Тунинг на Мондео 1.8ТД

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 10 авг 2006, 22:02

venom4o написа:....Старта бензина ще е първи а на дълго дизела ще надмине бензина.. В това няма спор дизела има двойно по голяма компресия в цилиндрите
Има спор.Точно обратното е.На старта дизела е първи,а по-нататък бензина наваксва.Дизела има по-голям въртящ момент и да речем 2 коли бензин и дизел за по-90 коня примерно,на дизела 90-те коня са му още на 2 500 об/мин,докато на бензина пълните 90 идват чак към 4 500 - 5000 об/мин.
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

T punchev
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Тунинг на Мондео 1.8ТД

Мнение от T punchev » 11 авг 2006, 14:07

ikov_vr написа:по книшка може да дават толкова на ТД а не на ТДИ еми нищо особено завърта се малко помпата то несъм аз за да ти кажа
Всички Мондеа са ТДИ!!!

Потребителски аватар
ikov_vr
потребител
потребител
Мнения: 143
Регистриран: 30 апр 2006, 13:53
Модел на автомобила: `05 Fiesta 1.3
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Тунинг на Мондео 1.8ТД

Мнение от ikov_vr » 11 авг 2006, 14:45

не са имам един приятел кара само тд и няма интерколер
Колега, неме занимавай с глупости бе :P
http://www.autom.dir.bg" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
dankol
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 11 юли 2006, 11:25
Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО-98г. комби GIA 1.8 TDI
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Тунинг на Мондео 1.8ТД

Мнение от dankol » 18 сеп 2006, 13:47

ikov_vr написа:по книшка може да дават толкова на ТД а не на ТДИ еми нищо особено завърта се малко помпата то несъм аз за да ти кажа
Колега имам Мондео 1.8 ТДИ 1998год. 90 коня и в книжката му пише, че максималната скорост е 176км/ч. На пистата съм го пробвал повече от 170 не може. Та до 230 км/ч има доста.

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 30 сеп 2006, 01:33

Ей я и аз да се включа в спора - значи да ви кажа максималната скорост доколкото знам на моето монди е ~ 180 /по каталог с измерване по gps/, но понеже производителя се е застраховал като стрелката показва 100км/ч. реалната скорост е между 94 и 98 км/ч. в зависимост от размера на гумите /в рамките на заводско предписаните размери гуми/. Та веднъж до сега /условията бяха направо идеални/ съм си отпускал душата и реших да пробвам Мони и стрелката достигна почти до 190, но имайки в предвид че съм с 185/65R14 /тоест минималния размер за модела/ реално съм се движил под 180 и да ви кажа честно това си е максимума *00147* .
Колкото до това и аз съм чувал какви ли не небивалици /особено от притежателите на Фв и Ауди/, но законите на физиката са безпощадни - дори ако погледнете повечето каталози голяма част от автомобилите вдигат около или малко над 180 и това се дължи рязкото повишаване на въздушното съпротивление при тази скорост, за преодоляването на което има нужда от много енергия /разхода става ...........-е всички сме чували мойта харчи 10 газ при 200 и то с четири човека, но в реалност не е така *00127* /
Колкото до тоа за дизелите и високите скорст - проблема се базира на по-тежките чугунени части - дизелите не обичат юркане /дори БМВ - поровете се из форума на БМВ е 34 и ще разберете колко хора са ронили кървави сълзи след като увлечени от динамиката на мотора са пукнали главата/ . Просто при достигането на високи обороти натоварването на всички движещи се части в мотора става направо убийствено. Колкото до това с пипането на помпата не съм сигурен, че ще даде кой знае какъв резултат освен можеби завишен разход, тъй като турбините за дизелите са различни от тези за бензиновите /макар много хора да си мислят че са еднакви/ - значи нашите турбини са предвидени да достигат капацитета си в ниски до средни режими; до ри и да излъжеме и тя да осигури достатъчно гориво за достигането на примерно 7000 об. то предпазния клапан на турбото ще се задейства и реално на скорост двигателя няма да може да достигне тези обороти тъй като в един момент като изключи турбото притока на въздух или няма да има достатъчно кислород за работа. Не се ли задейства клапана турбото ще развие 200 000 - 250 000 об. направо ще се пръсне. Докато при бензиновите мотори /не говора разбирасе за хай-тек разработките/ турбината започва да добива мощ във високи режими над 4500 /където е края на дизеловите/ та дори и по - високо. Затова са малко бензиновите коли с турбо /в ежедневието си обикновенния шофьор не ръчка толкова мотора/ , а при дизелите са мнозинство /изполваш допълнителната мощ в ежедневието си и то в ниски режими с незначителноувеличение на разхода/.

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 30 сеп 2006, 10:55

А относно тунинг на ТДИ - то той е възможен като най-евтиния вариант е чип тунинг, който понеже е снабден с турбо ще се усети сериозен напредък, но максималната скорост ще си остане горе-долу същата - просто двг. ще е по-динамичен и по-мощен, но няма да може да развива пак свръх обороти - просто целта на чип тунинга е да подобри характеристиките още в ниските обороти тоест да чувстваш мощността още при тръгване. За получаването на изтребите енеобходимо доста повече плюс нова трансмисия с други предаветелни числа!

Потребителски аватар
BadAngel
потребител
потребител
Мнения: 573
Регистриран: 03 авг 2005, 00:07
Модел на автомобила: '06 Ford Focus
Местоположение: София, кв. Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от BadAngel » 30 сеп 2006, 11:18

ikov_vr написа:за тове сведение съм се возил със 250 км/ч със старата ни колица която отиде за скрап вярно е че несъм карал обаче 250 са си 250
естествено, че си се возил, нали още нямаш книжка :)
Играчките се променят,
момчетата - не.

Потребителски аватар
RSxRacer
потребител
потребител
Мнения: 108
Регистриран: 17 сеп 2006, 19:32
Модел на автомобила: Кара Мондеото с дистанционното в ръката
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Тунинг на Мондео 1.8ТД

Мнение от RSxRacer » 02 окт 2006, 17:56

dankol написа:
ikov_vr написа:по книшка може да дават толкова на ТД а не на ТДИ еми нищо особено завърта се малко помпата то несъм аз за да ти кажа
Колега имам Мондео 1.8 ТДИ 1998год. 90 коня и в книжката му пише, че максималната скорост е 176км/ч. На пистата съм го пробвал повече от 170 не може. Та до 230 км/ч има доста.
колега провери си колата моя мундио е 95 и спокойно си прави 180 не се излагайте,а за 230 също не съм съгласен засичал ме е колега на 200 км на табло дава 190 на радар кое е грешно незнам но 230 с пумата не съм правил макар да е 1,7 125
Изображение

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Мнение от petkoff_pl » 03 окт 2006, 09:16

BadAngel написа:
ikov_vr написа:за тове сведение съм се возил със 250 км/ч със старата ни колица която отиде за скрап вярно е че несъм карал обаче 250 са си 250
естествено, че си се возил, нали още нямаш книжка :)
Ако не се сещате ikov_vr беше отстранен от форума http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... sc&start=0" onclick="window.open(this.href);return false; затова ако продължавате тази тема не е хубаво да го цитирайте защото той няма възможност да се отговори на вашите закачки спрямо него. Нека бъдем толерантни един спрямо друг.

brave
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 03 авг 2005, 19:26
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TD
Местоположение: Монтана-Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от brave » 26 ное 2006, 20:11

И аз съ с Мондео 97г и знам 4е на 5-та скорост стрелката на оборотомера върви заедно с тази на километража и знам 4е е ограни4ена до 4ервената зона до 4700 оборота което зна4и то4но 190 км. Аз ли4но съм дигал 170 но сега махнах катализатора и съм сигурен 4е 6те си ги прави тези 190 по магистралата.
Pioneer DEH-P5800MP
Boschmann PCH-990ATX
Boschmann Z3-PRO

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 26 ное 2006, 20:40

petkoff_pl написа:....Ако не се сещате ikov_vr беше отстранен от форума .....
*00118* Вярно че е така,но той имаше толкова уникални изказвания,че ще остане още дълго в фолклора на форума с неговите 230-250 по обикновено шосе:lol: :lol:
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 11 яну 2007, 19:06

Абе не вярвам тази кола да направи 230.. Па кой каквото ще да си казва.. ЗА БМВ-то с Турбините... Ще ви покажа на снимка - какво чудовище е мотора.. 143 коня.. ТДС ако може само някой колега да каже какво е С от ТДС ? защото аз незнам.. Преасфалтираха Шосето Банкя - Люлин- пътят и към суходол.. И един ден се прибираме с него.. бяхме 3-ма или 4-ма.. Като единия беше по лекичък... Беше се ядосал много.. и нямаше коли.. И понеже не се возя всеки ден в мощтни нови коли.. Мога да кажа ,че това БВМ поне при мен е единствената кола.. която като я настъпи.. Стрелката на километража се мести успоредно до тази на оборотомера.... направихме 215.. и след това намали.. ТОй е доста ненормален.. и ми каза ,че рекорка му е 230.. Но го е хванало страх на повече... каза ,че е имал още мегдан.. което при такъв голям мотор.. не се и съмнявам.. ама той е 2.5 ТДС не е 1-8 ТД .. Дизела си е тромав.. В това спор - НЯМА! Но мога да кажа ,че и много зависи от шофьора! Новите Дизели са доста по бързи от старите в това спор също няма!

Потребителски аватар
bobi_turbo
потребител
потребител
Мнения: 117
Регистриран: 02 май 2007, 21:38
Модел на автомобила: Ескорт Седан 1.8ТДИ Джия
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от bobi_turbo » 03 май 2007, 17:56

Тва за Мондео ТДИ да дигне 230 и то не кво да е Мондео а ТДИ и само помпата да е барана от некъф "РАЗБИРАЧ"...тва докато не го вида не вярвам :!:
А междудругото ето една снимка братовчед ми със Фиат-а колко дигна :lol:
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.

Потребителски аватар
vaskoneti
потребител
потребител
Мнения: 499
Регистриран: 09 ное 2006, 22:18
Модел на автомобила: форд ескорт 1.6i 16v zetek Ghia Combi'96 max speed 210 km/h 089/663-52-52
VW GOLF 1.9 TDI 110 ps 1999г.
Местоположение: Разград
Status: Извън линия

Re:

Мнение от vaskoneti » 03 май 2007, 19:36

Я сподели с нас къв тоз Фиат бе колега !!! :D :D :D
With knowledge, comes great power.
With power, comes great responsibility.
With responsibility, comes great wisdom.

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 03 май 2007, 20:23

Като гледам приборите са от Купе!

operate
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 31 май 2007, 18:35
Модел на автомобила: Ford mondeo
Status: Извън линия

Мнение от operate » 31 май 2007, 19:08

Следващия път като ми спре стрелката на 230 дано да има някой с мен да снима. Мондито ми е 2.0 бензин, и не съм човъркал много по двигателя, само леко колкото да впрегна някое и друго конче допълнително. Комби с гуми 14 цола 195/65 Мишелин и бях на газ :P
Вобще не вярвам Мондео дизел да развие такава скорост.

Потребителски аватар
bobi_turbo
потребител
потребител
Мнения: 117
Регистриран: 02 май 2007, 21:38
Модел на автомобила: Ескорт Седан 1.8ТДИ Джия
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от bobi_turbo » 01 юни 2007, 00:16

Амм кво да споделям той колегата позна
Колата е Фиат Купе 2.0 20В турбо,5 цилиндъра е... колата просто е неква летяща чиния немоа опиша как върви...няма БМВ-та няма Мерцедеси дет викат Про Рейцърите :P :twisted:

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 01 юни 2007, 10:51

Като гледам отражението върху "стъклото" на километража как се държи фотоапарата с две ръце с по два пръста при скорост от 260км/h *00935* , се замислям дали тоя кола въобще се е движела и с 20 км/h. Но това е лично мнение, аз бих държал/стискал волана с три ръце и с по шест пръста.

Някъде назад бях писал за попътен вятър и наклон.
А калко кончета е тая летяща чиния.
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
bobi_turbo
потребител
потребител
Мнения: 117
Регистриран: 02 май 2007, 21:38
Модел на автомобила: Ескорт Седан 1.8ТДИ Джия
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от bobi_turbo » 02 юни 2007, 13:30

Ти си мисли както си искаш,не те задължавам да ми вярваш...:wink:
колата би трябвало да е към 200 кончета, може и нагоре незнам... :roll:

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DTM » 02 юни 2007, 15:38

bobi_turbo написа:Ти си мисли както си искаш,не те задължавам да ми вярваш...:wink:
колата би трябвало да е към 200 кончета, може и нагоре незнам... :roll:
Fiat / Coupe (FA/175) / 2.0 20V Turbo (220 HP / 310 Nm) е стандартно без да е пипана допълнително.

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта