Конверсия на задните спирачни апарати
- BadAngel
- потребител
- Мнения: 573
- Регистриран: 03 авг 2005, 00:07
- Модел на автомобила: '06 Ford Focus
- Местоположение: София, кв. Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Конверсия на задните спирачни апарати
чета тука темата кой кво не харесва в колата си и всеки 2ри споменава, че не харесва факта, че колата му е с барабани спирачки отзад и си мисля каква е процедурата по преминаване към дискови спирачки и има ли файда
като факти знам, че барабаните спирачки спират с 30% по-малко от дисковите и при барабаните се наблюдава по-често ефекта федлинг (дано не бъркам термина)
някой от вас успял ли е да направи такава трансформация и какво би било необходимо за нея ?
целия мост ли се сменя или само спирачните апарати и трябва ли да се донагажда нещо 
като факти знам, че барабаните спирачки спират с 30% по-малко от дисковите и при барабаните се наблюдава по-често ефекта федлинг (дано не бъркам термина)
някой от вас успял ли е да направи такава трансформация и какво би било необходимо за нея ?


Играчките се променят,
момчетата - не.
момчетата - не.
- TED
- потребител
- Мнения: 304
- Регистриран: 30 ное 2004, 23:31
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 '94
Ford Cougar 2.5 '00
Ford Mustang GT '07 - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Подмяната на барабаните с дискове е лесна стига да имаш нужните части.
Rear Disk Conversion
Това е описание как става на Ford Mondeo MK1/2.
Rear Disk Conversion
Това е описание как става на Ford Mondeo MK1/2.
"Здравият разум е колекция от предрасъдъци, събрана до 18-годишна възраст."
А. Айнщайн
Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06
А. Айнщайн
Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06
- KickingKing
- потребител
- Мнения: 370
- Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
- Модел на автомобила: само за руси
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 321
- Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
- Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Подмяната на барабаните с дискове е лесна стига да имаш нужните части.
Rear Disk Conversion
Това е описание как става на Ford Mondeo MK1/2.
ако не греша задните шенкили са идентичнс предните което значи че дисковете и спирачните съпорти ще си отидат на мястото отзат но трябва да са имат и ръчна тея дискове
Rear Disk Conversion
Това е описание как става на Ford Mondeo MK1/2.
ако не греша задните шенкили са идентичнс предните което значи че дисковете и спирачните съпорти ще си отидат на мястото отзат но трябва да са имат и ръчна тея дискове
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колеги, тази идея я обмислях преди година и половина. Отказах се заради ръчната. Не че няма как да стане - напротив резултата ще е все едно е фабрична изработка. Но Аз не познавам човек с дискови отзад и да няма проблеми с ръчната и за това се отказах.
Например на Волво 460 от 95г. първо задните спирачки не му държака почти никак - спираше само на предните. От няколко различни сервиза (малки и големи) му казаха на приятеля ми - нови спирачни апарати, там им било слабо място на тия. Готово - нови са, НО сега няма ръчна.
С тойота авенсис (май беше 2000 или 2001) също има проблеми със задните спирачки и те дискови.
Та мисълта ми е да прецените дали си заслужава риска да останете евентуално без задни спирачки.
П.П. Не съм имал възможност да тествам форд със задни дискови. Възможно е да са го нагласили по-като света, но не съм убеден. Особено за нашите стари коли.
Който се захване с такова нещо му пожелавам успех и като стане да сподели резултатите.
Например на Волво 460 от 95г. първо задните спирачки не му държака почти никак - спираше само на предните. От няколко различни сервиза (малки и големи) му казаха на приятеля ми - нови спирачни апарати, там им било слабо място на тия. Готово - нови са, НО сега няма ръчна.
С тойота авенсис (май беше 2000 или 2001) също има проблеми със задните спирачки и те дискови.
Та мисълта ми е да прецените дали си заслужава риска да останете евентуално без задни спирачки.
П.П. Не съм имал възможност да тествам форд със задни дискови. Възможно е да са го нагласили по-като света, но не съм убеден. Особено за нашите стари коли.
Който се захване с такова нещо му пожелавам успех и като стане да сподели резултатите.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
При мен задните апарати са оборудвани с лостче за ръчната. Кофти е настройката. При изтъркване на наклатките - ръчната не държи. За да я оправиш се свалят: гумата, апарата и наклатките и се развива буталото. Понякога ръчната заяжда и след отпускане колелото се влачи. Това е така защото никой не чете. На всеки апарат има съчма за гресьорка е се смазва на 10 или 20 хиляди, сега не си спомням.
Последна промяна от nikolovvd на 19 юни 2006, 09:18, променено общо 1 път.
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Хм... аз търся усилено напоследък разни части... по същият повод 
Питайте англичаните! Те знаят всичко!
За Ескорт до Мк5:
Много работа и направа на планки, задни спирачни апарати от ... каквото си пожелаете - Сиера Cosworth (опааа!), Гранада, Скорпио)
Жилото за ръчната - от Ескорт Мк5 RS2000;
За Ескорт Мк5 и нагоре има два варианта:
Задни главини компект със всички дреболийки от RS2000 или втори вариант - от Фокус! Първите се намират трудно, вторите - скъпо
Жилото за ръчната - от Ескорт Мк5 RS2000;
За Фиеста:
Мк3 - директно не стават от нищо! Има вариант със главини от Гренада но... не е сигурно
Мк3.5 - от Фокус
Жилото за ръчната - от Ескорт Мк5 RS2000;
За Мондео - от Мондео
За Фокус - от Фокус
Ръчната на RS2000 е със отделни челюсти като при нормалните барабани (фактически отзад има малък барабан под диска), за Фокус-а не съм сигурен, но мисля че е като на Сиера-та - натискат се накладките, за Мондео-то - също.
Бих казал, че едни добре работещи барабани са толкова добри колкото дисковете. Но при продължително спиране (спускане) загряват и се наблюдава fadeing (отслабване), незнам как е със дисковете, но мисля да опитам
Задължително ще пробвам и по-големи дискове и апарати отпред! Стандартни за Ескорт са 240 мм. дискове отпред,като на RS2000 са 260мм. - като на Мондео! Дисковете се различавата съвсеееееем малко и при подмяната на апаратите с такива от Мондео мисля да наглася разликата
Вече си купих 15' джанти за да има къде да побера по-големите дискове 

Питайте англичаните! Те знаят всичко!
За Ескорт до Мк5:
Много работа и направа на планки, задни спирачни апарати от ... каквото си пожелаете - Сиера Cosworth (опааа!), Гранада, Скорпио)
Жилото за ръчната - от Ескорт Мк5 RS2000;
За Ескорт Мк5 и нагоре има два варианта:
Задни главини компект със всички дреболийки от RS2000 или втори вариант - от Фокус! Първите се намират трудно, вторите - скъпо

Жилото за ръчната - от Ескорт Мк5 RS2000;
За Фиеста:
Мк3 - директно не стават от нищо! Има вариант със главини от Гренада но... не е сигурно
Мк3.5 - от Фокус
Жилото за ръчната - от Ескорт Мк5 RS2000;
За Мондео - от Мондео

За Фокус - от Фокус

Ръчната на RS2000 е със отделни челюсти като при нормалните барабани (фактически отзад има малък барабан под диска), за Фокус-а не съм сигурен, но мисля че е като на Сиера-та - натискат се накладките, за Мондео-то - също.
Бих казал, че едни добре работещи барабани са толкова добри колкото дисковете. Но при продължително спиране (спускане) загряват и се наблюдава fadeing (отслабване), незнам как е със дисковете, но мисля да опитам

Задължително ще пробвам и по-големи дискове и апарати отпред! Стандартни за Ескорт са 240 мм. дискове отпред,като на RS2000 са 260мм. - като на Мондео! Дисковете се различавата съвсеееееем малко и при подмяната на апаратите с такива от Мондео мисля да наглася разликата


Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
- BadAngel
- потребител
- Мнения: 573
- Регистриран: 03 авг 2005, 00:07
- Модел на автомобила: '06 Ford Focus
- Местоположение: София, кв. Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
2 години е гаранцията, но аз така или иначе ходих да питам в самото мото пфое за тази работа и няма да отпадне гаранциятаpetkoff_pl написа:Колко е гаранцият в Мото-пфое за Фокус 2006 не е ли рано на пипаш по колатаBadAngel написа:дам, сменя се целия заден мост + механизма на ръчната спирачка, понеже при моделите със дискови спирачки ръчната е електрическа.. парите са сериозни, ако от някъде изпадне ударен фокус обаче ще се облазня :0

Играчките се променят,
момчетата - не.
момчетата - не.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта