Възможно ли е да се сложи турбо на бенз и как 2 карб. пов HP

Отговори
Потребителски аватар
mugurdi4
потребител
потребител
Мнения: 135
Регистриран: 23 фев 2005, 19:33
Модел на автомобила: EX-Ford Escort 1.6L-80PS/5800rpm;125Nm/3000rpm LPG '84
Ford Fiesta 1.4LPG '11
Местоположение: София,България
Status: Извън линия

Възможно ли е да се сложи турбо на бенз и как 2 карб. пов HP

Мнение от mugurdi4 » 17 юли 2006, 23:53

Така, аз имам въпрос, така към хората по-навътре в нещата! Възможно ли е да се сложи турбо+ - интеркулер на бенз, моя да кажем, и какъв би бил ефектът, какво трябва да се знае и е важно? И най-вече мислите ли че си заслужава...двигателя е ОК
П.С това колко "вихругончета" ще качи :?: :twisted:
Последна промяна от mugurdi4 на 18 юли 2006, 16:45, променено общо 1 път.
Създаден да бъде
FORD!

Димитар
потребител
потребител
Мнения: 59
Регистриран: 11 апр 2006, 09:54
Модел на автомобила: Mondeo 1.8ТДИ
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от Димитар » 18 юли 2006, 14:55

за Ескорт 84г. не си заслужава инвестицията,турбината е 1500лв.-нова,и около 800лв. на старо.Ако си решил може да сложиш.Решаваш проблема със смазването на турбото,подаването на допълнително гориво,спрямо налягането на изход от турбината,и не на последно място натоварването на коляно-мотовилковия механизам.Коляновият вал не е сметнат за натоварванията които ще се получат при работа с турбо,не са сметнати и основните и биелните лагери.Ако монтираш турбина ще вдигнеш мошноста с около 30кс.

Потребителски аватар
mugurdi4
потребител
потребител
Мнения: 135
Регистриран: 23 фев 2005, 19:33
Модел на автомобила: EX-Ford Escort 1.6L-80PS/5800rpm;125Nm/3000rpm LPG '84
Ford Fiesta 1.4LPG '11
Местоположение: София,България
Status: Извън линия

Мнение от mugurdi4 » 18 юли 2006, 16:43

:roll: май си прав....не си заслужава, пък и за кво да и скъсявам и без това малкото оставащ живот на колицата >:): Не че е издухала, ма мисля че нема да и повлияе добре една турбинка...
Създаден да бъде
FORD!

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 18 юли 2006, 16:43

Димитар написа:за Ескорт 84г. не си заслужава инвестицията,турбината е 1500лв.-нова,и около 800лв. на старо.Ако си решил може да сложиш.Решаваш проблема със смазването на турбото,подаването на допълнително гориво,спрямо налягането на изход от турбината,и не на последно място натоварването на коляно-мотовилковия механизам.Коляновият вал не е сметнат за натоварванията които ще се получат при работа с турбо,не са сметнати и основните и биелните лагери.Ако монтираш турбина ще вдигнеш мошноста с около 30кс.
плюс някоя дупка в бутала, че и за пепелник после нестават.
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
sashos
потребител
потребител
Мнения: 199
Регистриран: 05 авг 2006, 18:04
Модел на автомобила: FORD ESCORT1.8TD
Местоположение: БУРГАС
Status: Извън линия

Мнение от sashos » 03 сеп 2006, 15:38

така го правят гьрците
http://www.greekdragster.com/videos/rac ... show02.mpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
Mr.Scorpion
потребител
потребител
Мнения: 265
Регистриран: 05 фев 2006, 23:13
Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0 Ghia
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Мнение от Mr.Scorpion » 20 сеп 2006, 23:33

mugurdi4 като цяло зависи от компресията на двигателят ти и зависи колко ще надува тази турбина за цената наистина е 1500 лв. може и по малко да е но това е за турбина с капацитет 200к.с. така че всичко зависи колко голямо натоварване може да ти понесе главата и буталата и биелите и т.н. Но преди да я сложиш задължително трябва да направиш основен ремонт.Само за инфо ако си се навил наистина ако ти е голяма компресията може да я намалиш с медна гарнитура колкото е по-дебела толкова повече се намаля компресията.
Изображение Изображение

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 21 сеп 2006, 10:13

разгледай форума по-обстойно с търсачката.Disc сложи на неговата мaшина турбо и блокира,сега е с нов двигател.Добре е описал всичко в темата си,просто я намери. :wink:

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 21 сеп 2006, 11:01

Както става ясно не е проблем да се сложи турбо. Проблемите идват после.
Когато се започне такава операция трябва да имаш доста пари, защото преди да запалиш двигатела и да го тестваш трябва да си сменил от коляновия вал до диференциала вкичко. В противен случай само се хвърлят пари и време на вятъра.

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 21 сеп 2006, 12:40

mrdds написа:разгледай форума по-обстойно с търсачката.Disc сложи на неговата мaшина турбо и блокира,сега е с нов двигател.Добре е описал всичко в темата си,просто я намери. :wink:
Disc сложи турбото експериментално на стария двигател, новия не е блокирал!
Изображение

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 21 сеп 2006, 16:45

cossy написа:Disc сложи турбото експериментално на стария двигател
Дам, точно за експеримента го блокира ... да види до къде може да стигне с надува. Всъщност май не беше блокирал бе :) Само беше поизпърдял гарнитурата на един от цилиндрите и бутало малко се изпотило :) Ама май се е прибрал самичък :)

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта