избор на антирадар?
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: избор на антирадар?
Обикновено все ме мързи да го слагам, но ето какви са ми впечатленията от 3-5 слагания. Активирал съм K, Ka и X честотите. В градски режим е ок и хваща радарите. За камери пищи в последния момент - на 20 метра. За извънградско съм супер недоволен. Почти не ги хваща. Трябва да съм се набутал в патрулката вече, за да писне. Може би се обяснява с това, че имам нагреватели в предното стъкло. Ето откъс от упътването:

Което означава, че имам още един проект - вграждане на радар-детектора зад предната решетка и изнасянето на говорителя, дисплея и бутоните в купето.
Което означава, че имам още един проект - вграждане на радар-детектора зад предната решетка и изнасянето на говорителя, дисплея и бутоните в купето.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: избор на антирадар?
Не се мъчи, проблема не е при тебе, щом в града работи и навън ще е добре. Проблема е, че най-често извън града, радара е на място където има добра видимост (поне за полицая), радара стои в режим на готовност, без да излъчва. Когато полицая визуално прецени, че някой автомобил се движи бързо, изчаква да влезе в обхвата на радара (300м), натиска бутона и чак тогава радара излъчва, антирадара изписква, но вече е късно за каквато и да е реакция, скоростта е засечена. В града няма време за такива врътки и радара е постоянно включен.Pyrhel написа:Обикновено все ме мързи да го слагам, но ето какви са ми впечатленията от 3-5 слагания. Активирал съм K, Ka и X честотите. В градски режим е ок и хваща радарите. За камери пищи в последния момент - на 20 метра. За извънградско съм супер недоволен. Почти не ги хваща. Трябва да съм се набутал в патрулката вече, за да писне. Може би се обяснява с това, че имам нагреватели в предното стъкло.
Което означава, че имам още един проект - вграждане на радар-детектора зад предната решетка и изнасянето на говорителя, дисплея и бутоните в купето.
П.П. Предполагам, че след последните събития, вече редовно ти и е включен.


Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: избор на антирадар?
За мене по-удачния вариант е със навигация в , която има влючени точки със координатите на камери и патрулки.Вярно , че тогава ще показва и места където няма патрулки , и стряска , но пък така поне ще се научим да спазваме правилата
.Освен всичко цените почти се изравниха , но антирадарите нямат gps и софтуер с който да те навигират.Пълна защита от глоби за превишена скорост ще имаме само ако софтуера в главата ни каже да намалим скоростта когато трябва 


сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
-
- потребител
- Мнения: 45
- Регистриран: 29 окт 2008, 10:45
- Модел на автомобила: Форд Фокус 2.0 16v
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: избор на антирадар?
Ето с това ни засичат в полицейските коли за стационарните камери знам че са на Сименс там намалят силата на сигнала и забиват камерата на долу което още повече намаля силата на сигнала.
ТР-4
1. ПРЕДНАЗНАЧЕНИЕ
Трафик радарът TR-4 /наричан по-нататък в този документ само радар/ е предназначен за контрол превишението на ограничението на скороста от моторните превозни средства /МПС/ при пряка видимост до тях, в условията и на интензивно движение. Радарът измерва с достатъчна селективност скороста на МПС от транспортния поток и регистрира най-високо измерената скорост, дата и часа на нарушението и ги съхранява за определен период от време.
Радарът има два режима на измерване на скорост: непрекъснат режим и режим на единичен импулс, което увеличава неговата ефективност при санкциониране на ограничението на скороста.
2. ТЕХНИЧЕСКИ ХАРАКТЕРИСТИКИ
2.1 Диапазон на измерваните скорости – 40 до 200 км/ч.
2.2 Грешка при измерване на скороста - +_1 км/ч.
2.3 Индикация на скороста – цифрова, на два LCD дисплея.
2.4 Главен дисплей – на два реда, с височина на знак 5 мм. се показват: час и минута на астрономическо време, режим на измерване на скороста, обсег, измерена скорост VM и въведено ограничение на скороста VL. В режим памет, в ляво долу, се показва поредният номер на регистрираното нарушение.
2.4 Спомагателен дисплей – височина на знака 13 мм., показва измерената скорост VL или знак за понижено захранване.
2.6 Режими на измерване на скороста:
2.6.1 Непрекъснат /Н/ - непрекаснато измерва скорост. Ако има превишение на въведеното ограничение фиксира измерената скорост на двата дисплея, при което показанието мига, съпроводено от прекъснат звуков сигнал. На главния дисплей се фиксира и показанието на времето.
2.6.2 Единичен инпулс /Е/ - включва СВЧ излъчването за време от една секунда и измерва скорост.При превишаване на въведеното ограничение фиксира измерената скорост на двата дисплея, при което показанието мига, съпроводено от прекъснат звуков сигнал. На главния дисплей се фиксира и показанието на времето.
2.7 Памет – регистрираните превишения на ограничението на скороста, заедно с параметрите на измерване: дата, час, минута, и ограничение на скороста, автоматично се запаметяват и номерират и при нужда могат да се извеждат.Обем на паметта – не по-малко от 85 записа. При повторно включване на радара на гл. дисплей се изписват последните въведени параметри.
2.8 Параметри на СВЧ част – излъчвана непрекъсната мощност до 20 mW; честота
/10525 + 30 Mhz; ширина на диаграмата на излъчване 15 градуса.
3. ПРИНЦИП НА ДЕЙСТВИЕ НА TR-4
Трафик радарът TR-4 е доплеров радар с непрекъснато излъчване, с микропроцесорно управление и селекция на скорост. Използва се за измерване на скороста на фронтално движещи се към него МПС и максимално отклонение от фронтално движение до 8 градуса. При по голямо отклонение действителната скорост се определя от измерената скорост, разделена на косинуса от ъгъла между посоката на излъчване и направлението на движение.
Предавателя е Гън-генератор с непрекъсната мощност до 20 mW и честота/10525+30 Mhz/. Антената е фазово компенсиран рупор с усилване до 20dB, ширина на диаграмата на излъчване 15 градуса в хоризонтална и вертикална плоскости и ниско ниво на странично излъчване.Приемникът е ниско шумящ Шотки диод. Детектирания от приемника доплеров сигнал се осилва от филтър предусилвател. След предусилвателя доплеровия сигнал се подава на цифров сигнален процесор /DSP, модел ADS2186, производство на фирма Analog Divices, САЩ/, който извършва спектрален анализ на сигнала и осигурява необходимата селективност по скорост и точноста на измерване.
Микропроцесорната система е изградена на основата на едночиповия мекроконтролер МС68НС908GP32, производство на фирма MOTOROLA/САЩ/.В системата е вграден часовник за реално време, с помоща на който се отчита астрономическото време. Микропроцесорната система поддържа вградена в радара LCD цифрова индикация; обработва сигналите, постъпващи от органите за управление; управлява смяната на режимите на работа и звуковата сигнализация и извършва самодиагностика.
4. УКАЗАНИЯ ЗА ЕКСПЛОАТАЦИЯ
4.1 Трафик радарът TR-4 може да се използва за измерване на скорост по всяко време на денонощието, при всякакви метерологични условия, като при силен дъжд и град измерването трябва да става само от закрити помещения /например от купето на автомобила през стъклото/.
4.2 Във всички случаи на измерване на скорост, операторът трябва обезателно да контролира движението на МПС, да следи за най-бързия автомобил и да взема адекватно решение за режима, обсега, разположението и насочването на радара. Намаляване на обсега може да се осъществи и чрез насочване на радара нагоре или встрани.
4.3 Не се допуска едновременно работа на радара и мобилна УКВ радиостанция, когато са на общо захранване.
4.4 Препоръчва се близо и около антената на радара да няма масивни отразяващи повърхности. Пример: когато радарът е сложен на покрива на купето, той трябва да се изнесе максимално напред по посока на излъчването.
5. МЕРКИ ЗА БЕЗОПАСНОСТ
5.1 Предвид това, че се използват напрежения под 24V и ниска мощност на СВЧ предавателя, радарът е напълно безопасен за обслужващия персонал.
6. РАБОТА С РАДАРА
6.1 Органи за оправление.
6.1.1 Органите за управление на радара са 4 бутона, разположени на лицевата плоча. Бутоните имат две състояния на включване: “късо” – натиска се за време от 0.5 секунди и “дълго” – натиска се за време над 3 секунди.
6.2 Бутоните изпълняват следните функции:
6.2.1 Бутон “VL дълго” – първоначално включване на радара.
6.2.2 Бутон “VL късо” и “М/Т късо” едновременно – изключване на радара.
6.2.3 Бутон “Е късо” – включва режим “Е”. При всяко следващо натискане на бутон “Е” се произвежда измерване на скороста.
6.2.4 Бутон “Н късо” – включва режим “Н”.
6.2.5 Бутон “М/Т късо” – променя обсега на действие, при което на главния дисплей, над надписа “обсег”, се появява буквата “М”, което означава максимално разтояние на действие или буквата “Т”, което означава намаляване разтоянието на действие.
6.2.6 Бутон “VL късо” – включва настройка на въведеното ограничение на скороста, при което на главния дисплей, над надписа “VL”, мига една от трите цифри. С бутон “Е късо” се увеличава с единица мигащата цифра. С бутон “Н късо” се намалява с единица мигащата цифра. Смяната на настройваната цифра става с бутон “М/Т късо”. Повторно натискане на “VL късо” запаметява въведената стойност.
6.2.7 Бутон “VL дълго” – включва настройка на датата, часа и минутите на текущото астрономическо време по начин, аналогичен на точка 6.2.6.
6.2.8 Бутон “М/Т дълго” – включва в режим “памет”. С бутон “М/Т късо” се извеждат на главния дисплей последователно изписаните нарушения. С бутон “М/Т дълго” се излиза от режим “памет”.
*Забележка: Бутоните “М/Т дълго” и “VL” функционират само в режим на измелване на скороста “Н”.
7. РЕД НА РАБОТА Д РАДАРА
В експлоатационното куфарче радарът се поставя нагоре с табелката. В това положение се включва захранващия кабел към куплунга и се закрепва магнитната стойка. След това радарът се поставя на подходящо място върху автомобила, като се насочва чрез мерника и мушката към избрания пътен участък, фронтално на движението на МПС.
След като радарът се насочи, захранващият кабел са включва в гнездото на запалката в автомобила. Натиска се бутон “VL дълго”, при което се чува кратък звуков сигнал и на дисплеите светват всички сигменти за около 2-3 секунди. След това радарът е готов за работа с параметрите при последното му изключване. Ако е необходима промяна на някои от тях, това става в съответствие с т. 6.1. При измерване на скорост, надвишаваща въведеното ограничение, тя автоматично се фиксира на двата дисплея като показанието мига, съпроводено в течение на 5 секунди с прекъснат звуков сигнал. Нарушението, заедно с параметрите на измерването, автоматично се запомнят. Възтановяването на измерването става с повторно натискане на бутона за избрания режим.
В случаите, когато е от съществено значение разтоянието, от което се измерва скороста, трябва да се използва режим на измерване “Е” след първото включване – “чакащ режим”. Когато МПС навлезе в зоната на ограничение на скороста, което се преценява визуално, се прави измерване чрез натискане на бутоните “Е” или ”Н”.
Селективноста на радара по скорост позволява в общия случай да се измери скороста на лек автомобил без измерванито да се смущава от автомобил, движещ се до лекия автомобил с по-ниска скорост в съседния поддиапазон от скорости.
При по-големи разлики в скоростите по-бавните МПС, включително големи камиони, автобуси, TIR и др., не смущават измерването на по-високата скорост, освен в случаите, когато се движат в близост до радара или закриват пряката видимост до по-бързото МПС. В този случай се блокира измерването.
Изключването на радара става чрез едновременно “късо” натискане на бутоните “VL” и “М/Т”.
Характерно за режим “Е” е, че нарушителят на ограничението на скороста трябва да бъде изчакан да навлезе в зоната на действие на радара и тогава да се измери скороста.По такъв начин в значителна степен се елиминират приемниците на радарно излъчване /Антирадарите/.Препоръчва се в горещи слънчеви дни, когато радарът е силно нагрят, да се използва преимуществено режим “Е”.
ТР-4
1. ПРЕДНАЗНАЧЕНИЕ
Трафик радарът TR-4 /наричан по-нататък в този документ само радар/ е предназначен за контрол превишението на ограничението на скороста от моторните превозни средства /МПС/ при пряка видимост до тях, в условията и на интензивно движение. Радарът измерва с достатъчна селективност скороста на МПС от транспортния поток и регистрира най-високо измерената скорост, дата и часа на нарушението и ги съхранява за определен период от време.
Радарът има два режима на измерване на скорост: непрекъснат режим и режим на единичен импулс, което увеличава неговата ефективност при санкциониране на ограничението на скороста.
2. ТЕХНИЧЕСКИ ХАРАКТЕРИСТИКИ
2.1 Диапазон на измерваните скорости – 40 до 200 км/ч.
2.2 Грешка при измерване на скороста - +_1 км/ч.
2.3 Индикация на скороста – цифрова, на два LCD дисплея.
2.4 Главен дисплей – на два реда, с височина на знак 5 мм. се показват: час и минута на астрономическо време, режим на измерване на скороста, обсег, измерена скорост VM и въведено ограничение на скороста VL. В режим памет, в ляво долу, се показва поредният номер на регистрираното нарушение.
2.4 Спомагателен дисплей – височина на знака 13 мм., показва измерената скорост VL или знак за понижено захранване.
2.6 Режими на измерване на скороста:
2.6.1 Непрекъснат /Н/ - непрекаснато измерва скорост. Ако има превишение на въведеното ограничение фиксира измерената скорост на двата дисплея, при което показанието мига, съпроводено от прекъснат звуков сигнал. На главния дисплей се фиксира и показанието на времето.
2.6.2 Единичен инпулс /Е/ - включва СВЧ излъчването за време от една секунда и измерва скорост.При превишаване на въведеното ограничение фиксира измерената скорост на двата дисплея, при което показанието мига, съпроводено от прекъснат звуков сигнал. На главния дисплей се фиксира и показанието на времето.
2.7 Памет – регистрираните превишения на ограничението на скороста, заедно с параметрите на измерване: дата, час, минута, и ограничение на скороста, автоматично се запаметяват и номерират и при нужда могат да се извеждат.Обем на паметта – не по-малко от 85 записа. При повторно включване на радара на гл. дисплей се изписват последните въведени параметри.
2.8 Параметри на СВЧ част – излъчвана непрекъсната мощност до 20 mW; честота
/10525 + 30 Mhz; ширина на диаграмата на излъчване 15 градуса.
3. ПРИНЦИП НА ДЕЙСТВИЕ НА TR-4
Трафик радарът TR-4 е доплеров радар с непрекъснато излъчване, с микропроцесорно управление и селекция на скорост. Използва се за измерване на скороста на фронтално движещи се към него МПС и максимално отклонение от фронтално движение до 8 градуса. При по голямо отклонение действителната скорост се определя от измерената скорост, разделена на косинуса от ъгъла между посоката на излъчване и направлението на движение.
Предавателя е Гън-генератор с непрекъсната мощност до 20 mW и честота/10525+30 Mhz/. Антената е фазово компенсиран рупор с усилване до 20dB, ширина на диаграмата на излъчване 15 градуса в хоризонтална и вертикална плоскости и ниско ниво на странично излъчване.Приемникът е ниско шумящ Шотки диод. Детектирания от приемника доплеров сигнал се осилва от филтър предусилвател. След предусилвателя доплеровия сигнал се подава на цифров сигнален процесор /DSP, модел ADS2186, производство на фирма Analog Divices, САЩ/, който извършва спектрален анализ на сигнала и осигурява необходимата селективност по скорост и точноста на измерване.
Микропроцесорната система е изградена на основата на едночиповия мекроконтролер МС68НС908GP32, производство на фирма MOTOROLA/САЩ/.В системата е вграден часовник за реално време, с помоща на който се отчита астрономическото време. Микропроцесорната система поддържа вградена в радара LCD цифрова индикация; обработва сигналите, постъпващи от органите за управление; управлява смяната на режимите на работа и звуковата сигнализация и извършва самодиагностика.
4. УКАЗАНИЯ ЗА ЕКСПЛОАТАЦИЯ
4.1 Трафик радарът TR-4 може да се използва за измерване на скорост по всяко време на денонощието, при всякакви метерологични условия, като при силен дъжд и град измерването трябва да става само от закрити помещения /например от купето на автомобила през стъклото/.
4.2 Във всички случаи на измерване на скорост, операторът трябва обезателно да контролира движението на МПС, да следи за най-бързия автомобил и да взема адекватно решение за режима, обсега, разположението и насочването на радара. Намаляване на обсега може да се осъществи и чрез насочване на радара нагоре или встрани.
4.3 Не се допуска едновременно работа на радара и мобилна УКВ радиостанция, когато са на общо захранване.
4.4 Препоръчва се близо и около антената на радара да няма масивни отразяващи повърхности. Пример: когато радарът е сложен на покрива на купето, той трябва да се изнесе максимално напред по посока на излъчването.
5. МЕРКИ ЗА БЕЗОПАСНОСТ
5.1 Предвид това, че се използват напрежения под 24V и ниска мощност на СВЧ предавателя, радарът е напълно безопасен за обслужващия персонал.
6. РАБОТА С РАДАРА
6.1 Органи за оправление.
6.1.1 Органите за управление на радара са 4 бутона, разположени на лицевата плоча. Бутоните имат две състояния на включване: “късо” – натиска се за време от 0.5 секунди и “дълго” – натиска се за време над 3 секунди.
6.2 Бутоните изпълняват следните функции:
6.2.1 Бутон “VL дълго” – първоначално включване на радара.
6.2.2 Бутон “VL късо” и “М/Т късо” едновременно – изключване на радара.
6.2.3 Бутон “Е късо” – включва режим “Е”. При всяко следващо натискане на бутон “Е” се произвежда измерване на скороста.
6.2.4 Бутон “Н късо” – включва режим “Н”.
6.2.5 Бутон “М/Т късо” – променя обсега на действие, при което на главния дисплей, над надписа “обсег”, се появява буквата “М”, което означава максимално разтояние на действие или буквата “Т”, което означава намаляване разтоянието на действие.
6.2.6 Бутон “VL късо” – включва настройка на въведеното ограничение на скороста, при което на главния дисплей, над надписа “VL”, мига една от трите цифри. С бутон “Е късо” се увеличава с единица мигащата цифра. С бутон “Н късо” се намалява с единица мигащата цифра. Смяната на настройваната цифра става с бутон “М/Т късо”. Повторно натискане на “VL късо” запаметява въведената стойност.
6.2.7 Бутон “VL дълго” – включва настройка на датата, часа и минутите на текущото астрономическо време по начин, аналогичен на точка 6.2.6.
6.2.8 Бутон “М/Т дълго” – включва в режим “памет”. С бутон “М/Т късо” се извеждат на главния дисплей последователно изписаните нарушения. С бутон “М/Т дълго” се излиза от режим “памет”.
*Забележка: Бутоните “М/Т дълго” и “VL” функционират само в режим на измелване на скороста “Н”.
7. РЕД НА РАБОТА Д РАДАРА
В експлоатационното куфарче радарът се поставя нагоре с табелката. В това положение се включва захранващия кабел към куплунга и се закрепва магнитната стойка. След това радарът се поставя на подходящо място върху автомобила, като се насочва чрез мерника и мушката към избрания пътен участък, фронтално на движението на МПС.
След като радарът се насочи, захранващият кабел са включва в гнездото на запалката в автомобила. Натиска се бутон “VL дълго”, при което се чува кратък звуков сигнал и на дисплеите светват всички сигменти за около 2-3 секунди. След това радарът е готов за работа с параметрите при последното му изключване. Ако е необходима промяна на някои от тях, това става в съответствие с т. 6.1. При измерване на скорост, надвишаваща въведеното ограничение, тя автоматично се фиксира на двата дисплея като показанието мига, съпроводено в течение на 5 секунди с прекъснат звуков сигнал. Нарушението, заедно с параметрите на измерването, автоматично се запомнят. Възтановяването на измерването става с повторно натискане на бутона за избрания режим.
В случаите, когато е от съществено значение разтоянието, от което се измерва скороста, трябва да се използва режим на измерване “Е” след първото включване – “чакащ режим”. Когато МПС навлезе в зоната на ограничение на скороста, което се преценява визуално, се прави измерване чрез натискане на бутоните “Е” или ”Н”.
Селективноста на радара по скорост позволява в общия случай да се измери скороста на лек автомобил без измерванито да се смущава от автомобил, движещ се до лекия автомобил с по-ниска скорост в съседния поддиапазон от скорости.
При по-големи разлики в скоростите по-бавните МПС, включително големи камиони, автобуси, TIR и др., не смущават измерването на по-високата скорост, освен в случаите, когато се движат в близост до радара или закриват пряката видимост до по-бързото МПС. В този случай се блокира измерването.
Изключването на радара става чрез едновременно “късо” натискане на бутоните “VL” и “М/Т”.
Характерно за режим “Е” е, че нарушителят на ограничението на скороста трябва да бъде изчакан да навлезе в зоната на действие на радара и тогава да се измери скороста.По такъв начин в значителна степен се елиминират приемниците на радарно излъчване /Антирадарите/.Препоръчва се в горещи слънчеви дни, когато радарът е силно нагрят, да се използва преимуществено режим “Е”.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта