Прави тръби за форд 1.8 105hp

Orion16v
потребител
потребител
Мнения: 115
Регистриран: 19 юли 2005, 14:11
Модел на автомобила: Clio 1.8 16V 93'
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Прави тръби за форд 1.8 105hp

Мнение от Orion16v » 29 сеп 2006, 18:42

От извесно време се чудя и търся информация за моят форд Орион 1.8 16в 105hp за прави траби с крайно гърне и резонансно.Много ми е интересно с какъв диаметър трябва да е трабата защото в момента до колкото знам е 55мм :shock: И съответно ако сложа по-голям без гърнета къква ли ще бъде разликата. И след това ако направя подобрения по Air cold intake и случайно се здобих с един клапан за горивото ...много ми е и интересно ако ги направя тези неща ще тръгне ли да върви този мъртвец и ако някой го е правил нека сподели дори и да не е на същия модел кола а с подобен двг МЕРСИ :!:

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 30 сеп 2006, 00:44

Не очаквай чудеса. Това с правенето на колата по-бърза е сложен, дълъг и най-вече скъп процес; това че ще оптимизираш отделянето на изгорелите газове най-вероятно ще окаже в известна степен положителен ефект, но за да усетиш реална разлика в динамиката ти трябват и още доста неща - тоест трябва ти цялостна концепция и план за действие - като се започне от ъпгрейт на елекрониката, евентуално спортни валове, турбото е супер, кулър, маслен радиатор, по-големи радиатор и винтилатор, спортни филтри, по-мощна горивна помпа, хидро компенсатор за горивото, след това да преминеш към подсилен съединител, да подсилиш окачването, да помислиш за по-мощна спирачна система и т.н.

пп: живота понякога е гаден - кефа излиза солено!

Orion16v
потребител
потребител
Мнения: 115
Регистриран: 19 юли 2005, 14:11
Модел на автомобила: Clio 1.8 16V 93'
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Orion16v » 30 сеп 2006, 15:54

а знаеш ли къкво време трабвя да прави сега моята кола на 400м искам да е засека дали се движе нормално защото усещам някой път разлика във вървенето и то голяма :!: един път когато ми направи голямо впечатления беше една вечер късно към 2-3 часа се пребирах към града и настъпах на магистралата нямаше коли и много ми хареса как върви и спокойно направи на 4-та скорост 180км/ч и дойде завой и намалих ...но преди това бях е пробвал един път(даже клип имам) и едвам едвам по надолнище направи 190км/ч и спря да ускорява бях много учуден мислех че ще мине 200 преди да тръгна :cry:

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 01 окт 2006, 10:25

Със сигурност взима 400 м за по-малко от голфовете, пасатите и разните му там аудита /имам опит с голф 2.0 16V + Г60 и ауди В4 /

ARR_
потребител
потребител
Мнения: 197
Регистриран: 12 авг 2005, 18:41
Модел на автомобила: 96 Ford Escort 1.6 16v Ghia Turnier
Местоположение: Кърджали
Status: Извън линия

Мнение от ARR_ » 01 окт 2006, 14:35

Според този калкулатор http://www.letstorquebhp.com/calculator.asp
времената трябва да ти бъдат:
Power at Flywheel (BHP) : 105
Weight without Driver (KG) : 1110
Power to Weight Ratio (BHP Per Ton) : 96.11
0 - 60 (Secs) : 10.73
0 - 100 (Secs) : 36.37
60 - 100 (Secs) : 25.64
Quarter Mile (Secs) : 19.23
Terminal Speed (MPH) : 72.70
Drag Strip Quarter Mile (Secs) : 19.03
Drag Strip Terminal Speed (MPH) : 73.90

Данните за теглото съм ги взел от сайт така че ако не са верни ги коригирай.Друг е въпроса до колко този калкулатор дава актуални данни но все пак не вярвам да греши с много :D
Относно диаметъра на тръбите ако искаш дай е-маил да ти пратя една графика диаметър/коне(кофти формат е и немога да я кача а и тук ми свърши мястото за качване),само че ще трябва малко на око да мериш защото графиката на мощноста почва от около 150кс. и при тази мощност дават диаметър малко над 2 инча,обаче се отнася за турбо коли и незнам до колко ще е актуална за атмосф.

ARR_
потребител
потребител
Мнения: 197
Регистриран: 12 авг 2005, 18:41
Модел на автомобила: 96 Ford Escort 1.6 16v Ghia Turnier
Местоположение: Кърджали
Status: Извън линия

Мнение от ARR_ » 01 окт 2006, 15:14

Разрових се из една друга книжка и намерих следното.
1.6l.-preferred size:2.0in.,minimum size:1.875in.
2.0l.-preferred size:2.225in.,minimum size:2.0in.
*note:all pipe diameters are outside diameters
За 1.8 литра нямаше точни данни,но според мен тръбите ти са достатъчно широки (55мм=2.165in.)

Orion16v
потребител
потребител
Мнения: 115
Регистриран: 19 юли 2005, 14:11
Модел на автомобила: Clio 1.8 16V 93'
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Orion16v » 01 окт 2006, 23:18

Тези времена нещо не ми се вярват истенски чак 19сек за 400м е доста време според мен.Преди малко се гоних с една кола на 400м.На 1-ва скорост сме равни, 2-ра той ме дърпа с кола и на 3-та скорост го настигам и почвам да го дръпам ...колата е волво440турбо 120к.с. и си останах доволен от форда за тази вечер :D .И плус това задното ми дясно колело задържа утре ще го оправя :wink:

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 03 окт 2006, 13:10

Абе пич, какво се оплакваш от колата си - щом си успял да се справиш с 1.7 турбо мотора значи колата ти се и перфектна. Значи резервния ми автомобил /пазя си я още защото колата си ок, а няма пазарна стойност/ волво 340 1.4Е 14.3 турбо с 101к.с върви като побесняло животно и мачка голфовете наред та 1.7турбо би трябвало да е още по-бързо.

пп: но ако желаеш можеш да си сложиш спортен чип и спортен филтър за да оптимизираш кривата на въртящия момент в ниските и средните обороти.

Потребителски аватар
Mr.Scorpion
потребител
потребител
Мнения: 265
Регистриран: 05 фев 2006, 23:13
Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0 Ghia
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Мнение от Mr.Scorpion » 04 окт 2006, 01:07

Да ви кажа честно аз бях сложил на моето Скорпио Спортен филтър (Биташки) и си викам их колата как тръгна обаче след един месец един приятел ми вика знае ли че продавам един спортен филтър (от внесена от Германия кола го снели ) филтъра е Симота незнам дали сте го чували обаче той е закарит и аз викам е кои знае каква разлика няма да има да ама не колата направо откачи супер много се отпуши и на високите обороти реве много яко.Сега бях замислил да си права октоподи но сега довършвам една броня където си я бях правил преди време тука до седмица две тря да е готова и за това с изпусквателната система нищо не съм правил.


П.П. Май мноо се олях
Изображение Изображение

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 18 окт 2006, 17:52

Позволих си да изчистя темата от ненужните и хапливи коментари. Повече няма да се толерират изказвания извън темата :idea:
Изображение

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 25 окт 2006, 22:06

Не знам ,ще се радвам ако чуя един форд с хубави спортни гърнета.Аз имам такива ,но за сега няма да ги слагам..Доколкото разбрах аз трябва да направиш само една дебела тръба след колектора и след това само крайни гърнета.Бих те посъветвал да не си зимаш "биташки" както каза колегата гърнета защото само ще ти бръмчи на главата кофти.. А за филтъра и според мен е добро решение! И аз искам ,но не знам от къде да си взема ХУБАВ филтър. Страх ме е ,че ще попадна на някое менте..

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 26 окт 2006, 13:35

Човек недей. Моята беше така с променени гърнета. Тая кола не вървеше, седеше на едно място. Вибрации огромни. Адски шум, не можеш да изпревариш нищо и никой. После ти се разбрицва цялото купе от вибрациите и няма оправия.
На един приятел колата беше само със задно гърне и прави тръби. Задното гърне беше Jetex Carbon. Ами... вървеше много зле, хем е карбуратор и само ревеше.
На инжекцията като и се сдуха сондата долу... ще има да се маеш.
Най добре си запази средното гърне и сложи едно хубаво скъпо задно гърне. Да не реве адски много. Тая кола WRC никога няма да стане.
Изображение Изображение

Потребителски аватар
Mr.Scorpion
потребител
потребител
Мнения: 265
Регистриран: 05 фев 2006, 23:13
Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0 Ghia
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Мнение от Mr.Scorpion » 28 окт 2006, 19:20

Те трабите вървят 4-2-1 или 4-1 и се изчисляват размерите по изпускателните клапани .Бях чел една тема в Хонда форума.
Изображение Изображение

Потребителски аватар
mITE
потребител
потребител
Мнения: 35
Регистриран: 24 мар 2005, 21:26
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 16v '93 Coupe CLX
Местоположение: Ботевград
Status: Извън линия

Мнение от mITE » 04 дек 2006, 08:56

chains написа:Със сигурност взима 400 м за по-малко от голфовете, пасатите и разните му там аудита /имам опит с голф 2.0 16V + Г60 и ауди В4 /


L-): Ford Рулира 1.8 16 V 105 hp respect
"Що са 4 цилиндъра, 16 клапана и гения на Др.-Инж Хенри Форд комбинирани в едно."

okm
потребител
потребител
Мнения: 45
Регистриран: 18 апр 2006, 21:35
Модел на автомобила: Orion 1.8TD 1992
Status: Извън линия

Мнение от okm » 06 дек 2006, 17:55

Аз съм с 4-1 тръби. След турбото имам 3 инча - мека връзка - 2.5 инча до края. Гърнето е АПЦ хи power

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 06 дек 2006, 19:55

Ако не е тайна къде си ги прави?
Изображение

okm
потребител
потребител
Мнения: 45
Регистриран: 18 апр 2006, 21:35
Модел на автомобила: Orion 1.8TD 1992
Status: Извън линия

Мнение от okm » 07 дек 2006, 04:38

Е сам ги огъвах. Купих ги в стара Загора и ги полирах

01
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 07 фев 2005, 07:04
Модел на автомобила: София
Местоположение: ФОРД ТРАНЗИТ
Status: Извън линия

Re: Прави тръби за форд 1.8 105hp

Мнение от 01 » 31 дек 2006, 18:27

Orion16v написа:От извесно време се чудя и търся информация за моят форд Орион 1.8 16в 105hp за прави траби с крайно гърне и резонансно.Много ми е интересно с какъв диаметър трябва да е трабата защото в момента до колкото знам е 55мм :shock: И съответно ако сложа по-голям без гърнета къква ли ще бъде разликата. И след това ако направя подобрения по Air cold intake и случайно се здобих с един клапан за горивото ...много ми е и интересно ако ги направя тези неща ще тръгне ли да върви този мъртвец и ако някой го е правил нека сподели дори и да не е на същия модел кола а с подобен двг МЕРСИ :!:
http://www.emk-33.com/gallery2/main.php ... emId=16882" onclick="window.open(this.href);return false;

Заповядай при нас, ще ти решим проблема, ако не си го решил:
http://emk-33.com/www/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
Mr.Scorpion
потребител
потребител
Мнения: 265
Регистриран: 05 фев 2006, 23:13
Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0 Ghia
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Мнение от Mr.Scorpion » 31 дек 2006, 20:28

Ами до колкото се сещам имаше 2 вида 4-2-1 или 4-1 поне така съм чел
как беше 4-2-1 при загуби в ниските обороти и 4-1 при загуби в високите обороти мисля че се изчисляваше по големината на изпускателните клапани.Аз по едно време се бях навил да си правя но се отазох нещо
(паричките не стигнаха) :?
Изображение Изображение

Потребителски аватар
maloumnik
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 21 яну 2006, 21:47
Модел на автомобила: Escort `92
Status: Извън линия

Мнение от maloumnik » 03 яну 2007, 15:05

chains написа: Със сигурност взима 400 м за по-малко от голфовете, пасатите и разните му там аудита /имам опит с голф 2.0 16V + Г60 и ауди В4 /

Escort МК6 1.8/16в 115коньовия ги зима 4оо метра за 18.25 сек, това поне съм виждал, моя ескорт 1,8 РДА 105 коня, на газ ги зима за 18.07 - най добро време, като на финала минавам със 130км/ч


а да ебете къна, голфовете да са по-зле, Сток голф2 1,8/136 коня го минава за около 16.70, не ми е приятно да го призная но голфа върви повече :(

edit cossy:Да си оправяте настройките в съобщенията на ВКЛЮЧИ HTML, че ми писна да оправям цитати

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта