сиерата роди

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
siera
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 19 окт 2007, 09:13
Модел на автомобила: siera 1.6
Местоположение: plovdiv
Status: Извън линия

сиерата роди

Мнение от siera » 24 окт 2007, 21:54

първо започна да пуши отзад докато уж я обезвъздушавах после дигна температура и резултата маслото а то е на един ден
стана на боза и изпи всичката вода.И сега гарнитури гумички масла и кой знае още какво. :(: А защо се случи всичко това ? Колата я имам от 10 дни. С колко ли ще ме отвеят ?
Кеф цена няма

Потребителски аватар
cenzor
потребител
потребител
Мнения: 3143
Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cenzor » 24 окт 2007, 22:08

:shock: Ти лично , разбираш ли си изобщо какво си написал?!
Изображение
Не отговарям на неграмотни постове.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 24 окт 2007, 22:20

Не е много страшно, гарнитура и евентуално челосване на главата (при нужда).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

siera
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 19 окт 2007, 09:13
Модел на автомобила: siera 1.6
Местоположение: plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от siera » 25 окт 2007, 00:08

cenzor написа::shock: Ти лично , разбираш ли си изобщо какво си написал?!
А ти лично мислиш ли че тази сиера ми е първата любов ?
HACKO написа:Не е много страшно, гарнитура и евентуално челосване на главата (при нужда).
мерси за успоението мисля че с това и ще се размина но се питам каде сгреших? Допускам че с това обезвъздушаване нешто не се получи а направих това което ми казаха.
Кеф цена няма

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 25 окт 2007, 00:24

Не е задължително да си сгрешил ти, казваш че си я взел преди 10дни. А може просто гарнитурата да си е прегоряла вследствие на годините, без да има друга причина. Няма как обезвъздушаването да е причината.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 25 окт 2007, 08:17

Не е много страшно, гарнитура и евентуално челосване на главата (при нужда).

И да не е пукната главата че пак ще се повтори

noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от noface » 25 окт 2007, 09:15

Aко мотора ти е DOHC почти е сигурно че си спукал глава,ако си с едновалов мотор има голям шанс да минеш само са гарнитура,гумички и шлаиф на главата. При обезвъадишаването нали си оставил отворена капачката на разширителния съд??

siera
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 19 окт 2007, 09:13
Модел на автомобила: siera 1.6
Местоположение: plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от siera » 25 окт 2007, 19:27

noface написа:Aко мотора ти е DOHC почти е сигурно че си спукал глава,ако си с едновалов мотор има голям шанс да минеш само са гарнитура,гумички и шлаиф на главата. При обезвъадишаването нали си оставил отворена капачката на разширителния съд??
Да доливах вода в разширителния съд докато спря да взима вода. След това оставих да работи мотора докато се затоплиха всички маркучи цялата пита на радиатора пробвах парното духа топло и чак тогава сложих капачката и я загасих .Мина извесно време и защо ли отворих капачката върна малко вода която изтече разбирасе пак я завих .Минал съм 2 км най много . На дугия ден тръгвам и след 3 4 км взе да загрява. Отвивам капачката водата от разш. съд като гейзер. Изчаках повторих операцията с отворена капачка тръгвам отзад пушек много и започва пак да грее гледам щеката боза
Кеф цена няма

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 25 окт 2007, 19:31

Мотора ти е OHC нали ? Това е енай простия мотор.. главата се сваля за по малко от 1 час без да бързаш ако имаш читав инструмент.. Бих ти помогнал ,но си в пловдив.. Нищо ,че съм зелен шофьор... три 3-4 пъти съм я свалял тази глава и мотора го знам на изуст.. Ако ще си го правиш сам кажи ,ще ти покажа и снимки от моя мотор за да си наясно за какво става въпрос
едит : иначе цените са следните
Гарнитура глава -24 лева
гумички клапани - 10 лева
Гарнитура капак клапани 7-8 лева
главата не се знае в какво състояние е ,но за да я прешлайфат ще ти вземат едно поне 25 лева и напасване на клапани и т.н. немога да ти кажа..
Хубаво е да си купиш гарнитури за изпускателния колектор - те са 4 за взеки цилиндър около 8 лева е комплекта ,както и за всмукателния пак толкова двуцевката е 4 лева гарнитурата.. :wink: и не се притеснявай на колата нищо и няма.Хубаво е да провериш перката дали ти работи!

Потребителски аватар
tata1971
потребител
потребител
Мнения: 243
Регистриран: 02 дек 2006, 00:01
Модел на автомобила: SCORPIO 2.0 i DOHC 1990 ХЕЧБЕК
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

сиерата измъти

Мнение от tata1971 » 25 окт 2007, 21:10

Моето мнение е че ако си налял вода а преди това е имало антифриз ще ти текне и водната помпа-личен опит/от майстора който доля вода/.И защо вода-идва зима все пак.Според мен-главата под налягане за течове и ако няма нова гарнитура.Успех.
Наесен с песен в К1.

noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от noface » 26 окт 2007, 16:52

Не твърдя със 100% сигурност,но така си я купил(ако е било скоро) от 1 път и за 3-4км ,не ми се вярва да стане. И аз съм прегрявал веднъж,но се раминах само със смяна на гумички. Ще трябва да свалиш главата идано блока да не си спукал,че *00101*

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 26 окт 2007, 17:41

не го е спукал спокойно... Аз как съм го прегрявал тоя блок бедна ти е фантазията.. на задръстване и не знаех че силиконовата перка НЕ работи.. Юли месец в най голямата жега.. уредите не отчитат правилно иии после като правих основия ремонт.. блока го шлайфаха защото бил крив със 15 стотни...И като го е спукал блока какво от това? Един двигател необорудван за сиера е 100лева.. все пак са коли на 25 години

siera
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 19 окт 2007, 09:13
Модел на автомобила: siera 1.6
Местоположение: plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от siera » 26 окт 2007, 18:59

venom4o написа:не го е спукал спокойно... Аз как съм го прегрявал тоя блок бедна ти е фантазията.. на задръстване и не знаех че силиконовата перка НЕ работи.. Юли месец в най голямата жега.. уредите не отчитат правилно иии после като правих основия ремонт.. блока го шлайфаха защото бил крив със 15 стотни...И като го е спукал блока какво от това? Един двигател необорудван за сиера е 100лева.. все пак са коли на 25 години
А как се разбира дали перката равоти ?
Кеф цена няма

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 27 окт 2007, 09:37

Има датчик на радиатора или на главата развиваш и го свързваш с лампичка от акумулатора слагаш го във вода със тернометър и гледаш на колко градуса ще светне (ако светне въобще )

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 27 окт 2007, 11:10

siera написа:
venom4o написа:не го е спукал спокойно... Аз как съм го прегрявал тоя блок бедна ти е фантазията.. на задръстване и не знаех че силиконовата перка НЕ работи.. Юли месец в най голямата жега.. уредите не отчитат правилно иии после като правих основия ремонт.. блока го шлайфаха защото бил крив със 15 стотни...И като го е спукал блока какво от това? Един двигател необорудван за сиера е 100лева.. все пак са коли на 25 години
А как се разбира дали перката равоти ?

Непозна *00147* ако мотора е ОНС както предполагам перката не е електрическа еми е силиконов вискосъединител. Чувал съм ,че когато загрее към 100-тина градуса трябва да зацепи.. перката се маха и съединитела се полива с вода над 100 градуса
вряла демек и се проверява дали остта се върти още.. поне така съм чувал.. ако не върти се заварява докато не се смени... мойта и лава да я потопиш не иска да зацепи и колата прегрява

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 21 госта