въпрос Спортен въздушен филтър...

Отговори
Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

въпрос Спортен въздушен филтър...

Мнение от venom4o » 23 окт 2006, 23:28

Гледах в един магазин такива разни .. И ми казаха ,че предимството е ,че влиза повече въздух.Това качвало мощността с 1-2 коня..А за разхода как се отразява? Има ли смисъл от такъв филтър? Аз карам на ГАЗ .. Плочката? Ако работи по добре с спортен фиртър ще си купя? ВЪпроса ми е как да разбера кой филтър е за моята кола? Били по кобици-200 .400.600 кобика.. Продавача не знаеше за какво става въпрос - не беше компетентен....[/list]

Потребителски аватар
V_A_N_K_A_T_A
потребител
потребител
Мнения: 381
Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
Местоположение: Хасково,София-Дървеница
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от V_A_N_K_A_T_A » 23 окт 2006, 23:51

Използвай малко търсачката.Погледни тук:http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 2%ED%E8%FF
Аз от 1 година съм с тоя филтър и не съм имал проблеми,само дето сега е вече с гъвкав въздуховод свързан и съм сложил една тръба от долната част на коша на двигателя до него да го снабдява със студен въздух(в такова положение,че да не донася допълнително мръсотия и прах-общо взето,home made cold air intake)...гледай да не смуче топъл,защото се губи ефекта!За кубиците не знам,аз си взех най-големия,но това не означава,че е най-удачния...Чисти го от време на време с препарати.
Изображение

Изображение

Изображение

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 25 окт 2006, 21:12

Аз ще го взимам по натам.. в момента съм в финансова клиза.. Но ги видях тези филтри и ми кареса идеята.. ама проблема е ,че няма как да го вържа към дебитомера...дебитомера на сиерата е хванат с болтове към кутията на филтъра. Единственото което мога да направя е една стъклопластова отливка сам да си направя и да го вържа с маркуч към нея...

Потребителски аватар
Mr.Scorpion
потребител
потребител
Мнения: 265
Регистриран: 05 фев 2006, 23:13
Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0 Ghia
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Мнение от Mr.Scorpion » 28 окт 2006, 19:36

Аз съм със Симота оргинален е по изръсих се за него хем го взех втора ръка преди това бях с тези където са от 20-30 лв. имаше разлика като сложих този.
А venom4o аз си правих такова чудо ти си със дебитомера като на БМВ е30 нали и аз съм с такъв .
Изображение Изображение

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 12 яну 2007, 21:34

ми моя дебитомер не знам дали е като на Е 30 ,но е за смяна.. Скоро ще си купя филтър.. Но ще го купя от фирма искам да е марков..Разхода качи ли ти се?

Потребителски аватар
Dian4o
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 08 авг 2006, 19:48
Модел на автомобила: Opel Kadett D GTE
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Dian4o » 13 яну 2007, 01:43

ае на газ ако я караш сякаш няма смисъл от спортен филтър. Разхода не се качва, няма нищо общо с горивото. Аз бих ти препоръчал да не си взимаш конусовиден, че изхабява двигателя и наиситина гледай добре да си направиш изолацията между филтъра и двигателя и радиатора че ще гълта топъл въздух.
Изображение

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 13 яну 2007, 10:32

дори за коли на газ не се препоръчва спортен въздушен филтър.
Ще имаш проблеми с ниските обороти в движение.По добре си карай със нормален в кутията.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 13 яну 2007, 10:50

Аха аз гледах спортен филтър за кутия.. И се чудя какъв подяволите е смисъла ? Просто пропуска въздуха по-бързо и го филтрира по същия начин ли? Аз нямам намерение пак да чистя дюзите на ултразвук..

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 13 яну 2007, 11:50

виж сега,целта на този спортен филтър е да е открит и да пропуска студен въздух от насрещната струя.Та затова се слага някъде където има такава струя и въздуха нее топъл.Най често се извежда в подкалик,по бронята някъде или на други места.
Като го сложиш в кутията ще има същия ефект както и обикновенния който си стои в кутията.Практически той няма да функционира по предназначение.Ако мислиш,че материята му е по рехава и пропусклива,сложи си един обикновен филтър CLEAR за когото се говори,че е с най добра пропускливост(препоръчват го за газифицирани автомобили).
А относно дюзите едва ли филтъра е предпоставка за запушване.

Потребителски аватар
Zi
потребител
потребител
Мнения: 165
Регистриран: 15 дек 2005, 00:33
Модел на автомобила: Nissan 100nx
Местоположение: Пазарджик/Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Zi » 13 яну 2007, 14:49

А колеги да ви попитам знаете ли, фирми които предлагат K&N филтри в България, защото за моя мотор намерих само на официалната страница на K&N.
Изображение Ex. Escort 1.4i 92`CVH
Кучетата си лаят, Форда си върви!!!

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 13 яну 2007, 14:55

impas56 май беше официалния вносител...
Изображение

Потребителски аватар
Zi
потребител
потребител
Мнения: 165
Регистриран: 15 дек 2005, 00:33
Модел на автомобила: Nissan 100nx
Местоположение: Пазарджик/Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Zi » 13 яну 2007, 15:07

Благодаря, те са. :)
Изображение Ex. Escort 1.4i 92`CVH
Кучетата си лаят, Форда си върви!!!

Потребителски аватар
Mr.Scorpion
потребител
потребител
Мнения: 265
Регистриран: 05 фев 2006, 23:13
Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0 Ghia
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Мнение от Mr.Scorpion » 13 яну 2007, 17:13

Не е точно така ако си вземеш К&Н филтър за кутия пак ще има разлика
ако няма за какво е по скъп? :)
Просто е направен така че да пропуска повечко въздух.При газта наистина има проблеми с ниските обороти.А и разхода се вдига малко.
На ли се сещаш че безплатен обяд няма.През дебитомера влиза повече въздух следователно влиза и повечко гориво в цилиндрите.
Изображение Изображение

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 13 яну 2007, 17:22

значи не е за мен тоя въздушен филтър...

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта