Нискочестотен усилвател

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 29 юли 2007, 23:07

Ако е пред тебе действай и пиши какво правиш
Форд е колата на шампионите!!!

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 29 юли 2007, 23:47

borko 30 написа:Връзвай входовете на новия усилвател преди разделителните кондензатори на стъпалото на касетофона ,а на неговото стъпало одрежи входовете след кондерите за да не пада сигнала
Сега, ако го напишеш и на български може и да се оправя.... :oops:
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 30 юли 2007, 09:23

От изводите 13,14и 5 слагаш по 10 см кабели към маса -дане са свързани направо едно краче с друго.Това се прави с цел да се предотврати самовъзбуждането на стъпалото.Този шум който получаваш и пукането може да са точно самовъзбуждане .Като откачиш входовете във въздуха на новото стъпало и ги пипнеш с ръка трябва да пъркат силно говорителите,ако не е така прегледай пак схемата дали всичко е монтирано както трябва
Форд е колата на шампионите!!!

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 30 юли 2007, 09:50

borko 30 написа:От изводите 13,14и 5 слагаш по 10 см кабели към маса -дане са свързани направо едно краче с друго.
borko 30 дано ме изтърпиш още. *00134*
Значи изводи 13 и 14, трябва да ги вържа на маса отделно от извод 5.
Ето тука запъвам, в смисъл за извод 5 трябва да дръпна отделна маса от някъде другаде, а не както бях направил- трите извода накуп към минуса, който идва към касетофона?!
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 30 юли 2007, 10:05

Само да кажа, че масата на 8560 и 8563 трябва да е мн. добре сложена. Ако имаш проблем с масата, усилвателя ще изгори. Аз така правих 4-5 докато разбера, че изгаря заради кофти маса.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 30 юли 2007, 10:15

"Усилвател 9" 2x22W/14.4V, 4ом, 15Hz-40kHz, ТA8210АH, А=(100-315) пъти, с предусилвател http://hobby.neomontana-bg.com/kit62.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Този го мъча.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 30 юли 2007, 21:59

Трите извода трябва да са с отделни кабелчета към масата!Пробва ли това което ти казах за проба на усилвателя.Там където е общата маса сложи кондензатор 4700микро на 25волта на захранването
Форд е колата на шампионите!!!

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 30 юли 2007, 22:09

Ехо-о-о-о-о- :D
Форд е колата на шампионите!!!

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 30 юли 2007, 23:06

borko 30 написа:Ехо-о-о-о-о- :D
Не остана време вечерта да пробвам.. :cry:
Надявам се утре да намеря време и ще пиша после.
Между другото към схемата пише
Пускането на схемата става след монтиране на радиатора, без товар и входен сигнал, като се проверява консумирания ток и напрежението на изходите. В нормално състояние на изводи 11, 12, 15 и 16 трябва да има половината от захранващото напрежение (измерено спрямо "-"). При неправилно свързване (общи минусови проводници, висящи входове) е възможно да се получи самовъзбуждане на усилвателя, което ще съпроводено със загряване на схемата и протичане на голям ток дори и без товар.
Пробвах го на акумулатора без сигнал и товар и на волтметъра отчита в началото около може би почва от 6 волта и пада бързо до 0. Като разреждащ се кондензатор някакси?
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
technik
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 13 сеп 2006, 22:02
Модел на автомобила: Escort 1.8 CLX diesel '93 combi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от technik » 31 юли 2007, 05:32

А все пак пробва ли го с входен сигнал и товар? Ако усилвателя не работи няма да има смисъл още да го мислиш как да го свържеш с касетофона. Поткарай първо усилвателя да искара звук, останало е лесно. :)
Да спрем корупцията в МВР! http://www.nocorr.mvr.bg" onclick="window.open(this.href);return false; 02/982-22-22

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 31 юли 2007, 10:02

technik написа:А все пак пробва ли го с входен сигнал и товар? Ако усилвателя не работи няма да има смисъл още да го мислиш как да го свържеш с касетофона. Поткарай първо усилвателя да искара звук, останало е лесно. :)
Изкара звук..ъъъ то по-скоро нечленоразделен шум се оказа. Сигурно военните са ме засекли и почнаха да ми правят смущения.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 31 юли 2007, 22:02

Провери си ОСНОВНО схемата и направи пробата за която ти писах!!!На всеки от четирите изхода наистина трябва да има половината от захранващото напрежение-в противен случай не си свързал нещо както трябва или чипа е изгорял!
Форд е колата на шампионите!!!

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 01 авг 2007, 20:41

borko 30 написа:От изводите 13,14и 5 слагаш по 10 см кабели към маса -дане са свързани направо едно краче с друго.Това се прави с цел да се предотврати самовъзбуждането на стъпалото.Този шум който получаваш и пукането може да са точно самовъзбуждане .Като откачиш входовете във въздуха на новото стъпало и ги пипнеш с ръка трябва да пъркат силно говорителите,ако не е така прегледай пак схемата дали всичко е монтирано както трябва
Пробвах ги- единия усилвател пърка, бучи и т.н. другия ни дума, ни вопъл, ни стон.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 01 авг 2007, 20:56

Ми вържи работещия канал поне за проба на касетофона да му чуеш гласа и ако всичко друго е наред ново стъпало и готово
Форд е колата на шампионите!!!

Отговори

Върни се в “Аудио и мултимедия”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта