Сменя ли се комп. при смяна на ДВГ с по голяма кубатура
- schrack
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
- Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
- Местоположение: СЛИВЕН
- Status: Извън линия
Сменя ли се комп. при смяна на ДВГ с по голяма кубатура
Здравейте питам защото май съм решил да си сменям ДВГ с по голяма кубатура значи от 2000 на 2300 тъй като и конете вече са по големи дали има нужда от смяна на компютъра защото все пак си има заложено инфо в компа. Видях един познат и той ми каза че си е сменил ДВГ (сеат ибиза) от 1100 на 1300 без смяна на компа и си пали нормално и върви нормално но се пак е Сеат а не е Форд....




-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
От друга страна, всички сензори, които не са към двигателя (и няма да бъдат сменени) как ще се "разбират" с новото ЕКУ....не знам... Питай докато намериш някой, не който е чул туй-онуй, а е правил (със собствените си ръце) това упражнение.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Според мен си трябва
Особено за инжекциона - доколкото знам си има заложени разни таблици особено за производителността на инжекторите и др. за MAF-a и др.
Ако не го направиш - вероятно няма да върви както трябва ( не че няма да върви изобщо) а ако е и с друг брой цилиндри - V6 просто е неизбежно.
Имаше някъде из нет-а едно техническо описание за това какво е EEC-IV
и как работи - на английски. Прочети го и ще ти станат ясни много неща.
Ако не го направиш - вероятно няма да върви както трябва ( не че няма да върви изобщо) а ако е и с друг брой цилиндри - V6 просто е неизбежно.
Имаше някъде из нет-а едно техническо описание за това какво е EEC-IV
и как работи - на английски. Прочети го и ще ти станат ясни много неща.
- Fiesta1.1i
- потребител
- Мнения: 77
- Регистриран: 18 окт 2006, 01:40
- Модел на автомобила: Escort RS2000 F1
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
- msotiroff
- потребител
- Мнения: 461
- Регистриран: 30 мар 2007, 21:30
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 1,9 TDI
Ford Mondeo 1,8 TD - Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
При смяна на мотора, трябва да смениш не само борд компютъра, а също така и скоростната кутия, защото въртящия момент предполагам е различен. С компа трябва да ти дадат имобилайзер и ключ.
Същността на човешката личност може да се оприличи на дроб,
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Двигателя 2.0 е 4 цилиндъра.
Двигателя 2.4 , 2.8 и 2.9 са 6 цилиндъра.
Задължително се сменя двигател с пълен комплект електроника включително MAF (мисля, че бяха 2 броя), ланда сонда и изпускателна система (колектори, катализатор и заглушителите - гърнетата).
Ако беше лесно отдавна да съм го направил. Колегата с другото подобно Скорпио в града има 2.9 ДВГ, който е още на колата. От нея си прехвърли само кожения салон с екстрите, но му отне 1 месец.
http://ford-scorpio.ru/cologne.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Двигателя 2.4 , 2.8 и 2.9 са 6 цилиндъра.
Задължително се сменя двигател с пълен комплект електроника включително MAF (мисля, че бяха 2 броя), ланда сонда и изпускателна система (колектори, катализатор и заглушителите - гърнетата).
Ако беше лесно отдавна да съм го направил. Колегата с другото подобно Скорпио в града има 2.9 ДВГ, който е още на колата. От нея си прехвърли само кожения салон с екстрите, но му отне 1 месец.
http://ford-scorpio.ru/cologne.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Последна промяна от nikolovvd на 28 окт 2007, 01:29, променено общо 1 път.
- msotiroff
- потребител
- Мнения: 461
- Регистриран: 30 мар 2007, 21:30
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 1,9 TDI
Ford Mondeo 1,8 TD - Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
На един приятел Волгата нещо се беше прецакала, та гореше и повечеcocoff написа:А бре, стрихнин4о,venom4o написа: ... под 40 /100 не пада...
то аз да се свия при двигателя и да ръка да ти отварям инжекторите, по-малко ще харчи бе

Същността на човешката личност може да се оприличи на дроб,
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
- schrack
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
- Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
- Местоположение: СЛИВЕН
- Status: Извън линия
Това какво ще рече.....? чувал съм такова нещо за алармите че влизали в такъв режим а ма точно компа на колата......хм.......а дали се знае как по точно се нарича защото моята в момента ми пише че системния тест не пиключил а сега де.......?Бе компа е шитава работа.. Ако го ядосаш и влезне в авариен режим тогава е к**а ..
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 36 госта