема на горивната камера ;) с това намаляване ще повишиш налягането в цилиндъра => мощността ама с тия бутала и тоя колянов вал не те виждам :D давам ти мах. 200м ;)

ARR_
потребител
потребител
Мнения: 197
Регистриран: 12 авг 2005, 18:41
Модел на автомобила: 96 Ford Escort 1.6 16v Ghia Turnier
Местоположение: Кърджали
Status: Извън линия

Мнение от ARR_ » 27 фев 2006, 18:55

_SLiThER_ написа:бате това дето го обясняваш е намаляване обема на горивната камера ;) с това намаляване ще повишиш налягането в цилиндъра => мощността ама с тия бутала и тоя колянов вал не те виждам :D давам ти мах. 200м ;)
Точно така,до колкото знам главата се припилва от порядака на 0.2мм,обаче ако компресията стане доста голяма може да се получат детонации и двг. да "роди".Ако я правиш тази операция почти задължително е след това да караш с по-високооктанов бензин.
Дали си струва..ако смяташ смяташ само това да ти е "тунинга" определено не.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 27 фев 2006, 23:49

БРАВО бееее !!! :shock:
Страхотни сте !!! :D
Как успявате да му разберете какво пише ? :shock: :shock:

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 27 фев 2006, 23:54

apock написа:Имаш уникален правопис.....
cossy пасти да яде! :lol:


*****
edit cossy: Внимавай да ни тъ изплющя само :D :D :D

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: емиии

Мнение от paci » 28 фев 2006, 00:00

peter_mark написа:батее тва се нари4а згастяване на главата ... главата се надявам да знае6 кое е ;) ..... тва е да ти пилят главата се едно като ти е прегряла ама се пили пое4е незнам си кокло десети ..... иии демек само как ти зво4и згастяване ..... абеее емам разни френдове които яко 4аткат от такива кретениии иииии викам 4екаи да се информирам .... ама се води за наи ефтиното и не наи ефикасното нооо се осе6та бая ....абе 200 да ти отжорят джигателя ..... и зажиси колко се спазари6 да го пилнат абе акйи го 200 250 лв ама както ти се струва некаква глупост така 4е се 4уди6 тва твоита кола ли е е се пак аз исках да 4уя на др хора одзижитеее ама са 4е виме де ;щ дигало кам 15 коня
Ей тука има малко инфо което евентуално ще ти помогне да пишеш малко по-грамотно http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=3128
Само те моля без това "батееее" :twisted:

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 28 фев 2006, 11:58

едно време баща ми имаше Вартбург и на него правехме такива експерименти с пристъргване на главата,намаляне на обема на цилиндъра и увеличаване на сгъстяването.На Варбурджинито ставаше защото няма клапани и може да се свали главата докато буталото опре в свещта.И много вървеше чумата му.Варбург,ама на старт, кола под 2000 кубика бензин ряпа да яде и пушека да му диша.

Потребителски аватар
brslv
потребител
потребител
Мнения: 152
Регистриран: 29 яну 2007, 20:41
Модел на автомобила: escort mkV Zetec 2.0T
Местоположение: търговище
Status: Извън линия

Мнение от brslv » 09 фев 2007, 02:15

На моя zetec1.6 главата е шлайфана 2мм. Не се шашкайте защото хора дето се занимават с това ще ви кажат че са сваляли и по 4мм/естествено не на zetec/. Колата става много нервна. Аз и без това я карам основно на газ, а пък на бензин само я ръчкам за кратко, така че и слагам 100 октанов. Верно че няма да изкара 300 000, дори и 100 000км, ама и 30 000 се файда. Той и човека дето я стърга се чудеше как ще шлайфам здрава глава, ама той не знае че свалих и здравия двигател 1.4. Все пак трудно ще стане ем по-да бяга, ем по-да е здраво /ем по-евтино и т.н./

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта