Проблем с оборотите на Fiesta 1.1
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 22 окт 2007, 10:00
- Модел на автомобила: FORD Fiesta 1.1 1994
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Проблем с оборотите на Fiesta 1.1
Колеги имам следния прроблем: При студено време както си карам фиестичката започва да ми качва яко оборотите (все едно съм натиснал 1/3 от газта) и после малко ги сваля и пак ги качва и така до без край.Карам си без газ на 3-та предавка.Като пусна по енерция държи яко високи обороти,обаче като спра постепенно се нормализира.Щом пак подам газ пак "откача".След известно време каране се оправя и когато си реши пак си се"побърква".Това го прави само когато е студено, иначе лятото нямам проблем.
- shibing
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 21 дек 2006, 21:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 mi CLX
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
кое си пръскала и със какъв спрей ?????ivalena Пуснато на: Пет 26 Окт, 2007 16:17 Заглавие:
--------------------------------------------------------------------------------
и моята фиеста има същия проблем,пръскаха я с някакъв спрей и се оправи временно.... наскоро пак започа да се форсира... казаха ми че не е за смяна моно инжекцията, а нещо там клеасвало и трябвало да се пръска със спрея периодично за да се раздвижи... дръж я винаги на скорост
Приказката свърши,а вие сте си все същите мърши !!!
- jordj
- потребител
- Мнения: 1190
- Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колеги според мен проблемът вие от Потенциометър дроселова клапа.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=6227" onclick="window.open(this.href);return false; тук ще можете да прочетете повече.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=6227" onclick="window.open(this.href);return false; тук ще можете да прочетете повече.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
По иднжекциона има един куп вакумни маркучи, проверявате ги да не са напукани или разхлабени там където са включени. Особено има един вакум към въздушния филтър -червен пластмасов маркуч накрайниците му са гумени, стареят и се пукат.
Когато някой маркуч се разхерметизира колата се държи по този начин.
Когато някой маркуч се разхерметизира колата се държи по този начин.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта