Проблем с температура
- Cheater_blg
- потребител
- Мнения: 96
- Регистриран: 18 юни 2006, 02:53
- Модел на автомобила: Fiesta 1.8TCI '00
- Местоположение: Blg
- Status: Извън линия
Проблем с температура
Здравейте.Карам Фиеста 2000година 1.8ТД.Имам проблем с температурата на двигателя.В градски условия трудно загрява зимата,сигурно трябва да мина 10км за да стигне нормална.темп.Извън градско загрява за 2-3км максимум и това при 10градуса температура на въздуха.А когато спускам продължителен наклон температурата пада,ако е по-студено,до минимума.
А колата като я запаля на място и я остава да работи не може да достигне норм.темп.И следствие от това е по=слабо парно.
Дайте съвет.Дали е термостат или водна помпа?
Благодаря
А колата като я запаля на място и я остава да работи не може да достигне норм.темп.И следствие от това е по=слабо парно.
Дайте съвет.Дали е термостат или водна помпа?
Благодаря
-
- Status: Извън линия
И при мен трудно загрява. Чак вчера обаче си направих дълго планувания експеримент: тръгнах със студен двигател и след 2 км спрях и пипнах маркуча, който влиза горе в радиатора и на който се намира датчикът за перката. Изненада! - беше топъл, а стрелката за температурата беше на края на белия сектор, изобщо не влязла в "NORMAL", т.е. отворен термостат, най-вероятно не затварящ се въобще. Та сега чакам с нетърпение да го сменя.
- Cheater_blg
- потребител
- Мнения: 96
- Регистриран: 18 юни 2006, 02:53
- Модел на автомобила: Fiesta 1.8TCI '00
- Местоположение: Blg
- Status: Извън линия
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Пропускаш превъртане на турбината, най-невероятната повреда според мен, но е факт който се е случвал с един от нас:venom4o написа:воданата помпа или работи или не работи.. Единствения дефект който може да се очаква от нея е да тече..Смени си термостата в МП е 40-ти на лева оригинален на Моторкрафт доколкото съм ,чел по форума ,но нямам идея за какво става въпрос....
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... c&start=40" onclick="window.open(this.href);return false;
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 229
- Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
- Модел на автомобила: escort rs turbo 88
- Местоположение: varna
- Контакти:
- Status: Извън линия
Да НАСКО прав си ама ако му превърта турбината пак ще прегрее а няма да стои студенаHACKO написа:Пропускаш превъртане на турбината, най-невероятната повреда според мен, но е факт който се е случвал с един от нас:venom4o написа:воданата помпа или работи или не работи.. Единствения дефект който може да се очаква от нея е да тече..Смени си термостата в МП е 40-ти на лева оригинален на Моторкрафт доколкото съм ,чел по форума ,но нямам идея за какво става въпрос....
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... c&start=40" onclick="window.open(this.href);return false;

- Cheater_blg
- потребител
- Мнения: 96
- Регистриран: 18 юни 2006, 02:53
- Модел на автомобила: Fiesta 1.8TCI '00
- Местоположение: Blg
- Status: Извън линия
- nikman
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 01 юли 2007, 22:02
- Модел на автомобила: Mondeo GLX 1.8 16v'94
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Според мен-термостат.Най лесния начин за проверка-палиш колата студена,например сутрин,вдигаш капака и бараш маркучите на малкия и големия кръг,например на парното и този който влиза в радиятора(дебелия),ако загряват еднакво-значи термостата ти е блокирал "отворен",препоръчвам в такъв случай да го смениш,защото освен че нямаш парно колата работи студена-двигателя се износва по-бързо и гори повече...
Дано съм ти помогнал
Дано съм ти помогнал

- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Махни термостата и го сложи в тенджера с вода .. намери термометър който отчита до 110 градуса поне.. И виж дали термостата ще отвори напълно.. след това го остави да истине и виж дали ще затвори НАПЪЛНО и на какви градуси.. разрови се в нета за твоя модел на какви градуси отваря и затваря и виж каква е разликата със твоя термостат.. Друго неможеш да направиш
- Cheater_blg
- потребител
- Мнения: 96
- Регистриран: 18 юни 2006, 02:53
- Модел на автомобила: Fiesta 1.8TCI '00
- Местоположение: Blg
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта