Проблем с температура

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Cheater_blg
потребител
потребител
Мнения: 96
Регистриран: 18 юни 2006, 02:53
Модел на автомобила: Fiesta 1.8TCI '00
Местоположение: Blg
Status: Извън линия

Проблем с температура

Мнение от Cheater_blg » 08 сеп 2007, 19:21

Здравейте.Карам Фиеста 2000година 1.8ТД.Имам проблем с температурата на двигателя.В градски условия трудно загрява зимата,сигурно трябва да мина 10км за да стигне нормална.темп.Извън градско загрява за 2-3км максимум и това при 10градуса температура на въздуха.А когато спускам продължителен наклон температурата пада,ако е по-студено,до минимума.
А колата като я запаля на място и я остава да работи не може да достигне норм.темп.И следствие от това е по=слабо парно.
Дайте съвет.Дали е термостат или водна помпа?
Благодаря

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DTM » 08 сеп 2007, 20:34

При така изброените симптоми, термостат е най-вероятната причина. Водната помпа няма отношение към незагряването на двигателя, по скоро към загряването може да прави мизерии.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 09 сеп 2007, 09:07

воданата помпа или работи или не работи.. Единствения дефект който може да се очаква от нея е да тече..Смени си термостата в МП е 40-ти на лева оригинален на Моторкрафт доколкото съм ,чел по форума ,но нямам идея за какво става въпрос....

redchampions
Status: Извън линия

Мнение от redchampions » 09 сеп 2007, 16:26

И при мен трудно загрява. Чак вчера обаче си направих дълго планувания експеримент: тръгнах със студен двигател и след 2 км спрях и пипнах маркуча, който влиза горе в радиатора и на който се намира датчикът за перката. Изненада! - беше топъл, а стрелката за температурата беше на края на белия сектор, изобщо не влязла в "NORMAL", т.е. отворен термостат, най-вероятно не затварящ се въобще. Та сега чакам с нетърпение да го сменя.

Потребителски аватар
Cheater_blg
потребител
потребител
Мнения: 96
Регистриран: 18 юни 2006, 02:53
Модел на автомобила: Fiesta 1.8TCI '00
Местоположение: Blg
Status: Извън линия

Мнение от Cheater_blg » 07 ное 2007, 17:06

а дали и след като смених термостата е възможно пак да не загрява бързо при нормално каране?защото нали дизелът загрява по-бързо на голяма предавка,а примерно в града почти не включвам 4-та.И дали може и водната помпа да е за смяна?
Иначе не ми загрява лятото колата почеве от нормалното

cotecna
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
Модел на автомобила: escort rs turbo 88
Местоположение: varna
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cotecna » 07 ное 2007, 17:44

Не не е възможно, ако не ти бачка водната помпа ще прегрее а не да не загрее, venom4o ти е обяснил за нея

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 07 ное 2007, 21:05

venom4o написа:воданата помпа или работи или не работи.. Единствения дефект който може да се очаква от нея е да тече..Смени си термостата в МП е 40-ти на лева оригинален на Моторкрафт доколкото съм ,чел по форума ,но нямам идея за какво става въпрос....
Пропускаш превъртане на турбината, най-невероятната повреда според мен, но е факт който се е случвал с един от нас:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... c&start=40" onclick="window.open(this.href);return false;
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

cotecna
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
Модел на автомобила: escort rs turbo 88
Местоположение: varna
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cotecna » 07 ное 2007, 23:51

HACKO написа:
venom4o написа:воданата помпа или работи или не работи.. Единствения дефект който може да се очаква от нея е да тече..Смени си термостата в МП е 40-ти на лева оригинален на Моторкрафт доколкото съм ,чел по форума ,но нямам идея за какво става въпрос....
Пропускаш превъртане на турбината, най-невероятната повреда според мен, но е факт който се е случвал с един от нас:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... c&start=40" onclick="window.open(this.href);return false;
Да НАСКО прав си ама ако му превърта турбината пак ще прегрее а няма да стои студена :wink:

Потребителски аватар
Cheater_blg
потребител
потребител
Мнения: 96
Регистриран: 18 юни 2006, 02:53
Модел на автомобила: Fiesta 1.8TCI '00
Местоположение: Blg
Status: Извън линия

Мнение от Cheater_blg » 11 ное 2007, 22:28

и?

Потребителски аватар
nikman
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 01 юли 2007, 22:02
Модел на автомобила: Mondeo GLX 1.8 16v'94
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от nikman » 11 ное 2007, 22:57

Според мен-термостат.Най лесния начин за проверка-палиш колата студена,например сутрин,вдигаш капака и бараш маркучите на малкия и големия кръг,например на парното и този който влиза в радиятора(дебелия),ако загряват еднакво-значи термостата ти е блокирал "отворен",препоръчвам в такъв случай да го смениш,защото освен че нямаш парно колата работи студена-двигателя се износва по-бързо и гори повече...
Дано съм ти помогнал :roll:

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 12 ное 2007, 09:16

Няма какво да я мислиш при сегашното качесво на частите са издръжливи до 2-3 години това включва всичко, тааа не му мисли направо сменяй термостата и пускай парното да топли аз моя го смених преди два дена и сега ооооооххооо топличко *00117* *00133* *00130*

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 12 ное 2007, 10:57

Махни термостата и го сложи в тенджера с вода .. намери термометър който отчита до 110 градуса поне.. И виж дали термостата ще отвори напълно.. след това го остави да истине и виж дали ще затвори НАПЪЛНО и на какви градуси.. разрови се в нета за твоя модел на какви градуси отваря и затваря и виж каква е разликата със твоя термостат.. Друго неможеш да направиш

Потребителски аватар
Cheater_blg
потребител
потребител
Мнения: 96
Регистриран: 18 юни 2006, 02:53
Модел на автомобила: Fiesta 1.8TCI '00
Местоположение: Blg
Status: Извън линия

Мнение от Cheater_blg » 12 ное 2007, 14:27

Ама нали ви казах,че го смених термостата преди 1месец бе хора.Има разлика в загряването.Но нали те дизелите по принцип по-бавно си загряват.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта