Смяна на комп

Отговори
Потребителски аватар
stoian3
потребител
потребител
Мнения: 64
Регистриран: 10 яну 2007, 22:20
Модел на автомобила: ford eskort
Местоположение: pazardjik
Контакти:
Status: Извън линия

Смяна на комп

Мнение от stoian3 » 11 яну 2007, 00:08

Интересува ме мога ли да поставя на ford escort 1.8,16V,RDA 105ps комп от fiesta 1.8,16V,RQC 130ps?Ако някой има инфо по темата моля да пише. В Autodata излизат идентични схеми.

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 11 яну 2007, 21:40

Схемите _МОЖЕ_ и да идентични, навярно може и да стане, но мисля, че няма да е удачно!

1. MAF сензора на 130НР версията е различен от 105НР!
2. Разпределителните валове са различни!
3. Дроселовата клапа е по-голяма!

Двигателя най-вероятно ще запали, но резултата ще е малко разочароващ - ще гори повече и ще върви по-малко, от колкото със стандартният за 105НР компютър :idea:

Ако идеята ти е да направиш от 105 -> 130 НР, то са ти нужни и изброените по-горе различни части!
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 11 яну 2007, 22:19

отиваш да ти препрограмират чипа в допустимите граници.... Ако искаш по ектремен тунинг.. Сменяш дюзите с такива който връскват повече гориво.. и си плащаш като поп с караш да кажем 140 коня.. примерно.. НЯМА СМИСЪЛ!

Потребителски аватар
stoian3
потребител
потребител
Мнения: 64
Регистриран: 10 яну 2007, 22:20
Модел на автомобила: ford eskort
Местоположение: pazardjik
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от stoian3 » 11 яну 2007, 22:29

Нещата,които казваш ще си ги набавя,но нито фиестата пали с на ескорта нито ескорта с на фиестата,а за въловете-сигурен ли си? И аз си го помислих,но няма от къде да го видя,ако се сещаш за някоя програмка,която може да помогне ще съм ти благодарен .

дюзите ги имам имам и инфо за чожек които продава програмирани чипове за почити всички модели на много ниска цена но се чудя

ARR_
потребител
потребител
Мнения: 197
Регистриран: 12 авг 2005, 18:41
Модел на автомобила: 96 Ford Escort 1.6 16v Ghia Turnier
Местоположение: Кърджали
Status: Извън линия

Мнение от ARR_ » 11 яну 2007, 22:46

По-големи инжектори се слагат когато има големи промени по двигателя и мощноста е нараснала драстично,например ако си сложил турбо.
Иначе само със смяната им няма да постигнеш нищо.

Потребителски аватар
stoian3
потребител
потребител
Мнения: 64
Регистриран: 10 яну 2007, 22:20
Модел на автомобила: ford eskort
Местоположение: pazardjik
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от stoian3 » 11 яну 2007, 23:07

пробвал сам това с инжекторите на една алфа и имаше учудващ ефект макар че ги сложих зажтото нямах други мисля си че с чипа и инжекторитр и други като спортен филтър и аспух ще има ефект макар че и сега си върви доста добре BMW320 го правя за ризил

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 12 яну 2007, 08:49

Каквото и да си говорим, истинският тунинг е едно доста скъпо хоби.
Балканската му разновидност е по-близо до кича и в много от случаите резултатите са далеч от очакваните.
За мен лично тези големи разходи на пари, време и енергия , както и преждевременното скапване на машинката не са оправдани...Просто си взимаш една по-мощна кола и готово :) А и май по-евтино излиза :)
Последна промяна от cocoff на 12 яну 2007, 18:29, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 12 яну 2007, 12:05

cocoff написа: Отделен е въпросът, дали на темата и е тук мястото :P
Ми първончално човека питаше просто за смяна на комп което може да те наведе на мисълта, че има ядове с неговия.
Разбрах за кво иде реч и още снощи мислих да я местя.
Айде местим я да ти е мирна съвестта :)
Като я преместя по нататъка ще помоля колегата в другия раздел да ги почисти тия последните 2 гениялни постчета.

Потребителски аватар
Dian4o
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 08 авг 2006, 19:48
Модел на автомобила: Opel Kadett D GTE
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Dian4o » 13 яну 2007, 01:52

ако наистина имаш проблем с компа най-добре си намери оригиналния - най-удачно е. В противен случай ако не можеш да намериш, бухай едно газово и без комп.
А за това комп от един двигател на друг... *0032* :P
Изображение

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта