Поредно разочарование от Мото Пфое !
- slav_ivanov
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 18 фев 2013, 15:39
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Поредно разочарование от Мото Пфое !
Здравейте съфорумци,
казвам се Слав Иванов и искам да Ви разкажа за моите неволи свързани с официалния вносител на любимата ни марка - Мото Пфое, за да разберете как ни цакат нас смотаните българи .Собственик съм на Ford Mondeo 2.5Т от 2008 г. , както и на Ford Fiesta от 2011 г.. Преди около месец се появи проблем с навигационната система на моето Мондео (черен екран, ни приема, ни предава, даже изчезнаха менютата от Converse+ дисплея) , след като се разрових из форумите за повече информация разбрах, че точно тази навигация е с производствен дефект със същите симптоми като моята, даже дърпа от тока и преди няколко седмици не успях да запаля, затова от Форд и Бош е пуснато TSB (което било технически бюлетин) с номер 26/2013 (който с триста мъки намерих при руските колеги) , в което е ясно описано кои навигации трябва да бъдат заменени с нови за сметка на Bosch и Ford. След като разбрах за този бюлетин бях изключително радостен и горд с марката Ford, за това че те признават грешката си и правят живота на нормалните хора като нас малко по-лесен, приятен и човечен. Веднага се обадих в сервиза на Мото Пфое - Младост и ги попитах за този технически бюлетин, на който изрично пише че трябва да бъде разпространен до всеки работещ в представителство или официален сервиз на Ford, но човека отсреща съвсем нагло започна да ме лъже, че няма такъв бюлетин, че му излизало нещо за водна помпа и не пишело нищо за навигация и тн., след което се наложи да поискам разговор с шефа на сервиза и да му кажа, че не просто съм чул за този бюлетин, а го държа в ръката си. Първата схема, която изпробваха беше да ми кажат, че понеже автомобила не е в гаранция няма как да ми сменят навито, но аз знаех че на колегите в Европа им сменят навигациите без да са в гаранция, след което склониха да погледнат навито и да се уверят, че отговаря на TSB-то ( определени серийни номера и години са дефектни), като казаха, че понеже България не е включена в това TSB ще трябва да си заплатя демонтаж и монтаж на стойност 120 лв. ? Отидох при тях в Младост, свалиха навито, казаха че серийните номера и год. на производство съвпадат с техн. бюлетин и че трябва да изчакам известно време, те ще пратят запитване за навигация и ще се свържат с мен, обаче преди 1 седмица ми звънна един господин (умишлено не цитирам имена) и учтиво ми отказа смяната понеже България не била включена в обхвата на техническия бюлетин...бях бесен, не стига че в Европа колите като нови са по-евтини, не стига, че тук обслужването е под всякаква критика ами когато нещо ти се полага те не ти го дават без реална причина? Изпратих им следното питане :
Моля да ми бъде обяснено, защо след като от Бош са признали за дефект, след като всички собственици на коли с подобен проблем в Европа получават нова навигация , на мен ми се дава отказ и кой дава този отказ ? След като моето искане няма да струва и стотинка на Мото Пфое , толкова ли е трудно някой да защити правата на клиентите на Форд в България или аз трябва да направя това, но тогава името на Мото Пфое ще пострада. Нормално ли е няколко служители на Мото Пфое да ме лъжат директно, че такова TSB не съществува до момента, в който аз им го показах черно на бяло ? Нормално ли е на един немец, англичанин, французин, испанец, италианец, белгиец, холандец, датчанин и австриец да му се полага нещо, а на мен като жител на България, която е членка на Европейския съюз да не ми се полага. Моля да ми бъде обяснено с какво съм по-лош човек или клиент от гореописаните ?
Надявам се да получа адекватни отговори на зададените от мен въпроси.
Това е техният отговор:
УВАЖАЕМИ Г-Н ИВАНОВ,
В отговор на Вашето уведомление, получено по e-mail на електронната поща на „МОТО-ПФОЕ”ЕООД, Ви предоставяме следното ни подробно становище:
Както сте посочили в уведомлението си – автомобилът Ви Ford Mondeo е бил закупен от Италия с 5-инчов навигационен модул на Bosch, относно която с технически бюлетин TSB 26/2013 (актуализиран от 09.12.2014 г.) публикуван в системата на Ford – Европа, е описано, че същият навигационен модул може да бъде безплатно за клиента подменен с друг, но съгласно изричните указания в същия бюлетин – подмяната може да бъде извършена само в изрично определените в бюлетина европейски пазари на Ford, а именно: Великобритания, Германия, Франция, Испания, Италия, Белгия, Холандия, Дания и Австрия. Видно от това обстоятелство България, независимо, че е член на ЕС и вносител и дилър на автомобили Ford за територията ни, е изключена от възможността, определена от самия производител Ford, което важи и относно други европейски пазари (като напр. Чехия, Словакия, Гърция, Румъния и т.н.).
Поради това, че РБългария е изключена от тази програма – е налице възможност да бъде извършена подмяна на навигационния модул на автомобила Ви в наш сервиз, но срещу заплащане на цена в размер на 1,045.61 лева с ДДС, включващо цената на доставен от Bosch навигационен модул и стойността на труда за демонтаж/монтаж и настройка. В тази връзка имате възможност за подмяна на навигацията Ви в оторизиран сервиз на Ford в България (какъвто е и сервиза ни в комплекса ни в София – Младост) при посочените в предходното изречение условия.
Не са ни известни мотивите за решението на производителя да изключи от безплатното си покритие за подмяна на този вид навигация редица държави от ЕС (в т.ч. и РБългария), поради което няма как да ги коментираме или обсъждаме и в този смисъл считаме всяко друго становище или въпрос за излишни и неотносими. В случая безспорно е обаче, че всички касаещи го субекти следва единствено и само да се съобразят с него. Но предвид необходимостта да Ви предоставим адекватен отговор и решение на поставените в уведомлението Ви въпроси – Ви препоръчваме с цел да ползвате безплатно възможността за подмяна на навигационния модул на автомобила Ви – да се обърнете към дилъра в Италия, доставил Ви автомобила, позовавайки се именно на указанията, посочени в TSB 26/2013 г. В този смисъл уточняваме важно за Вас обстоятелство, касаещо крайния срок, в който можете да извършите безплатната подмяна на навигацията си, а именно: 31.12.2015 г.
Надяваме се, че с горното сме отговорили на тези въпроси, поставени в писмото Ви, които касаят компетентността и възможността за решаване на проблема Ви от страна на представителството на Ford В България – „МОТО-ПФОЕ”ЕООД - с оглед изричните и задължителни указания на производителя до всички дилъри в ЕС, дадени в TSB 26/2013 г.
С Уважение,
Мениджър следпродажбено обслужване Ford
Аз съм вносител на немски стоки за българския пазар и малко или много разбирам бизнеса на Мото Пфое, но знам че за тях не е никакъв проблем да се обадят на правилните хора и да им обяснят съвсем човешки : Имаме клиент, има проблем, признали сме за проблема, изпратете една навигация да му я сменим. Убеден съм че никой няма да им каже: Абе вие луди ли сте, България не я пише в TSB-то , защото те най-вероятно ценят клиентите си, а не мислят от днес за утре, както го правят в Мото Пфое.
Какво ще ме посъветвате да направя ?
а. Малка екскурзия до западния свят съпроводена със смяна на навигация и обратно към българската действителност.
б. Голяма екскурзия до западния свят съпроводена със смяна на навигация и оставане на нормално място, където клиента е ценен.
в. Сезиране на агенция за защита на потребители, НАП, НОИ, МВР, Президента, Бат Бойко и хисарския поп.
г. Плащане на 1045 лв. на Мото Пфое за нова навигация.
д. Да си карам така и да се наслаждавам на рева на моторя.
Извинявам се за дългия пост, но бях наистина разочарован и бесен, чувството да си прецакан и да няма какво да направиш не е много приятно, но най-важното е да сме живи и здрави, пък другото е лесна работа !
Сърдечни поздрави на всички колеги !!!
Слав
казвам се Слав Иванов и искам да Ви разкажа за моите неволи свързани с официалния вносител на любимата ни марка - Мото Пфое, за да разберете как ни цакат нас смотаните българи .Собственик съм на Ford Mondeo 2.5Т от 2008 г. , както и на Ford Fiesta от 2011 г.. Преди около месец се появи проблем с навигационната система на моето Мондео (черен екран, ни приема, ни предава, даже изчезнаха менютата от Converse+ дисплея) , след като се разрових из форумите за повече информация разбрах, че точно тази навигация е с производствен дефект със същите симптоми като моята, даже дърпа от тока и преди няколко седмици не успях да запаля, затова от Форд и Бош е пуснато TSB (което било технически бюлетин) с номер 26/2013 (който с триста мъки намерих при руските колеги) , в което е ясно описано кои навигации трябва да бъдат заменени с нови за сметка на Bosch и Ford. След като разбрах за този бюлетин бях изключително радостен и горд с марката Ford, за това че те признават грешката си и правят живота на нормалните хора като нас малко по-лесен, приятен и човечен. Веднага се обадих в сервиза на Мото Пфое - Младост и ги попитах за този технически бюлетин, на който изрично пише че трябва да бъде разпространен до всеки работещ в представителство или официален сервиз на Ford, но човека отсреща съвсем нагло започна да ме лъже, че няма такъв бюлетин, че му излизало нещо за водна помпа и не пишело нищо за навигация и тн., след което се наложи да поискам разговор с шефа на сервиза и да му кажа, че не просто съм чул за този бюлетин, а го държа в ръката си. Първата схема, която изпробваха беше да ми кажат, че понеже автомобила не е в гаранция няма как да ми сменят навито, но аз знаех че на колегите в Европа им сменят навигациите без да са в гаранция, след което склониха да погледнат навито и да се уверят, че отговаря на TSB-то ( определени серийни номера и години са дефектни), като казаха, че понеже България не е включена в това TSB ще трябва да си заплатя демонтаж и монтаж на стойност 120 лв. ? Отидох при тях в Младост, свалиха навито, казаха че серийните номера и год. на производство съвпадат с техн. бюлетин и че трябва да изчакам известно време, те ще пратят запитване за навигация и ще се свържат с мен, обаче преди 1 седмица ми звънна един господин (умишлено не цитирам имена) и учтиво ми отказа смяната понеже България не била включена в обхвата на техническия бюлетин...бях бесен, не стига че в Европа колите като нови са по-евтини, не стига, че тук обслужването е под всякаква критика ами когато нещо ти се полага те не ти го дават без реална причина? Изпратих им следното питане :
Моля да ми бъде обяснено, защо след като от Бош са признали за дефект, след като всички собственици на коли с подобен проблем в Европа получават нова навигация , на мен ми се дава отказ и кой дава този отказ ? След като моето искане няма да струва и стотинка на Мото Пфое , толкова ли е трудно някой да защити правата на клиентите на Форд в България или аз трябва да направя това, но тогава името на Мото Пфое ще пострада. Нормално ли е няколко служители на Мото Пфое да ме лъжат директно, че такова TSB не съществува до момента, в който аз им го показах черно на бяло ? Нормално ли е на един немец, англичанин, французин, испанец, италианец, белгиец, холандец, датчанин и австриец да му се полага нещо, а на мен като жител на България, която е членка на Европейския съюз да не ми се полага. Моля да ми бъде обяснено с какво съм по-лош човек или клиент от гореописаните ?
Надявам се да получа адекватни отговори на зададените от мен въпроси.
Това е техният отговор:
УВАЖАЕМИ Г-Н ИВАНОВ,
В отговор на Вашето уведомление, получено по e-mail на електронната поща на „МОТО-ПФОЕ”ЕООД, Ви предоставяме следното ни подробно становище:
Както сте посочили в уведомлението си – автомобилът Ви Ford Mondeo е бил закупен от Италия с 5-инчов навигационен модул на Bosch, относно която с технически бюлетин TSB 26/2013 (актуализиран от 09.12.2014 г.) публикуван в системата на Ford – Европа, е описано, че същият навигационен модул може да бъде безплатно за клиента подменен с друг, но съгласно изричните указания в същия бюлетин – подмяната може да бъде извършена само в изрично определените в бюлетина европейски пазари на Ford, а именно: Великобритания, Германия, Франция, Испания, Италия, Белгия, Холандия, Дания и Австрия. Видно от това обстоятелство България, независимо, че е член на ЕС и вносител и дилър на автомобили Ford за територията ни, е изключена от възможността, определена от самия производител Ford, което важи и относно други европейски пазари (като напр. Чехия, Словакия, Гърция, Румъния и т.н.).
Поради това, че РБългария е изключена от тази програма – е налице възможност да бъде извършена подмяна на навигационния модул на автомобила Ви в наш сервиз, но срещу заплащане на цена в размер на 1,045.61 лева с ДДС, включващо цената на доставен от Bosch навигационен модул и стойността на труда за демонтаж/монтаж и настройка. В тази връзка имате възможност за подмяна на навигацията Ви в оторизиран сервиз на Ford в България (какъвто е и сервиза ни в комплекса ни в София – Младост) при посочените в предходното изречение условия.
Не са ни известни мотивите за решението на производителя да изключи от безплатното си покритие за подмяна на този вид навигация редица държави от ЕС (в т.ч. и РБългария), поради което няма как да ги коментираме или обсъждаме и в този смисъл считаме всяко друго становище или въпрос за излишни и неотносими. В случая безспорно е обаче, че всички касаещи го субекти следва единствено и само да се съобразят с него. Но предвид необходимостта да Ви предоставим адекватен отговор и решение на поставените в уведомлението Ви въпроси – Ви препоръчваме с цел да ползвате безплатно възможността за подмяна на навигационния модул на автомобила Ви – да се обърнете към дилъра в Италия, доставил Ви автомобила, позовавайки се именно на указанията, посочени в TSB 26/2013 г. В този смисъл уточняваме важно за Вас обстоятелство, касаещо крайния срок, в който можете да извършите безплатната подмяна на навигацията си, а именно: 31.12.2015 г.
Надяваме се, че с горното сме отговорили на тези въпроси, поставени в писмото Ви, които касаят компетентността и възможността за решаване на проблема Ви от страна на представителството на Ford В България – „МОТО-ПФОЕ”ЕООД - с оглед изричните и задължителни указания на производителя до всички дилъри в ЕС, дадени в TSB 26/2013 г.
С Уважение,
Мениджър следпродажбено обслужване Ford
Аз съм вносител на немски стоки за българския пазар и малко или много разбирам бизнеса на Мото Пфое, но знам че за тях не е никакъв проблем да се обадят на правилните хора и да им обяснят съвсем човешки : Имаме клиент, има проблем, признали сме за проблема, изпратете една навигация да му я сменим. Убеден съм че никой няма да им каже: Абе вие луди ли сте, България не я пише в TSB-то , защото те най-вероятно ценят клиентите си, а не мислят от днес за утре, както го правят в Мото Пфое.
Какво ще ме посъветвате да направя ?
а. Малка екскурзия до западния свят съпроводена със смяна на навигация и обратно към българската действителност.
б. Голяма екскурзия до западния свят съпроводена със смяна на навигация и оставане на нормално място, където клиента е ценен.
в. Сезиране на агенция за защита на потребители, НАП, НОИ, МВР, Президента, Бат Бойко и хисарския поп.
г. Плащане на 1045 лв. на Мото Пфое за нова навигация.
д. Да си карам така и да се наслаждавам на рева на моторя.
Извинявам се за дългия пост, но бях наистина разочарован и бесен, чувството да си прецакан и да няма какво да направиш не е много приятно, но най-важното е да сме живи и здрави, пък другото е лесна работа !
Сърдечни поздрави на всички колеги !!!
Слав
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Поредно разочарование от Мото Пфое !
Ако ти харесва конкретната навигация, със съответните карти и обновяване, вместо да даваш тези пари на МП, ги вложи в екскурзия до Италия и съчетай приятното с полезното.
Другия вариант е китайска навигация под Андроид, с много по-големи възможности, по-добри карти и поддръжка и по-ниска цена.
Другия вариант е китайска навигация под Андроид, с много по-големи възможности, по-добри карти и поддръжка и по-ниска цена.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 727
- Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
- Местоположение: Казанлък/София
- Status: Извън линия
Re: Поредно разочарование от Мото Пфое !
Едно към едно го играх това, когато намерих в интернет информация за фабричен дефект на хидравличната помпа и рейка на ФОРД ФОКУС МК2 бензин.
Съдействие от МП нямаше никакво, само ми казаха космическа цена за смяна с нова. Уникален смях сме в България. Смешно представителство, смешно обслужване, никаква грижа за клиента. Сменяха миналата година емблемите, хаахаххах, дори не ми се коментира.
Сложили са едни промоции с фабрични артикулни номера, които няма къде да провериш какво точно продават. Даже в тъпия им магазин не знаеха, когато ги питах.
Съдействие от МП нямаше никакво, само ми казаха космическа цена за смяна с нова. Уникален смях сме в България. Смешно представителство, смешно обслужване, никаква грижа за клиента. Сменяха миналата година емблемите, хаахаххах, дори не ми се коментира.

Сложили са едни промоции с фабрични артикулни номера, които няма къде да провериш какво точно продават. Даже в тъпия им магазин не знаеха, когато ги питах.
- slav_ivanov
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 18 фев 2013, 15:39
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Поредно разочарование от Мото Пфое !
Колега kito,
абсолютно съм съгласен с теб, правят ни на маймуни. Трябва да си търсим правата !
Поздрави
абсолютно съм съгласен с теб, правят ни на маймуни. Трябва да си търсим правата !
Поздрави
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Поредно разочарование от Мото Пфое !
В случая според мен не са виновни от Мото-Пфое. За съжаление виновни са от Форд. Подобно нещо стана и със системата SYNC. През 2012 когато се появи на европейския пазар имаше големи обещания, че ще има ъпдейти директно на сайта и посредством USB флашка всеки сам ще може да инсталира тези актуализации. Близо 3 години по-късно на сайта си стои същото съобщение и ъпдейтите (доколкото знам 2 на брой оправящи само досадни бъгове) могат да се инсталират само от дилър с последно поколение сервизно оборудване (VCM2). Освен това се обещаваха допълнителни приложения към SYNC системата (и сега ми стои опцията в менюто за инсталиране на такива). Впоследствие се оказа, че това ще бъде достъпно за "новата" SYNC 1,1, която била с по-нов хардуер, а "старата" (за някой клиенти само на 1 година) система (SYNC 1.0) остава без никаква поддръжка. Новата (за Европа) SYNC 2 със сензорен екран се предлага в щатите от поне 2 години.
Явно за Форд, България е страна втора категория, което е жалко. И моето мнение е да си направиш една екскурзия до Италия, като предварително се свържеш с някой дилър и уговориш подмяната. А разните ведомства и комисии в България едва ли ще ти помогнат, ако не си закупил лично ти колата от Мото-Пфое и нямаш документ за покупка.
Явно за Форд, България е страна втора категория, което е жалко. И моето мнение е да си направиш една екскурзия до Италия, като предварително се свържеш с някой дилър и уговориш подмяната. А разните ведомства и комисии в България едва ли ще ти помогнат, ако не си закупил лично ти колата от Мото-Пфое и нямаш документ за покупка.
- mitakinen
- потребител
- Мнения: 426
- Регистриран: 04 фев 2005, 22:07
- Модел на автомобила: S-Max 2.0 TDCI Titanium X
- Местоположение: Карнобат
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Поредно разочарование от Мото Пфое !
И аз имах подобен проблем с моя S-Max купуван от МП - само, че става дума за дефектно отопление на предното стъкло. Прочетох го в Автобилд и не знаех за съществуването на бюлетините.

а така е на моята кола - приликите са видни.

И на мен ми отказаха с довода, че нямало такова нещо, а и питали в централата и там също отказали, а пък и гаранцията вече била минала. Документ от Форд Европа не ми показаха. Сигурен съм, че не са се и обадили. МотоПфое доколкото се сещам е собственост на главния представител на Форд за Европа и не мисля, че ни третира по-различно от другите пазари. Проблема у нашенско е, че тази фирма продължава да се държи с мантилитета на основоположника си - Мототехника от соц. времето.

а така е на моята кола - приликите са видни.

И на мен ми отказаха с довода, че нямало такова нещо, а и питали в централата и там също отказали, а пък и гаранцията вече била минала. Документ от Форд Европа не ми показаха. Сигурен съм, че не са се и обадили. МотоПфое доколкото се сещам е собственост на главния представител на Форд за Европа и не мисля, че ни третира по-различно от другите пазари. Проблема у нашенско е, че тази фирма продължава да се държи с мантилитета на основоположника си - Мототехника от соц. времето.
-
- потребител
- Мнения: 51
- Регистриран: 13 окт 2014, 16:28
- Модел на автомобила: Mondeo MK4 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) Titanium
Plate 66 - Status: Извън линия
Re: Поредно разочарование от Мото Пфое !
Това не е много вярно, за съжаление. Като се има предвид високия долар и като платиш ДДС-то.HACKO написа: и по-ниска цена.
Колега DigiPro, защо не изпратиш същото писмо и към самото представителство на Форд в БГ.
Лично на мен това ограничение по държави ми изглежда като дискриминация.
- slav_ivanov
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 18 фев 2013, 15:39
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Поредно разочарование от Мото Пфое !
Здравейте отново,
току що написах запитване в централата на Форд в Германия и на тази в Австрия, очаквам отговор и ще ви държа в течение.
току що написах запитване в централата на Форд в Германия и на тази в Австрия, очаквам отговор и ще ви държа в течение.
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Поредно разочарование от Мото Пфое !
Питал съм в онлайн съпорт чат на Ford.co.uk кога и дали ще има ъпдейти и казаха, че не могат да ми дадат никаква информация. Да съм се бил обърнел към най-близкия дилър на Форд. Чета и по английските форуми и там хората негодуват, не само за ъпдейтите на SYNC, но и за подобни проблеми с техните дилъри. И там при явни проблеми им казват, че всичко било наред и нямало проблем с колата. Някой които са взели колите си на лизинг успяват да ги върнат и да вземат друг модел Форд. Все пак ако имах нов личен автомобил закупен от мен, щях да си търся правата до последно във всички възможни институции.dtrifonov написа:Колега DigiPro, защо не изпратиш същото писмо и към самото представителство на Форд в БГ.
- dragonn2
- потребител
- Мнения: 475
- Регистриран: 10 ное 2014, 12:09
- Модел на автомобила: 2001 Ford Focus 1.6 16v / 2007 Ford Fusion 1.6 16v / 2004 Toyota RAV4 D4D
- Местоположение: sofia/samokov
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Поредно разочарование от Мото Пфое !
Точно това мислех да напиша - не се анимавай с "наще", ами направо си пиши с тези представителства в белите държави.
- mitakinen
- потребител
- Мнения: 426
- Регистриран: 04 фев 2005, 22:07
- Модел на автомобила: S-Max 2.0 TDCI Titanium X
- Местоположение: Карнобат
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Поредно разочарование от Мото Пфое !
Според мен пусни една жалба и до Европейската комисия за защита на потребителите. Не може ония да са с повече привилегии - нали всички сме ЕС. Тази "долна американска фирма" за какво се има 

-
- потребител
- Мнения: 51
- Регистриран: 13 окт 2014, 16:28
- Модел на автомобила: Mondeo MK4 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) Titanium
Plate 66 - Status: Извън линия
Re: Поредно разочарование от Мото Пфое !
Именно! Това си мислех и аз.mitakinen написа:Според мен пусни една жалба и до Европейската комисия за защита на потребителите. Не може ония да са с повече привилегии - нали всички сме ЕС. Тази "долна американска фирма" за какво се има
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта