Кабел - AUX вход/жак
- batista
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 06 апр 2007, 14:38
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8i 16V 115hp
- Status: Извън линия
Що не пробва първо дали става преди да запояваш - не че фатално де? По-добре става с кабелни обувки от най-малките както препоръча един колега. Незнам дали правилно си свързал пиновете щотото не съм запознат с твоя касетофон. Ако правилно съм разбрал пускаш си МР3 плейъра и натискаш CD на касетофона - трябва да избереш AUX т.е. сигнала да идва от МР3-та, като натиснеш CD а няма диск е нормално да няма никой.alexxx написа:Запоих си кабелчетата както е по схемата,ма нема никой.Пускам MP3-то,натискам копчето Cd и си излиза надписа "NO CD".Някакви идеи?
- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
alexxx, как ти се струва тази версия: касетофона ти заглушава сигнала, който очаква от CD, докато няма връзка с чейнджъра. Виж тук, мисля, че служи да излъже касетофона, че имаш чейнджър. Ама може и да греша, италиански не разбирам.
Экран ACP, ACP -, ACP/CD - интересно това какво е
Другото, което е малко вероятно, да не си свързал правилно/добре, но ако беше така сам щеше да забележиш.
Экран ACP, ACP -, ACP/CD - интересно това какво е

Другото, което е малко вероятно, да не си свързал правилно/добре, но ако беше така сам щеше да забележиш.
- batista
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 06 апр 2007, 14:38
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8i 16V 115hp
- Status: Извън линия
Като пробвах да свържа пинове 18, 19 и 20 ми изгоря бушона на касетофона?!
Свързвам само жичките към говорителите и после като допирам да свържа и масата и се получи искра и видях че ми е изгорял бушона на касетофона. Касетофона беше изключен но свързан към захранването, а кабела не беше свързан за никъде, защо се получи това?
После пробвах пак но без масата по разбираеми причини и си свири, но май звука не е мноо силен. За кво трябва да свързвам и масата?
Свързвам само жичките към говорителите и после като допирам да свържа и масата и се получи искра и видях че ми е изгорял бушона на касетофона. Касетофона беше изключен но свързан към захранването, а кабела не беше свързан за никъде, защо се получи това?
После пробвах пак но без масата по разбираеми причини и си свири, но май звука не е мноо силен. За кво трябва да свързвам и масата?
- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Я кажи точно какво към кой пин си свързал. Бушона ти е изгорял от късо съединение!
Минуса от изхода за слушалки на плеъра, както и плюсовете се свързват, за да има звук. Предполагам нещо е опряло където не трябва, защото дори и да ги размениш +/- от изхода за слушалки няма да стане нищо фатално, така че или си окъсил нещо, или това не са правилните пинове, ти така и не каза модела на тоя Blaupunkt.
Ако си допрял неволно на 15 или 16... там има +12V напрежение, нищо чудно да хвърчат искри, дано си се разминал само с бушон.
Минуса от изхода за слушалки на плеъра, както и плюсовете се свързват, за да има звук. Предполагам нещо е опряло където не трябва, защото дори и да ги размениш +/- от изхода за слушалки няма да стане нищо фатално, така че или си окъсил нещо, или това не са правилните пинове, ти така и не каза модела на тоя Blaupunkt.
Ако си допрял неволно на 15 или 16... там има +12V напрежение, нищо чудно да хвърчат искри, дано си се разминал само с бушон.
- alexxx
- потребител
- Мнения: 395
- Регистриран: 13 май 2006, 00:26
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 1998г.
- Местоположение: София,Люлин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Като гледам тая джаджа на жабарите дето струва 99 евро
си мисля че няма да стане работата само с тези пинове за двата канала
.А кабела го запоих лесно щото съм поработвал с поялник.Просто взех едни слушалки за компютър(работещи)отрязах кабела по средата,с мултицет прозвъних ляв и десен канал и готово.А за масата пробвах и заедно и отделно,все тая.


- batista
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 06 апр 2007, 14:38
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8i 16V 115hp
- Status: Извън линия
Еми касетофона си работи взех друг бушон от колата незнам какво друго може да стане. Blaupunkt-a e Calgаry MP36.AX!S написа:Я кажи точно какво към кой пин си свързал. Бушона ти е изгорял от късо съединение!
Минуса от изхода за слушалки на плеъра, както и плюсовете се свързват, за да има звук. Предполагам нещо е опряло където не трябва, защото дори и да ги размениш +/- от изхода за слушалки няма да стане нищо фатално, така че или си окъсил нещо, или това не са правилните пинове, ти така и не каза модела на тоя Blaupunkt.
Ако си допрял неволно на 15 или 16... там има +12V напрежение, нищо чудно да хвърчат искри, дано си се разминал само с бушон.
Пиновете са тези 19 и 20 за колоните и 18 масата. Като свързах колоните допрях масата и стана белята може ли ако се допре масата до пиновете за колоните да се получи така.
По принцип не съм с слушалки а жак накрая с три жички като доколкото знам eдната е дясния сигнал + другата ляв - и масата.
Кое имаш предвид да разменя имам L на касетофона и L от жака нямам + -.
Може да съм допрял и 15 щото е мноо близо до 18 т.е. 15 и 18 съм ги свързал иначе още жичката не беше свързана с устройството че може и по-зле да стане сигурно. Как да проверя има ли други поражения?
- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Имам предвид, че бушона ти не може да изгори от тока по кабела, който свързваш. Вече съм 100% сигурен, че неволно си пуснал 12V от 15 или 16 не където трябва. Такива неща между другото се правят при излючено захранване!!! Съветвам те да изолираш пиновете които няма да ползваш, за да не стават инфекции при свързването, а и след това. За целта можеш да ползваш горещо лепило (силикон) или термосвиваема шлаухка.
Това не го чети, щото съвсем ще се объркаш ми се струва: + и - имаш, не може да нямаш, три жички са, едната е маса (или -) и е обща за двата канала. Други две, дето им казваш сигнал са съответно + за единия и за другия канал. Имам предвид, че колкото и да ги опетлаеш тея трите и неправилно да ги свързваш нищо не може да изгори, още по-малко бушон. Просто няма да се чува или ще се чува кофти.
alexxx, май ти остават само 2 варианта - трансмитер или адапторна касета. Малко кофти се получи, защото предполагам, че всички тези упражнения ги правиш, за да слушаш плеърчето, дето взе от мен. Все пак ако ми остане време довечера ще се поразровя, да проверя дали някой с радио като твоето не е успял да пусне звук от външен източник без допълнителни шашми.
Това не го чети, щото съвсем ще се объркаш ми се струва: + и - имаш, не може да нямаш, три жички са, едната е маса (или -) и е обща за двата канала. Други две, дето им казваш сигнал са съответно + за единия и за другия канал. Имам предвид, че колкото и да ги опетлаеш тея трите и неправилно да ги свързваш нищо не може да изгори, още по-малко бушон. Просто няма да се чува или ще се чува кофти.
alexxx, май ти остават само 2 варианта - трансмитер или адапторна касета. Малко кофти се получи, защото предполагам, че всички тези упражнения ги правиш, за да слушаш плеърчето, дето взе от мен. Все пак ако ми остане време довечера ще се поразровя, да проверя дали някой с радио като твоето не е успял да пусне звук от външен източник без допълнителни шашми.
- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Лоши новини. От многото ровене намерих няколко случая на хора, дето са се опитвали да свържат плеър точно като теб и резултатите им са точно като твоите. Има и обяснение защо, ето тук:alexxx написа:Нищо кофти не се е получило,плеара го взех с целта да го пускам с адапторна касета.Просто като излезе тая тема реших да пробвам дали ще стане с по-добрия вариянт,ама като не ще здраве да е
http://www.connects2.com/forum/thread.asp?m=1259" onclick="window.open(this.href);return false;
- batista
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 06 апр 2007, 14:38
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8i 16V 115hp
- Status: Извън линия
Ами наистина се обърках щото:AX!S написа: Това не го чети, щото съвсем ще се объркаш ми се струва: + и - имаш, не може да нямаш, три жички са, едната е маса (или -) и е обща за двата канала. Други две, дето им казваш сигнал са съответно + за единия и за другия канал. Имам предвид, че колкото и да ги опетлаеш тея трите и неправилно да ги свързваш нищо не може да изгори, още по-малко бушон. Просто няма да се чува или ще се чува кофти.
1во в Wikipedia-та пише и има следната схема:
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Jack_plug.png" onclick="window.open(this.href);return false;
2ро от това което казваш разбирам следното - означава че трябва да свържа и масата т.е плюса са двата сигнала и минус масата, но въпреки че не я свързах си свиреше музиката т.е. за кво ми е тая маса тогава като може и без нея?
- batista
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 06 апр 2007, 14:38
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8i 16V 115hp
- Status: Извън линия
Не се бъркам от схемата то си е написано и го пробвах(въпреки че тва кое от жака за кво е не ме интересува щото свързвам кабелите, а не жака от пред и трудното е да разбереш кой от конкретните кабели за кое е - това го проверих практически и вече ги знам), а от различните неща които чета тук и на други места! Просто искам да си изясня някои неща!doctordre написа:какво има да се объркаш от схемататочно така си е. върха на жака е L+, след това е R+ и накрая е масата. но както ти казах по-добре жиците ги вържи на чинчове и си купи преходник за 3.5мм жак. с директно запояване за жака не става много добре, по трудно е.
От Wiki:
Sleeve - usually ground
Ring - Right-hand channel for stereo signals, negative phase for balanced mono signals, power supply for power-requiring mono signal sources
Tip - Left-hand channel for stereo signals, positive phase for balanced mono signals, signal line for unbalanced mono signals
Само чакам някои да ми отговори на въпроса за масата.
- doctordre
- потребител
- Мнения: 1664
- Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
- Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
това което си написал с червено не го гледай! това е за моно сигнал, то си пише. теб те интересува първата част от изречението. тоест "Right-hand channel for stereo signals" и "Left-hand channel for stereo signals". а за масата - нз как при теб работи и без нея, принципно трябва да е свързанаbatista написа:Не се бъркам от схемата то си е написано и го пробвах(въпреки че тва кое от жака за кво е не ме интересува щото свързвам кабелите, а не жака от пред и трудното е да разбереш кой от конкретните кабели за кое е - това го проверих практически и вече ги знам), а от различните неща които чета тук и на други места! Просто искам да си изясня някои неща!doctordre написа:какво има да се объркаш от схемататочно така си е. върха на жака е L+, след това е R+ и накрая е масата. но както ти казах по-добре жиците ги вържи на чинчове и си купи преходник за 3.5мм жак. с директно запояване за жака не става много добре, по трудно е.
От Wiki:
Sleeve - usually ground
Ring - Right-hand channel for stereo signals, negative phase for balanced mono signals, power supply for power-requiring mono signal sources
Tip - Left-hand channel for stereo signals, positive phase for balanced mono signals, signal line for unbalanced mono signals
Само чакам някои да ми отговори на въпроса за масата.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта