Лагер- на скорости май

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
infineon
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 16 фев 2007, 12:19
Модел на автомобила: FORD ORION 1.8 D 92`
Status: Извън линия

Лагер- на скорости май

Мнение от infineon » 16 окт 2007, 19:05

Здравейте преди бях писал че имам едно тракане когато колата е на свободна скорост и изчезва при натиснане на съединителя.
един уж разбирач от опели ми каза че било от лагера на първичния вал на скоростите.
Кажете колко струва този лагер и колко пари ще ми искат за смяната му?

освен тва се чудя дали е за смяна защото като е студено сутрин почти не се чува промяна в шума, а като загрее доста колата и става доста СИЛЕН тракащ звук като от разтракан мотор ( като натисна съединителя и шума на двигатела намалява с 1/3 та според мен).

Колата е Орион 1.8 Diesel 91`

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 16 окт 2007, 22:08

Правилно ти е казал, успокояващо в случая може да бъде, че почти всички Ескорти го имат това и си вървят дълги години така. Щом като на студено шумът е малък може да опиташ по-гъсто масло (например руския Негрол).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

infineon
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 16 фев 2007, 12:19
Модел на автомобила: FORD ORION 1.8 D 92`
Status: Извън линия

Мнение от infineon » 16 окт 2007, 22:35

мерси за успокоението, ама ако може някой да каже колко струва тоя лагер и смяната му. обичам всичко по колата ми да е в ред и ако е 50 -60 лв бих го сменил.
А за маслото можеш ли да ми кажеш как се източва старото и откаде се налива? най отпред в ляво долу на скоростите има два стър4а6ти като болт прили4а ми на пробка от там ли се отваря?

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 16 окт 2007, 22:48

Пробка няма!
Тия стърчащте са на 5-тата не ги барай че ше береш ядове.
Можеш да ръгнеш и добавака но зимата вероятно ще имаш ядове с превключването докъто загрее.

Повече за точене на маслото от кутията си дири из форума щото ме мързи да пиша отново неща които вече са писани и обсъждани надълго и широко.

Най-добре си смени лагера!


Букви "4", "6" и "6т" няма в Българската азбука!

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 17 окт 2007, 10:30

infineon написа:мерси за успокоението, ама ако може някой да каже колко струва тоя лагер и смяната му. обичам всичко по колата ми да е в ред и ако е 50 -60 лв бих го сменил.
Самото сваляне и качване на кутията е около 100 лв. В смисъл събери си първо частите за смяна- лагера, феродов диск, притискателен диск, ако не си ги сменял и тогава отиди да ти сменят всичко. Иначе сега даваш 100+ за лагера, след време още 100+ за феродовия диск....
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

infineon
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 16 фев 2007, 12:19
Модел на автомобила: FORD ORION 1.8 D 92`
Status: Извън линия

Мнение от infineon » 18 окт 2007, 22:13

Край на темата продадох си фордчето за 600 лв.
хубава кола беше и мн запазена отвън но отдолу пода се беше почти разпаднал.


сбогом фордче бъди щастливо с новия собственик и да не виеш нощем от мъка в гаража, бъди послушно и не прави ядове сутрин на новия ти шеф. Винаги ще си ми в сърцето. :(

П.П. освен това странно защо днес изобщо не тракаше лагера, колкото и да се опитвах да го чуя, явно не искаше да се разделяме :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

apollo11
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 22 окт 2007, 16:35
Модел на автомобила: Без форд
Местоположение: Бг
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от apollo11 » 23 окт 2007, 11:55

незнам колко от вас са сменqли скоростни кутии на ескорт дисел, но искам да Ви кажа,`е тq нqмат лагер на парви`ниqт вал...поне не в смисула на истински,нормален лагер ;)
ролqта на лагер играе самата ос,коqто лагерувам на са`ни,наре4ени в легло..затова, запо4нве ли да 4ука, стурйе кутиqта,зна4и,пи6ете q отписанаааа;е,мойе и да поварви известно време :P

П.С.
уффф, таq транслира]а програма е отвратителна!! сорка за лапсусите

milenskior
потребител
потребител
Мнения: 91
Регистриран: 21 ное 2006, 10:45
Модел на автомобила: Orion 1,6 Ghia 91
Местоположение: Оряхово
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от milenskior » 23 окт 2007, 12:06

Айде и аз да разкажа за мойта одисея със ск. кутия.
При мен имаше също тракане, което при натискане на съединителя изчезва. Веднага се усъмних и аз в лагер, което е нормално.
Смених маслото на кутията, но тракането си остана.Тогава свалих кутията и я разглобих(за целта трябва една скоба за избиване на зъбното колело на 5 предавка). Лагерите видимо бяха здрави, но въпреки това си купих нови на SKF и ги смених. Слагам кутията и същата работа.
Тогава незнам от къде ми дойде на ум, може би защото тракането се чува от лявата страна там където има един капак и под него е 5 скорост, да сваля едното от зъбните колела на на тази предавака и опа проблема изчезна. Вече не тракаше.След като сложих колелото тракането пак се появи.
Внимателно прегледах колелата нямаха износване или пък счупени зъби, явно има по-големи хлабини от колкото трябва и затова трака.
И така вече си карам 3 години.
Та съвета ми е: колега свали този капак който се намира отстрани на кутията и свали едното зъбно колело то се маха лесно и виж дали ще изчезне тракането.

apollo11
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 22 окт 2007, 16:35
Модел на автомобила: Без форд
Местоположение: Бг
Контакти:
Status: Извън линия

пак тия скорости..

Мнение от apollo11 » 23 окт 2007, 18:31

клеги,аз като гледам, жие предимно бенз-ита карате..
от близо..да не ви излъжа,ама близо 7 години само форляци и то все диселаци тркаляме по патищата на родината, че и извън нея..
ако някой ме светне от къде да си намеря читава ос(тай де,първичен вал) без да се бъркам за 700 нашенски $ за нова..
МОЛЯ,ще почерпя ..онлайн :drink: :drink:

paci: Има си раздели КУПУВАМ-ПРОДАВАМ! Рови там!!!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта