Чукане в двигател на Мондео 1.8ТД
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 02 апр 2006, 16:34
- Модел на автомобила: mondeo 1.8TD 95
- Status: Извън линия
Чукане в двигател на Мондео 1.8ТД
От няколко дена се чува странно тракане в двигателя на Мондеото 1.8 ТД.Като отворихме двигателя се видя че,изпускателните клапани леко са удряли по буталата и буталата са леко напукани. Въпросът ми е от какво може да е станало като не е прескочил зъб ремъка и можели да кара с тези леко напукани бутала или трябва нови ?
Да добавя че буталата не са напукани от чукането в клапаните
Да добавя че буталата не са напукани от чукането в клапаните
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Според мен при контакт м/у клапани и бутала ремонтът е неизбежен. Още повече щом буталата са тръгнали. А каква да е причината...не знам. Щом не е прескочил ангренажа...някакво зверско прегряване освен...де да знам...Компресия мери ли преди да разглобиш свигателя?
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Напукани или наранени са буталата. Ако са само наранени им няма нищо обаче ако са спукани смяната е задължителна, клапаните сигурно са за смяна. Какво те кара да мислиш че не е прескочил зъб на агренажа? Ако не е прескочил то тогава причината може да бъде пренатегнати клапани или много голям луфт във биелните лагери. Във всички случаи ти предстои пълно разглабянена двигателя за установяване на причината.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 622
- Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
- Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
- Местоположение: Козлодуй
- Status: Извън линия
На мондеото в повечето случаи ремъчната шайба на разпределителния вал е на конус и няма шпонка. Просто не е бил затегнат болта и тя е мръднала. С една регулировка на разпределителния вал нещата може да си дойдат на мястото. Ако не беше бързал да свалиш главата де. 

_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
-
- потребител
- Мнения: 622
- Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
- Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
- Местоположение: Козлодуй
- Status: Извън линия
Извинявам се! Твоят двигател трябва да е като на ескорта, с 4 болта които фиксират шайбата към разпределителния вал. Модел 97 са с един болт и конус. Пак е трябвало първо да се провери центровката, а след това да се приемат кардинални действия.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта