КАКВО Е ТОВА АВАНС МОНДЕО 1.8 ТД

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
chichokit
потребител
потребител
Мнения: 42
Регистриран: 18 ное 2007, 23:51
Модел на автомобила: Mondeo 2.0i 16v 4x4 ghia
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

КАКВО Е ТОВА АВАНС МОНДЕО 1.8 ТД

Мнение от chichokit » 20 ное 2007, 00:11

ФОРДА СИ ГО ДОКАРАХ ОТ АВСТРИА, НО КАТО ЗАГРЕЕШЕ В НОРМАЛНА ТЕМПЕРАТУРА ЗАПОЧВАШЕ ДА ПРЕКАСВА, ОТКАРАЬХ ГО НА МАЪСТОР И ТОИ МИ КАЗА ЧЕ Е ПОЧИСТИЛ ДУЗИТЕ И МИ Е ОВЕЛИЧИЛ АВАНСА ,ДЕМЕК МУ Е ДАЛ АВАНС,НА ДРУГАТА СУТРИН А ДА ЗАПАЛА И ЗАД МЕНЕ ЧЕРЕН ОБЛАК И ТАКОВА ТРАКАНЕ КАТО ОТ ХИЛТИ, И ЕДВАМ ОТРАБОТИ, ВАРНАХ КОЛАТА И ТОИ ВАРНА МАЛКО АВАНСА И СЕ ПООПРАВИ, НО НЕ КАКТО СИ БЕШЕ,КАТО Е ТОПЛО ВРЕМЕТО КОЛАТА ПАЛИ ОТ РАЗ, КАТО ЗАСТУДЕЕ ПАК ПАЛИ ДОБРЕ НО ПАРВИТЕ 3-4 СЕКУНДИ ТАКА ДА СЕ КАЙЕ ТРУДНО ОТРАБОТВА, ТОВА Е ОТ КОГАТО ТОQ МИ ПИПА АВАНСА. ТА ВАПРОСА МИ Е ОТ НЕГО ЛИ Е ТОВА , И ДАЛИ ДА Q ОТКАРАМ ДА МИ ГО ВАРНАТ В НАЧАЛНО ПОЛОЖЕНИЕ КАКТО СИ БЕШЕ ДОКАРАНА ТОИА АВАНС

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 20 ное 2007, 00:26

Ти може говори български?
Добре дошъл в форума!Опитай се да не пишеш с главни букви защото хората ще си помислят ,че викаш...(тук малко заемам ролята на Паци) А за проблема незнам какво е аванса при дизеловия двигател ,но те съветвам да не ходиш по гаражни майстори ами отиди в някой сервиз да ти настроят Горивно нагнетателната помпа и не се занимавай с глупости !

вАрна, вАрна ... Човека не знае Български и е писал както може. Голям зор докъто разбера кво е писал. Четеш, четеш и опа Варна. Викам човека е от Варна ама що па тука го е наврял, губиш смисъла и почнеш от начало.
Познай кой ти пише у мнението ?
:P

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 20 ное 2007, 00:42

Те докажи, че не всички у ваше село са категория "скакУец" де.
Пробвай на човешки да си зададеш въпроса.
Въртял ти е помпата. Това му вика аванс.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

chichokit
потребител
потребител
Мнения: 42
Регистриран: 18 ное 2007, 23:51
Модел на автомобила: Mondeo 2.0i 16v 4x4 ghia
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Мнение от chichokit » 20 ное 2007, 01:51

Vaklin написа:Те докажи, че не всички у ваше село са категория "скакУец" де.
Пробвай на човешки да си зададеш въпроса.
Въртял ти е помпата. Това
му вика аванс.


у наше село сме си екстра категория, а ти обясни сега на маймунски как се върти помпа. не всички сме вешти в тая област

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 20 ное 2007, 13:00

Има 2 варианта в зависимост от конкретната реализция.
Първият вариант е когато помпата е захваната неподвижно към плочата за която се държи, а ремъчната шайба се състои от две части хванати с болтове. В този случай се развиват болтовете и се изменя положението на двете части. Вторият вариант е, когато самата помпа се разхлабва от болтовете които я държат за плочата и се върти около остта си.
При фордовете обикновено е вариант 1. При всички положения, за да я върнеш на мястото съгласно заводските изисквания ти трябва специален инструмент.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

chichokit
потребител
потребител
Мнения: 42
Регистриран: 18 ное 2007, 23:51
Модел на автомобила: Mondeo 2.0i 16v 4x4 ghia
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Мнение от chichokit » 20 ное 2007, 13:48

Vaklin написа:Има 2 варианта в зависимост от конкретната реализция.
Първият вариант е когато помпата е захваната неподвижно към плочата за която се държи, а ремъчната шайба се състои от две части хванати с болтове. В този случай се развиват болтовете и се изменя положението на двете части. Вторият вариант е, когато самата помпа се разхлабва от болтовете които я държат за плочата и се върти около остта си.
При фордовете обикновено е вариант 1. При всички положения, за да я върнеш на мястото съгласно заводските изисквания ти трябва специален инструмент.

а това изменение на положението на двете части на ремъчната шайба, дали оказава влиание на трудното отработване на първите 3-4 секунди при палене в студено време

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 21 ное 2007, 00:45

Колкото е по-голямо изпреварването на впръскването, толкова по-лесно пали. Обаче! При голяямо изпреварване двигателя "тропа" и колата не върви. При малко изпреварване, прегрява. Абе, трябва да си е там, където е казал завода производител. Не търси белези. Просто няма такива.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 20 госта