преработка на фиеста
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 28 окт 2015, 21:32
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
преработка на фиеста
Някой сменял ли е двигарвл на Фиеста 1,1 от 1994 с нещо по-мощно и с какво?
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1623
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: преработка на фиеста
Най - лесен вариант е смяна с 1.3 с долен вал, без смяна на електрониката. Следващия вариант е със 1.4 и 1.6 CVH мотори, като ако е с карбуратор става лесно, ако е с инжекцион, трябва смяна на цялата инсталация.
За тези версии не се изисква смяна на кутията, при 1.4 и 1.6 е желателно смяна на полуоските и каретата.
Нагоре 1.8 и 2.0 16V от Ескорт и Мондео искат не само инсталация, а и кутия, водни помпи и картер като за Фиеста или Ескорт и т.н.
Освен това на мотори от 1.4 нагоре си трябва друга конзола и тампон на двигателя.
Поздрави
За тези версии не се изисква смяна на кутията, при 1.4 и 1.6 е желателно смяна на полуоските и каретата.
Нагоре 1.8 и 2.0 16V от Ескорт и Мондео искат не само инсталация, а и кутия, водни помпи и картер като за Фиеста или Ескорт и т.н.
Освен това на мотори от 1.4 нагоре си трябва друга конзола и тампон на двигателя.
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 28 окт 2015, 21:32
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: преработка на фиеста
Благодаря за бързия отговор.
Имам един Ескорт от 1994 с 1.6 пълна инжекция, мисля че е 90 коня. Идеята ми е да му смъкна всичко с "магарето" , но не съм убеден че ще пасне на фиестата. А няма да е работа за един час. За това потърсих съвет, ако някой се е сблъсквал с подобна "дилема" На модела от 1995 го слагат масово този мотор( който имам), но на този до 1994 не съм срещал, и не съм убеден че ще паснат тампоните по купето.
Като цяло съм доволен от фиестата, но ми е слабичка, а и кракът ми тежи, в резултат на което почва да си бута масло. Та започнах да се замислям да си използвм ескорта за "донор"
Имам един Ескорт от 1994 с 1.6 пълна инжекция, мисля че е 90 коня. Идеята ми е да му смъкна всичко с "магарето" , но не съм убеден че ще пасне на фиестата. А няма да е работа за един час. За това потърсих съвет, ако някой се е сблъсквал с подобна "дилема" На модела от 1995 го слагат масово този мотор( който имам), но на този до 1994 не съм срещал, и не съм убеден че ще паснат тампоните по купето.
Като цяло съм доволен от фиестата, но ми е слабичка, а и кракът ми тежи, в резултат на което почва да си бута масло. Та започнах да се замислям да си използвм ескорта за "донор"
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: преработка на фиеста
Трудно ще свалиш "магарето" на Ескорта, защото няма такова.
Фиестата ти също няма.
До тук добре, сега остава да измислиш как да закрепиш тампона на двигателя на Ескорта на съответното място в коша на Фиестата и останалото е лесно.
Цялата инсталация за управление на двигателя, включително и компютъра, на Ескорта и Фиестата е в компактен сноп, който се свързва със останалата инсталация във 2 букси (една единична и една с 8 пина). Само трябва да провериш, преди да се разглобил Ескорта дали на голямата букса свързването е еднакво и после местиш инсталацията от Ескорта на Фиестата. Самата инсталация може да се извади без да се реже нищо.
А, трябва да преместиш и бензиновата помпа от Ескорта.

До тук добре, сега остава да измислиш как да закрепиш тампона на двигателя на Ескорта на съответното място в коша на Фиестата и останалото е лесно.
Цялата инсталация за управление на двигателя, включително и компютъра, на Ескорта и Фиестата е в компактен сноп, който се свързва със останалата инсталация във 2 букси (една единична и една с 8 пина). Само трябва да провериш, преди да се разглобил Ескорта дали на голямата букса свързването е еднакво и после местиш инсталацията от Ескорта на Фиестата. Самата инсталация може да се извади без да се реже нищо.
А, трябва да преместиш и бензиновата помпа от Ескорта.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: преработка на фиеста
Ако няма магаре ескорта, то тогава къде се захващат носачите към купето?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: преработка на фиеста
Директно към купето.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: преработка на фиеста
Моя орион от 1992 беше с магаре.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: преработка на фиеста
Да, да, моя е грешката
предния Ескорт е без, в конкретния случай само при Фиестата няма, но това не променя особенно нещата

Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта