Focus Mk1 - диодно табло
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 23 окт 2015, 19:57
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Focus Mk1 - диодно табло
Колеги от скоро съм собственик на форд фокус 2000 тди 90 коня! Но полека лека колкото и да не ми се иска тази кола има нужда от малко пипане...Решил съм да си направя диодно осветление на километража, като стрелките остават да светят в ярко червено, а цифрите ще бъдат чисто бели.... Прилагам малко снимки.....
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
- dragonn2
- потребител
- Мнения: 475
- Регистриран: 10 ное 2014, 12:09
- Модел на автомобила: 2001 Ford Focus 1.6 16v / 2007 Ford Fusion 1.6 16v / 2004 Toyota RAV4 D4D
- Местоположение: sofia/samokov
- Контакти:
- Status: Извън линия
- ФордБългария
- потребител
- Мнения: 854
- Регистриран: 10 яну 2014, 23:22
- Модел на автомобила: Ford Focus mk1 1.6 16v
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 23 окт 2015, 19:57
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Focus Mk1 - диодно табло
Колеги готов съм с таблото довечера ще кача снимки ...резулатата според мен е поразителен !!!!
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 23 окт 2015, 19:57
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Focus Mk1 - диодно табло
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 15 ное 2014, 00:01
- Модел на автомобила: Форд Фокус
- Status: Извън линия
Re: Focus Mk1 - диодно табло
Супер е станало! Много ми харесва!
-
- потребител
- Мнения: 148
- Регистриран: 23 авг 2015, 14:11
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Focus Mk1 - диодно табло
Ааа супер е! Сподели как го постигна? Само смени обикновенните крушки ли? И ако да колко ти излезе и с какви крушки е?
Поздрави!
Поздрави!
Ford Focus 1.8tdci 100hp 2003 anniversary model
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 23 окт 2015, 19:57
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Focus Mk1 - диодно табло
Утре колеги ще обясня подробно, как става...в интерес на истината е адски сложно.... ! Но все пак резултата е потресаващ...меко казано, направо е супер ! Жалко , че все пак съм снимал с телефон и всъщност цветовете са много по-ярки и контрастни отколкото са на снимките, колата буквално стана друга. 

Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
-
- потребител
- Мнения: 148
- Регистриран: 23 авг 2015, 14:11
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Focus Mk1 - диодно табло
Направи снимка вечер!
Искам да попитам защо часовника ти е червен и как 
Поздрави!


Поздрави!
Ford Focus 1.8tdci 100hp 2003 anniversary model
- antipower
- потребител
- Мнения: 432
- Регистриран: 11 окт 2013, 18:59
- Модел на автомобила: Focus 1.6 16v 2002г. Ghia
- Местоположение: Карлово
- Status: Извън линия
Re: Focus Mk1 - диодно табло
Колега, супер е станало таблото.
Ако може да пуснеш и отделна тема за това, как направи мултимедията.
Ако може да пуснеш и отделна тема за това, как направи мултимедията.
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Focus Mk1 - диодно табло
Така и не каза как си направил това светодиодно осветление.... 

-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 23 окт 2015, 19:57
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Focus Mk1 - диодно табло
Здравейте колеги ! Искам да се извиня първо, че ме нямаше толкова време и не съм писал, но се спомина наш много близък роднина и не ми беше до колата.....
Относно таблото: всеки от вас може да си направи подобно табло стига да има здрави нерви и гащи
! Без да изпадам в излишни подробности ще обясня накратко , как става.
1. Разглобявате таблото от - до ! Вадят се стрелките маха се стъклото разделя се на части така , че да остане само платката на циферблата и отделно стрелки и разните му там пластмаси. Има фабрично направен зелен фон на цифрите , който е необходимо да се изстърже с някакъв остър предмет /аз го направих с макетно ножче /. Това се прави с всяка цифра която желаете да свети в друг цвят а не в зелено, както е оригинално. След, като привършите с този процес взимате цветни маркери и внимателно оцветявате цифрите или температурата, както аз съм направил в съответно синьо плавно преминаващо в червено . На оборотомера съм оцветил към края на оборотите в червено, както и някой елементи от километража и показателя за горивото. Това се прави по ваше усмотрение, общо взето е дизайнерско решение. След това под всяка стрелка се запояват по 3 червени диода. Лошото в случая е , че основата на стрелките където се нанизват са малко дебели и трябва леко да се отнеме от стъблото на стрелката, което влиза на оста. Това се прави за да не опират докато се движат в диодите, които както казах са плътно / поради липсата на място / в основата на оста на стрелката. Това е най-трудната част, като цяло. След това се залепя бяла диодна лента зад циферблата на километража при положение , че вече сте отстранили зеления фабричен цвят с помощта на макетното ножче. Всичко това се свързва към оригиналното захранване , както си е оригинално на колата и откъдето по принцип си взима ток таблото. При монтирането на таблото е калибровката на стрелките става с помощта на ДЖИ ПИ ЕС система с която да засечете скоростта на автомобила и това става в движение / което е голяма игра / . Стрелката на температурата трябва при нормална работа на автомобила да сочи във вертикална посока точно нагоре и я поставяте, когато колата е загряла напълно именно да сочи точно нагоре. Стрелката на горивото е лесна, просто запомнете точно, къде е била преди да я свалите за да отчита точно.
2. Часовника е лесно - просто го демонтирайте и махнете зелената бленда отдолу под циферблата и после запоете един червен диод или какъвто пожелаете.
3. На парното и всичките въртоци там / 3 на брой / няма как да им се смени цвета понеже самата пластмаса е излята така в зелен цвят.
ЗА ДВД-то ще обясня довечера или утре, как стана
Относно таблото: всеки от вас може да си направи подобно табло стига да има здрави нерви и гащи

1. Разглобявате таблото от - до ! Вадят се стрелките маха се стъклото разделя се на части така , че да остане само платката на циферблата и отделно стрелки и разните му там пластмаси. Има фабрично направен зелен фон на цифрите , който е необходимо да се изстърже с някакъв остър предмет /аз го направих с макетно ножче /. Това се прави с всяка цифра която желаете да свети в друг цвят а не в зелено, както е оригинално. След, като привършите с този процес взимате цветни маркери и внимателно оцветявате цифрите или температурата, както аз съм направил в съответно синьо плавно преминаващо в червено . На оборотомера съм оцветил към края на оборотите в червено, както и някой елементи от километража и показателя за горивото. Това се прави по ваше усмотрение, общо взето е дизайнерско решение. След това под всяка стрелка се запояват по 3 червени диода. Лошото в случая е , че основата на стрелките където се нанизват са малко дебели и трябва леко да се отнеме от стъблото на стрелката, което влиза на оста. Това се прави за да не опират докато се движат в диодите, които както казах са плътно / поради липсата на място / в основата на оста на стрелката. Това е най-трудната част, като цяло. След това се залепя бяла диодна лента зад циферблата на километража при положение , че вече сте отстранили зеления фабричен цвят с помощта на макетното ножче. Всичко това се свързва към оригиналното захранване , както си е оригинално на колата и откъдето по принцип си взима ток таблото. При монтирането на таблото е калибровката на стрелките става с помощта на ДЖИ ПИ ЕС система с която да засечете скоростта на автомобила и това става в движение / което е голяма игра / . Стрелката на температурата трябва при нормална работа на автомобила да сочи във вертикална посока точно нагоре и я поставяте, когато колата е загряла напълно именно да сочи точно нагоре. Стрелката на горивото е лесна, просто запомнете точно, къде е била преди да я свалите за да отчита точно.
2. Часовника е лесно - просто го демонтирайте и махнете зелената бленда отдолу под циферблата и после запоете един червен диод или какъвто пожелаете.
3. На парното и всичките въртоци там / 3 на брой / няма как да им се смени цвета понеже самата пластмаса е излята така в зелен цвят.
ЗА ДВД-то ще обясня довечера или утре, как стана
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 23 окт 2015, 19:57
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Focus Mk1 - диодно табло
Направих малко снимки вечер ама телефона ми не е много хубав и не станаха добре - все пак качвам това, с което разполагам
!

Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 23 окт 2015, 19:57
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Focus Mk1 - диодно табло
А това е моята кола ! 1.8 турбо дизел с най-здравия мотор 90 коня !
3 месеца я търсих да бъде в такова състояние !!!!




Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта