турбо за 1.4 и какво още?
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 07 сеп 2005, 20:40
- Модел на автомобила: BG
- Местоположение: fOrd escOrt mk7
- Status: Извън линия
турбо за 1.4 и какво още?
Здравйте.значи имам няколко въпроса.искам да направя тунинг на ескорт 1.4и 95г мк7.колата е 75 кон4ета и за 1.4 джигател доста бяга.оба4е искам да попитам какжи са преспективите за този двигател.колко коня мога да изкарам от малолитражката ако и сложа турбо?какви пари 6те ми струва.гожоря за турбо с интеркулер и какви коне да очаквам и колко 6те върви?скоростите ми са късички за6тото двигателя е слабичак.спортен филтър колко коня може да дигне?промени по изпускателната система?4ип тунинг-има ли смисал и полза от това ?най-вече ме интвересува цената на турбо и колко коня 6те дигне?интересува ем има ли според запознтите някакво турбо то друга кола което би паснало добре?може ли да използвам къкъвто и да е интеркулер или трябва по някакав начин да е предвиден за турбото?
мерси предварително.гледах в нета един 1.4 като моя които е 100 коня и е без турбо.та се 4удех от каде са до6ли?абе изоб6то този двигател има ли някакви преспективи за над 200 коня+ някои друг катър?
мерси предварително.гледах в нета един 1.4 като моя които е 100 коня и е без турбо.та се 4удех от каде са до6ли?абе изоб6то този двигател има ли някакви преспективи за над 200 коня+ някои друг катър?
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Значи до към 100 - 110 к.с. без особени проблеми, но за повече са необходими сериозни капитавложения - нови /леки/ бутала плюс останалите около тях неща, по-големи клапани, спортен разпр. вал, маслен радиатор, по-добро охлаждане; освен това трябва да се подсилят спирачките и окачването. Лошото е, че при свръх издупване на мотора се намалява драстично неговия ресурс и разхода отива в небесата.
По принцип оборудването на двг. без турбо с такова е скъп, сложен и дълъг процес /не се приключва само с монтирането на турбина/ - тук Disc може да сподели опита си!
По принцип оборудването на двг. без турбо с такова е скъп, сложен и дълъг процес /не се приключва само с монтирането на турбина/ - тук Disc може да сподели опита си!
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Бих казал, че до 120 НР (приблизително казвам, въз основа на резултатите!) става. За повече не мога да кажа нищо освен мноооооооооооого пари - не може да си представиш колко много.
Но определено по-лесно и доста по-евтино ще е да сложиш 2 литра от Мондео!
Ето тук може да разгледаш моят ДВГ 1.4 когато му сложихме турбо:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=3774
Но определено по-лесно и доста по-евтино ще е да сложиш 2 литра от Мондео!
Ето тук може да разгледаш моят ДВГ 1.4 когато му сложихме турбо:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=3774
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 07 сеп 2005, 20:40
- Модел на автомобила: BG
- Местоположение: fOrd escOrt mk7
- Status: Извън линия
Добре а искам да попитам 2 литра от мОни могат ли да станат на моята кола.в смисал скоросната котия трябва ли да се пригажда/сменя или двете ще си паснат добре?треябва ли нов по здрав съединител.някакви промени по спирачките?като двигателят ще е по тежък това няма ли да нару6и параметрите на автомобила особено по сходимост и т/н?ако сложа турбо(без 4ипове и възду6ни филтри) на моето 1.4 6те вдигна ли драстично разхода на гориво?Може ли интеркулера да е произвоелн(горе доло на размер ) а не с то4но определен капацитет на охлаждане или не може да има твърде голям охлажда6т капацитет неподходя6т за двигателя и търбото и да вкарва твърде згастен на кислород въздух?disc написа: Но определено по-лесно и доста по-евтино ще е да сложиш 2 литра от Мондео!
- Dian4o
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 08 авг 2006, 19:48
- Модел на автомобила: Opel Kadett D GTE
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Искаш мощност... съвет ---> На 1.4 да сложиш турбо, ще дадеш много средства, а ще изкараш мощност за 1800-2000 кубиков двигател. Не е ли по добре да си вземеш един 2.0 16v дзвер и да си имаш двг който да издържа без проблем на мощността и ще ти спести доста главоболия за разлика от едно турбинирано 1.4.
P.S. Едно Опелско C20XE (150hp) добре ще ти дойде (1000-1500лв), а да турбинираш 1,4 +2000лв
edit cossy:Може и да е така, но темата Е и продължава да Е турбиниране на 1.4
P.S. Едно Опелско C20XE (150hp) добре ще ти дойде (1000-1500лв), а да турбинираш 1,4 +2000лв

edit cossy:Може и да е така, но темата Е и продължава да Е турбиниране на 1.4


- Dian4o
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 08 авг 2006, 19:48
- Модел на автомобила: Opel Kadett D GTE
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
всичко става с предаботки, макар че наистина не е лесно. Това с опелския двигател не го казах на сериозно, дадох пример само. Иначе доста по-малко усилия и средства ще вложи ако си сложи от Форд двигател, ако е така както на опелите кошовете трябва да са еднакви на фордовете от едни и същи години и класове. Говорех просто че може да сложи по голям двигател вместо да се турбинира защото човека търси мощност, това ми беше мисълта.
П.С. Извинявам се за офтопика, исках да си изкажа мнението
П.С. Извинявам се за офтопика, исках да си изкажа мнението


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта