Вярно ли е че...
-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 29 юни 2005, 22:19
- Модел на автомобила: Стара Загора
- Местоположение: ford escort 1.6 16v
- Status: Извън линия
Вярно ли е че...
на зетек моторите на 1.6 16 вентила му са по слаби клапаните и на каране на газ изгаряли бързо.Става въпрос за efi zetec 1.6 16V 1996год.Да бъда по точен за двигатела.
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Проблеми има новото поколение 16V мотори. Ти си със старото, такаче няма да имаш проблеми с клапаните. Ако се беше поразровил в темата "АГУ" и по-точно ТУК щеше да видиш това:
Притежавам Форд Мондео 2.0, 1993, 100kw/136PS/16V/ Zetec-NGA. Интересува ме дали е възможно преминаване на LPG-Inj. Чел съм, че някои Ford-Zetec Мотори не са съвместими с газ-системи или по-точно се е налагало да се подменят клапаните, тъй като стандартите не могат да издържат на високата температура на горене на газта. Чух, че това се отнася и за Ламбда-Сонда-та, която трябва да се подменя на всеки 40 хил.км. За съжаление досега нямах възможността да получа компетентен отговор на моя въпрос. Надявам се, че Вие като реномирано списание ще можете да просветлите моите въпроси.
За автомобилите Форд с двигател Zetec наистина съществува този проблем, но при автомобилите с производство след 1997 год. По-новите двигатели са тунинговани и изпускателните клапани са заменени с по-ниска температурна характеристика. Вашият модел автомобил няма проблем да се конвертира на газ. За предпочитане е да се монтира газова инжекционна система, тъй като смукателните колектори са пластмасови и има опасност да се спукат при евентуално връщане на газ – т.н. ефект “back fire”, или при някяква неизправност по запалителната система. За Ламбда-Сонда-та няма никаква опасност ако газовата уредба е изпълнена с газов инжекцион. Там системата е с обратна връзка, т.е. тя сама дозира горивото, вземайки сигнал от Ламбда-Сонда-та.
Следователно, поставяйки една модерна газова инжекционна система, няма да имате проблем с колата.

Притежавам Форд Мондео 2.0, 1993, 100kw/136PS/16V/ Zetec-NGA. Интересува ме дали е възможно преминаване на LPG-Inj. Чел съм, че някои Ford-Zetec Мотори не са съвместими с газ-системи или по-точно се е налагало да се подменят клапаните, тъй като стандартите не могат да издържат на високата температура на горене на газта. Чух, че това се отнася и за Ламбда-Сонда-та, която трябва да се подменя на всеки 40 хил.км. За съжаление досега нямах възможността да получа компетентен отговор на моя въпрос. Надявам се, че Вие като реномирано списание ще можете да просветлите моите въпроси.
За автомобилите Форд с двигател Zetec наистина съществува този проблем, но при автомобилите с производство след 1997 год. По-новите двигатели са тунинговани и изпускателните клапани са заменени с по-ниска температурна характеристика. Вашият модел автомобил няма проблем да се конвертира на газ. За предпочитане е да се монтира газова инжекционна система, тъй като смукателните колектори са пластмасови и има опасност да се спукат при евентуално връщане на газ – т.н. ефект “back fire”, или при някяква неизправност по запалителната система. За Ламбда-Сонда-та няма никаква опасност ако газовата уредба е изпълнена с газов инжекцион. Там системата е с обратна връзка, т.е. тя сама дозира горивото, вземайки сигнал от Ламбда-Сонда-та.
Следователно, поставяйки една модерна газова инжекционна система, няма да имате проблем с колата.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта