Системи за Контрол Налягането в Гумите (TPMS)
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 22 юли 2007, 08:03
- Модел на автомобила: Ford
- Контакти:
- Status: Извън линия
Системи за Контрол Налягането в Гумите (TPMS)
Здравейте,
Бих искал да предложа на Вашето внимание системи, които са напълно нови за България.
Става въпрос за Системи за Контрол на Налягането в Гумите или TPMS- Tire Pressure Monitoring System. Това са системи, които следят налягането и температурата в автомобилните гуми 24 часа. При някаква промяна в налягането те веднага уведомяват със съответната алармена сигнализация. Това са системи, които Ви предупреждават при проблем, но не го отстраняват. Вие сте този, който трябва да спре и да отстрани проблема.
Системата е много сериозна и се развива повече от 10 години. Сега на пазара се предлагат Системи за Контрол на Налягането в Гумите от Трето поколение!
Предимствата на тази система са:
- Удължава живота на гумите с до 30%
- Ограничава разхода на гориво с до 10%
- Подобрява сигурността на автомобила
- Повишава контрола на управление над превозното средство
Освен парите, които Спестявате за поддръжка и гориво, Вие имате Сигурност и Надеждност на пътя!
Системите биват основно:
- активна система
* с вътрешни датчици
* с външни датчици
- пасивна ситема
Гумите са единствения контакт, който има Вашето превозно средство с пътя. Подържането на оптимално налягане в гумите е от съществено значение за контрола на автомобила, а от там и за вашата СИГУРНОСТ!
Повече информация може да откриете на: www .......... com
Поздрави

edit : The seven - Колега за реклама в сайта и форума има правила
Бих искал да предложа на Вашето внимание системи, които са напълно нови за България.
Става въпрос за Системи за Контрол на Налягането в Гумите или TPMS- Tire Pressure Monitoring System. Това са системи, които следят налягането и температурата в автомобилните гуми 24 часа. При някаква промяна в налягането те веднага уведомяват със съответната алармена сигнализация. Това са системи, които Ви предупреждават при проблем, но не го отстраняват. Вие сте този, който трябва да спре и да отстрани проблема.
Системата е много сериозна и се развива повече от 10 години. Сега на пазара се предлагат Системи за Контрол на Налягането в Гумите от Трето поколение!
Предимствата на тази система са:
- Удължава живота на гумите с до 30%
- Ограничава разхода на гориво с до 10%
- Подобрява сигурността на автомобила
- Повишава контрола на управление над превозното средство
Освен парите, които Спестявате за поддръжка и гориво, Вие имате Сигурност и Надеждност на пътя!
Системите биват основно:
- активна система
* с вътрешни датчици
* с външни датчици
- пасивна ситема
Гумите са единствения контакт, който има Вашето превозно средство с пътя. Подържането на оптимално налягане в гумите е от съществено значение за контрола на автомобила, а от там и за вашата СИГУРНОСТ!
Повече информация може да откриете на: www .......... com
Поздрави

edit : The seven - Колега за реклама в сайта и форума има правила
СИГУРНОСТ И ИКОНОМИЧНОСТ ЗА АВТОМОБИЛА
- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Цени има на сайта, чиито адрес вече (правилно) е цензуриран. Не зная само това за 10-те % по-нисък разход... Ае всички обещават с по 10-15% по-нискък разход, било то от добавки, електроника, филтри... ала-бала. Сложете си всичко на куп и чакайте 50-60% икономия на гориво, че и още 50-100% мощност. То ако ставаше такаааааа... блажени са вярващите.
- tropper
- потребител
- Мнения: 687
- Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Тва е при условие че не се сещаш да си проверяваш редовно и често караш на 1.4 атм. И тогава просто си с 10% повече от норматаAX!S написа:...Не зная само това за 10-те % по-нисък разход.....

А такива неща се правят отдавна, но основно има смисъл за военни или други машини, при които има голяма вероятност от спукване.... Даже имаше едни стари руски военни ЗиЛ -ове със тръбна връзка от компресора, която постоянно да поддържа налягането....
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 22 юли 2007, 08:03
- Модел на автомобила: Ford
- Контакти:
- Status: Извън линия
Да, tropper е много прав, че при постоянно каране с гуми с доста ниско налягане разхода на гориво нараства поради по-голямото съпротивление на автомобила с пътната настилка.
Аз не мисля, че е удачно само за военни машини,а напротив. Тези системи дават Сигурност (особено при високи скорости), икономия на гориво макар и в малки граници за леките автомобили и запазване гумата по-дълго време.

Аз не мисля, че е удачно само за военни машини,а напротив. Тези системи дават Сигурност (особено при високи скорости), икономия на гориво макар и в малки граници за леките автомобили и запазване гумата по-дълго време.

СИГУРНОСТ И ИКОНОМИЧНОСТ ЗА АВТОМОБИЛА
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
http://www.google.bg/" onclick="window.open(this.href);return false; предполагам може да се оправиш по нататъка и самewgeny написа:И сега в крайна сметка, къв е смисъла от този пост? Ако ще е така, поне го трийте.
ПП: Аз искам да погледна страницата, ако автора иска поне да ми го прати на ЛС.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта