Не върви и това си е ...
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 14 сеп 2007, 13:43
- Модел на автомобила: Фикус
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Не върви и това си е ...
Мондео 97 МК2 / 1.8 ТДИ
1.Нова турбина (благодарности на Ваклин за координатите на Аспарух -Бобошево )
2.Филтри - сменени
3.Маркучета - сменени/проверени
4.Центровки на помпа - бол
5.Клапан на помпа/налягане въздух-турбина - сменен
6.Гърнета - 3 гърнеджии "няма проблем"
7.Съединител - много добър
8.Катализатор - махнат
9.Интеркулер - промивки с нафта /обезмаслител
Моторчето се форсира , пали без проблем , не надува , работи като часовник , доста от нафтата я изкарва отзад ..
Няма логична причина да я спъва ама на
Омръзна ми да човъркат по колата и все "сигурни" че "това" е проблема и после ....
Ако някой има идея .. или се е сблъсквал с подобен проблем ... или знае някой-някъде със сигурност да каже - те тва е проблема брат - МОЛЯ - свиркайте .
Чак се замислям да не е проблема в скоростите .. или диференциал ..
Колата е нов внос и мисля че не е барана от наш'те .
Така я взех , мислех че с малко предварение ще се съвземе но уви .
Благодарности на отзовалите се .
п.с. И ако има някой с това моторче да боцнем неговия МАР/дебитомер или квото е там , макар да четох че за дизела това няма никакво значение ама знае ли човек .
1.Нова турбина (благодарности на Ваклин за координатите на Аспарух -Бобошево )
2.Филтри - сменени
3.Маркучета - сменени/проверени
4.Центровки на помпа - бол
5.Клапан на помпа/налягане въздух-турбина - сменен
6.Гърнета - 3 гърнеджии "няма проблем"
7.Съединител - много добър
8.Катализатор - махнат
9.Интеркулер - промивки с нафта /обезмаслител
Моторчето се форсира , пали без проблем , не надува , работи като часовник , доста от нафтата я изкарва отзад ..
Няма логична причина да я спъва ама на

Омръзна ми да човъркат по колата и все "сигурни" че "това" е проблема и после ....
Ако някой има идея .. или се е сблъсквал с подобен проблем ... или знае някой-някъде със сигурност да каже - те тва е проблема брат - МОЛЯ - свиркайте .
Чак се замислям да не е проблема в скоростите .. или диференциал ..
Колата е нов внос и мисля че не е барана от наш'те .
Така я взех , мислех че с малко предварение ще се съвземе но уви .
Благодарности на отзовалите се .
п.с. И ако има някой с това моторче да боцнем неговия МАР/дебитомер или квото е там , макар да четох че за дизела това няма никакво значение ама знае ли човек .
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 14 сеп 2007, 13:43
- Модел на автомобила: Фикус
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
[/quote]schrack написа:Това какво ще рече, на черен дим или на течно състояние нещо гругоМоторчето се форсира , пали без проблем , не надува , работи като часовник , доста от нафтата я изкарва отзад ..
като агренажен ремък да сте зацепвали???
Дай повече информация..!
Черен дим изкарва - неизгоряла нафта .
Взех ремонтен комплект (2-та ангренажа и 3-те ролки и в понеделник ще ги сменя ) . Колата е толкова спъната че нямам думи ... Карах едно Ескортче вчера (сакън да не съм забравил колко трябва да дърпа ) , разликата е меко казано драстична .
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Във списъка с направените неща нищо не пишеш за дюзи. Няма никаква логика когато мотора не върви да търсиш причината в трансмисията. Прави сравнение във вървянето със идентична кола, Фиестата върви още по-добре и от Екорта с един и същ мотор.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- schrack
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
- Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
- Местоположение: СЛИВЕН
- Status: Извън линия
Имах предвид дали сте правили нещо със агренажния ремък зависи на кой цилиндър е зацепен на 1-ви или 4-ти колата пак върви и се форсира но не дърпа и малко тежко пали такаа, аати дали си се заслушвал за турбото дали свести като и зададеш хубаво така трябва да се чува също от там се губи мощност, мммм.... помпата ГНП как е регулирана - ако чука много значи има много предварение или обратното, друго-груго кво да се сета ааа а имаш ли вятър в цилиндрите
[/list]

-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 14 сеп 2007, 13:43
- Модел на автомобила: Фикус
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Насе - дюзите верно забравих да пиша - повече от перфектни са (проверено). Не я сравнявам с Ескорта , колата изобщо не иска да върви човек , не е да кажеш "леко спъната" .
Не пали "чакмак" , но го отдавам на новите по-къси и 7секундни свещи.
Турбото свисти/духа яко
Помпата "уж" е регулирана (майстора който е центрова каза че я центровал да пали лесно и да изчисти пушека), минах и през Лукас на "Житница" , та те ме пратиха с диагноза "клапан към турбо" ама НЕ е това .
Имам вятър най-вероятно , ако иде реч за духането през капачката за маслото
Не съм сменял ангренажа - така я взех (внос е от Австрия , не знам дали тук са пипали , но едва ли ) Ангренажа не ми дадоха да го сменя , първо да се "оправели" другите проблеми и тогава .. абе майстори ....schrack написа:Имах предвид дали сте правили нещо със агренажния ремък зависи на кой цилиндър е зацепен на 1-ви или 4-ти колата пак върви и се форсира но не дърпа и малко тежко пали такаа, аати дали си се заслушвал за турбото дали свести като и зададеш хубаво така трябва да се чува също от там се губи мощност, мммм.... помпата ГНП как е регулирана - ако чука много значи има много предварение или обратното, друго-груго кво да се сета ааа а имаш ли вятър в цилиндрите[/list]
Не пали "чакмак" , но го отдавам на новите по-къси и 7секундни свещи.
Турбото свисти/духа яко
Помпата "уж" е регулирана (майстора който е центрова каза че я центровал да пали лесно и да изчисти пушека), минах и през Лукас на "Житница" , та те ме пратиха с диагноза "клапан към турбо" ама НЕ е това .
Имам вятър най-вероятно , ако иде реч за духането през капачката за маслото
-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Това не всеки път е неизгоряла нафта...Ако е карана предимно в града и от доста време не е "издухвана" на извънградско,също се получава така.Натрупва се нагар от "хубавото" БГ гориво.Лятото и аз се бях постреснал малко с моята,защото отзад кади и хвърля сажди все едно цигани горят гуми да вземат телтаvaldesbg написа:...
Черен дим изкарва - неизгоряла нафта .
....

-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 14 сеп 2007, 13:43
- Модел на автомобила: Фикус
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Турбото духа мощно / свири с две думи бачка си перфектно (няма луфтотве аксиални )schrack написа:Или има проблем със турбото или иска аванс на ГНП щом фърга черен
дим ???? дали е много черен..!! въздушния как е мръсен ли е или е нов. На ГНП има нещо като шпилка със разрез за отверка законтрена с гайка от там се регулира притока на нафта от ГНП към дюзите..![]()
Между-впрочем ти откаде си..?
Дима е черен , вчера намалиха малко притока на гориво за да не пуши толкова .
Одеве се наложи да изляза и едва запали - зор голям тресе се 1-2 мин... явно хептен са огелпили нещата

Филтъра е НОВ / горивния също .
От София съм , тук много майстори но вероятността за некадърници се увеличава .
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
То си има и бая електроника, мапове, ти пи еси и подобни.
можеби там трябва да се види нещо..
Ако не се лъжа, е второ поколение дизел.
можеби там трябва да се види нещо..
Ако не се лъжа, е второ поколение дизел.

Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 14 сеп 2007, 13:43
- Модел на автомобила: Фикус
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Мисля в понеделник да я закарам да сменят ангренажа и да се пробват вече с новия настройките ( зацепване / приход нафта и т.н. )schrack написа:Това със ниските обороти след намалянето на нафтата е нормално ако искаш пробвай да намалиш притока на нафта и пробвай колата за да видиш как ще върви защото може да се дави от нафта и това не е исключено, също така ако си регулирал дюзите се рег. и ГНП-то така че пробвай това пък ще видим..
Леко отклонение - имам една Алфа 155 2.0 .
След смяна на изпарителя за газта започна да замръзва ....
Оттам се почна 1-и майстор - нова водна помпа - без ефект
2-и майстор - термостат и датчик - без ефект
3-и майстор - всички маркучи , тройници/мойници - без ефект
4-и майстор - гарнитура на глава и т.н. - лек ефект
На финала един тенекеджия (непохващал мотор ) разкачи разширителния съд , вдигна го и .. О-чудо всичко е наред ...
А уж сама се обезвъдушавала ..
Та отидоха 5-600лв. на вятъра ..
За това питам тук , защото хем ще ми развалят перфектното Форд-че , хем една торба с пари за нищо ще ми вземат

Еххх къде са едновремешните майстори .... само вдига капака и казва какво и е ...
Аман !
Благодаря колеги за разбирането , и ако се сети някой още нещо нека пише . Аз ще драсна няколко реда естествено да кажа какъв е проблема после . Нека сме си полезни един на друг че се навъдиха едни разбирачи по гаражите а и онези в големите сервизи ...
Изчетох всичко за МАР-а , той има отношение само с рециклажа при дизела , така че едва ли е от това .
Продухана е яко , бая я изпъвах по баирите , както написах не е задръстена откъде генерация . Дето се вика "Да , ама не" , няма логично обяснение за невървежа ( та Мондито и като чист дизел не върви ... а какво ме направи един Трабант .. срамм

- biser_sg
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 03 юли 2006, 21:24
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 130 hp '98+ГИ "ФОБОС"
- Местоположение: STARA ZAGORA
- Status: Извън линия
Мой колега имаше проблем с такова Мондео- то не бяха реглажи, проверки на дюзи и прочие, обикаляше севизите като луд, изгоря му електронния блок на ГНП-то, смени го и пак не вървеше. Накрая като на кино проблема го откри един гаражен майстор-резервоара беше пълен с тиня, която задръстваше сондата, след това му казали,че е възможно от това да му е изгорял електронният блок.След като почисти резервоара колата се оправи.
- Fiesta1.1i
- потребител
- Мнения: 77
- Регистриран: 18 окт 2006, 01:40
- Модел на автомобила: Escort RS2000 F1
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Здравей. Та направо на въпроса при мен има подобен комплекс от проблеми (на служебната) значи сутрин пали трудно след като запали следват едни леки пушеци и страшно гаден мирис на сурова(не изгоряла) нафта после кат позагрее почва да държи обороти (нормални) но няма нужната мошност ако и това са твоите смптоми мага да ти кажа само едно ДЕБИТОМЕР надявам се да съм ти от полза
2.0 Ltr. DOHC 110 KW
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 14 сеп 2007, 13:43
- Модел на автомобила: Фикус
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Компресия има - моторчето е перфектно .
Тоя дебитомер/МАР или както там го наричат изчетох всички теми , че и от руските сайтове и се оказва че е само за отработените газове - за екологията. Не оказвал никакво влияние на вървежа . На пръв поглед няма проблем с него , но ако има някой колега с такова Фордче ще съм благодарен да го менкаме за 5 мин. тест .
Днес майстора няма да сменя ангренажите да видим дали някой зъб не е прехвърлен , сменях амортесъори утре биалетки/шарнири и т.н. В сряда съм на "моторен" майстор и пак ще драсна за резултата .
Тоя дебитомер/МАР или както там го наричат изчетох всички теми , че и от руските сайтове и се оказва че е само за отработените газове - за екологията. Не оказвал никакво влияние на вървежа . На пръв поглед няма проблем с него , но ако има някой колега с такова Фордче ще съм благодарен да го менкаме за 5 мин. тест .
Днес майстора няма да сменя ангренажите да видим дали някой зъб не е прехвърлен , сменях амортесъори утре биалетки/шарнири и т.н. В сряда съм на "моторен" майстор и пак ще драсна за резултата .
- schrack
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
- Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
- Местоположение: СЛИВЕН
- Status: Извън линия
Ми то какво остана ???? само дюзите несме коментирали и както каза колегата по горе 
Накрая като на кино проблема го откри един гаражен майстор-резервоара беше пълен с тиня, която задръстваше сондата, след това му казали,че е възможно от това да му е изгорял електронният блок.След като почисти резервоара колата се оправи.

-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 14 сеп 2007, 13:43
- Модел на автомобила: Фикус
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Дюзите перфектни . Утре сутрин съм на смяна ангренаж , да видим дали някой зъб не е "избягал" . Ако и тогава не ще да върви не знамschrack написа:Ми то какво остана ???? само дюзите несме коментирали и както каза колегата по гореНакрая като на кино проблема го откри един гаражен майстор-резервоара беше пълен с тиня, която задръстваше сондата, след това му казали,че е възможно от това да му е изгорял електронният блок.След като почисти резервоара колата се оправи.

-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 14 сеп 2007, 13:43
- Модел на автомобила: Фикус
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Значи , днес я взех след смяна на ангренаж ( щастлив от факта че стария ремък беше оригиналния , т.е. колата е на реални 120 000км.
) и много центровки . Сега количката дърпа , е не е като Ескорта със същия мотор който карах ама .... Майстора каза че ще прочисти и ще подобри "ряз"-а си след определен брой километри . Малко припушва повечко ама поне се движи що годе нормално . С една дума - доволен съм . Предстои ми пътуване из провинцията и се надявам при една работа 3-4 часа на моторчето да се "отпуши" съвсем . Благодарско на всички отзовали се и ако някой има подобен проблем да пита - вече станах половин майстор след толкова премеждия 


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта