някои проблеми с които се сблъсках
- coldflame
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 26 мар 2008, 18:31
- Модел на автомобила: ford-puma
- Status: Извън линия
някои проблеми с които се сблъсках
Здравейте на всички. Аз съм леко новак тук така че ако нещо не съм написал или потърсил както трябва сори ама ...... та сега имам следния проблем ако някой може да ме хелпне чудесно ще съм благодарен. Та значи по същество скоро си купих форд пума и на СД-то ми като му сложа оригинален диск все ми дава някаква си прословута грешка 12 сиреч не мога да разбера ще го бъде ли или да търся да го сменям. И втория проблем е че кристалите на часовника са изтекли и го виждам наполовина някакви идеи от къде мога да си купя друг или да ми го сменят???
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: някои проблеми с които се сблъсках
E12 -Проверьте диск. Этот код также может означать, что диск неправильно записан или закрыт.
- Атанас
- потребител
- Мнения: 857
- Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: някои проблеми с които се сблъсках
За CD-то. Ще кажа нещо, и ще се намери някой да ме апострофира... Опита ми показва, че "главата" се е зацапала. Изхода е разглобяване и почистване. Другия вариант е подмяна на "главата" (лазера) - ако лазера се е "износил". Има някакви варианти за временно закрепяне, но са много временни. Според мен за "заводско" CD си струва смяната - би трябвало да излезе под 100лв.
По втория въпрос: да търсиш от някъде, нов не знам дали е оправдано...
По втория въпрос: да търсиш от някъде, нов не знам дали е оправдано...
- coldflame
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 26 мар 2008, 18:31
- Модел на автомобила: ford-puma
- Status: Извън линия
Re: някои проблеми с които се сблъсках
да бе сигурно е главата и аз така си помислих трябва да го сваля и да ида да го погледнат ама се чудя от де ще намеря тея "куки" дет се сваля с тях. А що се отнася до часовника сигурно си прав ама аз си падам леко перфекционист и тва леко ми боде очите всеки пат кат си погледна таблото 

- Атанас
- потребител
- Мнения: 857
- Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: някои проблеми с които се сблъсках
Куки не ти трябват. Вършат работа четири тънки и в същото време достатъчно здрави отверки, някой колега беше ползвал електроди на които беше свалил ъъъъ как се води... обмазката, четири прчета тел... Пъхаш ги и натискаш навън ( <- -> ) за да свиеш пружините, които не му позволяват да излезе.
Часовника... като гледам таблото е като на фиеста, дали и часовника не е такъв?!? Потърси по моргите, все някъде трябва да има. Не пречи да питаш и в МП, поне за питане не взимат пари.
Поздрави!
Часовника... като гледам таблото е като на фиеста, дали и часовника не е такъв?!? Потърси по моргите, все някъде трябва да има. Не пречи да питаш и в МП, поне за питане не взимат пари.
Поздрави!
- coldflame
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 26 мар 2008, 18:31
- Модел на автомобила: ford-puma
- Status: Извън линия
Re: някои проблеми с които се сблъсках
мерси за транслацията на кода но пробвах с 10 диска едва ли всичките са неправилно записани или незатворени 

- coldflame
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 26 мар 2008, 18:31
- Модел на автомобила: ford-puma
- Status: Извън линия
Re: някои проблеми с които се сблъсках
Наско мерси за инфото ще опитам да го сваля сам ама аз съм много спънат по техниката дано да не го прецакам нещо повече. >:D<:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта