Съвет относно монтаж на буфер
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 17 авг 2007, 08:20
- Модел на автомобила: Mondeo '96, 2.0, 16V, 136HP
- Status: Извън линия
Съвет относно монтаж на буфер
Значи имам суббуфер Pioneer за купе и съответно два проблема относно монтирането му в Mondeo '96. Първото, което е - тъй като буферът взима ток от + на акумулатора и - съответно от масата, някъде по купето искам да попитам кабела за + откъде предлагате да го прокарам. Единственото, което аз мисля е през маншона, който е отпред вляво където влизат и другите кабели, но е на много неудобно място и не мога да го извадя лесно. Второто, което е буферът се захваща с винтове и планки, но къде вътре в купето смятате, че е най-удачно да се дупчи за да се захване?
- Kocko
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
- Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Казва се "Уфър" ако дължиш да го пишеш на кирилица. Woofer е на английски. Той се връзва към стъпалото. Това е името на басовия говорител, нека кажем общо понятие. Стъпалото при мен беше в багажника. Много дълъг и много хубав дебел + кабел от акумулатора с бушон през цялата кола. Минаваше ми под долните кори до вратите от дясната страна. Трябва ти такъв с много хубава дебела изолация. От другата страна на колата минаваха аудио кабелите, т.нар. "чинчове". Идеята е да нямат смущения от волтовия кабел. Купи си много хубави кабели за аудиото. Аз бях с едни Blaupunkt, бяха под 40лв. тогава. Зависи каква каса имаш. Говорител без каса няма смисъл, няма обем и не свири. Прочети из форума, вероятно те мързи и мислиш че знаеш как, но не е толкова елементарно колкото изглежда. Колкото до прекарването на кабелите от акумулатора до купето, няма нужда да дупчиш. С няколко часа г*зене на отворен капак, ще видиш откъде влизат фабрично кабелите. Някой колега с Мондео ще каже, ако не можеш да намериш. Не побългарявай, много боли глава после!
Аз си махнах аудиото, щото почна да ме боли глава и форда тръгна да се раздрънква. С 4х12см. Hertz можеш да направиш чудеса в една кола с хубав плеър. Вчера слушах на един приятел колата с 4 Hertz-a, и Sony плеър. Много по-добре от повечето дрънчащи таралясници, които съм чувал. Но беше направена както си трябва, с мокети от вътрешната страна на вратите и т.н. Така че... преценяй си!
Абе хора, вие наистина ли не можете да пишете на български или просто се правите. Нито една дума не разбирам от buhap-ския пост!
Аз си махнах аудиото, щото почна да ме боли глава и форда тръгна да се раздрънква. С 4х12см. Hertz можеш да направиш чудеса в една кола с хубав плеър. Вчера слушах на един приятел колата с 4 Hertz-a, и Sony плеър. Много по-добре от повечето дрънчащи таралясници, които съм чувал. Но беше направена както си трябва, с мокети от вътрешната страна на вратите и т.н. Така че... преценяй си!
Абе хора, вие наистина ли не можете да пишете на български или просто се правите. Нито една дума не разбирам от buhap-ския пост!


-
- потребител
- Мнения: 321
- Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
- Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
1 Казвам ,че и двата кабела трябва да са от акумолатора
2 Маншоно през който влизат фабрично кабилите е сметнат за инсталациата на колата ,а не за допалнителни 2x16 mm\2 и ще се сцепи
3 Вероятно но не сигорно C-то което твърди че е купе е за кутия като F e free.Това ако е говорител но има и едни симпатични кутийки, Тhe pump'или подобно с вграден усилвател.TS-W е сериа wooferi на pioneer
2 Маншоно през който влизат фабрично кабилите е сметнат за инсталациата на колата ,а не за допалнителни 2x16 mm\2 и ще се сцепи
3 Вероятно но не сигорно C-то което твърди че е купе е за кутия като F e free.Това ако е говорител но има и едни симпатични кутийки, Тhe pump'или подобно с вграден усилвател.TS-W е сериа wooferi на pioneer
- EscortMK51.3
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
- Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
- amonev
- потребител
- Мнения: 463
- Регистриран: 11 фев 2007, 08:15
- Модел на автомобила: Форд Сиера 1983г.
Форд Мондео 1997г. - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
...
При мен пък 25 кв. нямаше как да мине през маншона, защото преди това бях пуснал още куп други кабели през него, та пробих ламарината и сложих уплътнение.
Не е задължително "-" кабел да е от акумулатора, ако има удобно място някъде в купето където да бъде захванат /як болт, гайка ... особено къде се захващат задните седалки/. Мястото се обработва предварително за по-дора връзка.
Не е задължително "-" кабел да е от акумулатора, ако има удобно място някъде в купето където да бъде захванат /як болт, гайка ... особено къде се захващат задните седалки/. Мястото се обработва предварително за по-дора връзка.
Е ли правото право?
- Kocko
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
- Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Mдам "-" кабела ми беше дълъг 10см. От стъпалото до гредите зад задната седалка. Беше перфектно. + кабела е кофти да се прекарва през продупчена ламарина, защото ако се претърка изолацията, ще има "Много като тебе вече плакаха".
Разбира се изолация и защити около дупката... не е невъзможно, просто е непрепоръчително!
edit: Активните woofer-и на Pioneer са приятна алтернатива за слушане на музика, не за будене на квартал. Аз видях ТОВА в Англия и свиреше доста приятно. Не е обаче "музиката-сватба"!

edit: Активните woofer-и на Pioneer са приятна алтернатива за слушане на музика, не за будене на квартал. Аз видях ТОВА в Англия и свиреше доста приятно. Не е обаче "музиката-сватба"!


-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 17 авг 2007, 08:20
- Модел на автомобила: Mondeo '96, 2.0, 16V, 136HP
- Status: Извън линия
Монтирах го, през маншона, но засега е в багажника на мястото на пожарогасителя, все пак свири зверски, не съм очаквал, че може да извади такъв звук, иначе това е говорителят:
http://www.electron.bg/product_info.php ... ts_id=3257" onclick="window.open(this.href);return false;
А дори в сайта на електрон.бг не пише "уфър"
Шегувам се, минах праз маншона и през корите, които са от страната на шофьора, защото има и дистанционно, което прокарах до лявата страна на седалката. Идеята с пробиването не ми се вижда принципно много добра, въпреки и уплътнението... А, да, и забравих, хванах си + от акумулатора, а за минуса директно в багажника имаше болт, използван за маса на други кабели, които не си играх да видя какви са, така че директно това използвах. За чинчовия кабел взех 5 метра удебелен с уплътнение и златно покритие, защото наистина няма смисъл от обикновен...
http://www.electron.bg/product_info.php ... ts_id=3257" onclick="window.open(this.href);return false;
А дори в сайта на електрон.бг не пише "уфър"

- EscortMK51.3
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
- Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта