Проблем с оборотите на Fiesta 1.1

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
tipo2
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 22 окт 2007, 10:00
Модел на автомобила: FORD Fiesta 1.1 1994
Местоположение: София
Status: Извън линия

Проблем с оборотите на Fiesta 1.1

Мнение от tipo2 » 22 окт 2007, 12:26

Колеги имам следния прроблем: При студено време както си карам фиестичката започва да ми качва яко оборотите (все едно съм натиснал 1/3 от газта) и после малко ги сваля и пак ги качва и така до без край.Карам си без газ на 3-та предавка.Като пусна по енерция държи яко високи обороти,обаче като спра постепенно се нормализира.Щом пак подам газ пак "откача".След известно време каране се оправя и когато си реши пак си се"побърква".Това го прави само когато е студено, иначе лятото нямам проблем.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 22 окт 2007, 12:49

Недобър контакт на някой температурен датчик, клапан за празен ход, кабели, свещи, вакуумни маркучлета.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

tipo2
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 22 окт 2007, 10:00
Модел на автомобила: FORD Fiesta 1.1 1994
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от tipo2 » 23 окт 2007, 13:38

Къде се намира този температурен датчик на фиестичката?

Потребителски аватар
shibing
потребител
потребител
Мнения: 48
Регистриран: 21 дек 2006, 21:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 mi CLX
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Мнение от shibing » 26 окт 2007, 00:52

не че искам да те плаша но аз го имам същият проблем и никои не може да го оправи.всеки казва нова инжекция.между другото твоята моно ли е и изобщо инжекцион ли е??????
Приказката свърши,а вие сте си все същите мърши !!!

ivalena
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 26 окт 2007, 17:08
Модел на автомобила: fiesta 1.4 mi
Status: Извън линия

Мнение от ivalena » 26 окт 2007, 17:17

и моята фиеста има същия проблем,пръскаха я с някакъв спрей и се оправи временно.... наскоро пак започа да се форсира... казаха ми че не е за смяна моно инжекцията, а нещо там клеасвало и трябвало да се пръска със спрея периодично за да се раздвижи... дръж я винаги на скорост :)

Потребителски аватар
shibing
потребител
потребител
Мнения: 48
Регистриран: 21 дек 2006, 21:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 mi CLX
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Мнение от shibing » 26 окт 2007, 20:30

ivalena Пуснато на: Пет 26 Окт, 2007 16:17 Заглавие:

--------------------------------------------------------------------------------

и моята фиеста има същия проблем,пръскаха я с някакъв спрей и се оправи временно.... наскоро пак започа да се форсира... казаха ми че не е за смяна моно инжекцията, а нещо там клеасвало и трябвало да се пръска със спрея периодично за да се раздвижи... дръж я винаги на скорост
кое си пръскала и със какъв спрей ?????
Приказката свърши,а вие сте си все същите мърши !!!

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 26 окт 2007, 21:27

Колеги според мен проблемът вие от Потенциометър дроселова клапа.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=6227" onclick="window.open(this.href);return false; тук ще можете да прочетете повече.

ivalena
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 26 окт 2007, 17:08
Модел на автомобила: fiesta 1.4 mi
Status: Извън линия

Мнение от ivalena » 26 окт 2007, 22:15

кое си пръскала и със какъв спрей ?????[/quote] утре ще проверя точно и ще напиша.... не съм го пръскала аз и ако започна да обяснявам по памет ще се изложа :)

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 27 окт 2007, 00:24

По иднжекциона има един куп вакумни маркучи, проверявате ги да не са напукани или разхлабени там където са включени. Особено има един вакум към въздушния филтър -червен пластмасов маркуч накрайниците му са гумени, стареят и се пукат.
Когато някой маркуч се разхерметизира колата се държи по този начин.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта