XR3i - 105hp

Отговори
Потребителски аватар
Ivan G
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 17 юли 2006, 20:57
Модел на автомобила: Ford escort cabrio
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

XR3i - 105hp

Мнение от Ivan G » 18 юли 2006, 16:18

Даите ми некви съвети кво мога да направя по това двигателче... В момента пак съм си доволен как върви, но все пак искам малко повече....

ARR_
потребител
потребител
Мнения: 197
Регистриран: 12 авг 2005, 18:41
Модел на автомобила: 96 Ford Escort 1.6 16v Ghia Turnier
Местоположение: Кърджали
Status: Извън линия

Мнение от ARR_ » 18 юли 2006, 23:51

Ами дежурната операция-cold air intake,генерация и чип,но колко конски сили ще спечелиш от цялата тази опрация e доста относително и освен на дино или на добре калибриран Г-тек неможе да се разбера.
disc беше казал че на 1.8 16в може да му се сложат разпределителни валове,дросел,ECU и разни други чаркуляци(нядявам се той да каже точно какви) от Мондео 2.0 16в като по този начин се получавал на практика 1.8 16в двигателя със 130кс. който слагат в някой модели XR3i.

Потребителски аватар
mugurdi4
потребител
потребител
Мнения: 135
Регистриран: 23 фев 2005, 19:33
Модел на автомобила: EX-Ford Escort 1.6L-80PS/5800rpm;125Nm/3000rpm LPG '84
Ford Fiesta 1.4LPG '11
Местоположение: София,България
Status: Извън линия

Мнение от mugurdi4 » 20 юли 2006, 10:30

Ъъъ...за този модел май не може да се сложи чип тунинг, има ли компютър? :oops:
Създаден да бъде
FORD!

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 20 юли 2006, 11:50

Ориентирай се към фиести РС, от там ще изпаднат интересни неща за двигателчето :D
Изображение

Потребителски аватар
stoian3
потребител
потребител
Мнения: 64
Регистриран: 10 яну 2007, 22:20
Модел на автомобила: ford eskort
Местоположение: pazardjik
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от stoian3 » 27 мар 2007, 21:53

колега аз се захфанах с същото начинание преди 3 месеца намерих разпределителните валове и компа от хр3 и дотук :cry: компа се оказа прецакан :shock: и сега незнам дали да търся пак от хр ели от мондео но маи от мондеото ще е по добре може да се чете памета за повреди и да виждаш с какви параметри работят някои от датчиците разбира се с нужната апаратура за това :wink: трябва ти и дросел клапа и маф сензора благодарение на диск научих ниакой от тези нещта :wink:

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 27 мар 2007, 22:01

На мондео двигателя няма нищо общо с тези на хр-3 преди 1992-ра :idea:
Изображение

Потребителски аватар
stoian3
потребител
потребител
Мнения: 64
Регистриран: 10 яну 2007, 22:20
Модел на автомобила: ford eskort
Местоположение: pazardjik
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от stoian3 » 27 мар 2007, 23:17

мисалта ми беше валовете от фиестата и компа от мондеото 2.0 а компа от мондеото мисля че може да стане но незнам дали точно с тея валове :roll:

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 28 мар 2007, 10:17

това според мен е бемислено! По добре да си вземе още едно ЕКУ ,да го занесе да му го препрограмират и да го сложи него.. НО така доколкото знам се намалява дръстично живота на мотора...

Потребителски аватар
stoian3
потребител
потребител
Мнения: 64
Регистриран: 10 яну 2007, 22:20
Модел на автомобила: ford eskort
Местоположение: pazardjik
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от stoian3 » 28 мар 2007, 23:22

мотора като не се подържа добре пак ще свърши аз на моиа му наливам само 5w40 и си ме слуша :P :D

Потребителски аватар
TM RACER®
потребител
потребител
Мнения: 232
Регистриран: 19 юни 2005, 19:55
Модел на автомобила: Escort RS2000 '93
R.I.P. Escort XR3 130hp '92
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от TM RACER® » 29 мар 2007, 01:12

Ако не ти се сменя двигател, то два двойни карбуратора биха живнали този мотор, но и разхода ще се качи драстично, като цяло не си заслужава.
По-добре се ориентирай към това да пооправиш предницата, че изглежда доста скучна:
Бял мигач - няма да ти струва много, чисто нов мисля че е 20лв броя;
Боядисване на решетката в цвета на купето;
накрая една нова емблемка Ford и Кабриото ще има съвсем друга визия.

пп: Огледалата малко дразнят

Потребителски аватар
TM RACER®
потребител
потребител
Мнения: 232
Регистриран: 19 юни 2005, 19:55
Модел на автомобила: Escort RS2000 '93
R.I.P. Escort XR3 130hp '92
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от TM RACER® » 29 мар 2007, 01:19

леле тя темата била старичка :D

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 29 мар 2007, 09:49

дам! А относно белите мигачи за Сиерата са по 10 лева бройката...

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта