Ескорт 1.8 бензин нема палене 3 дена!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
sanndo
потребител
потребител
Мнения: 552
Регистриран: 08 фев 2007, 07:53
Модел на автомобила: Mondeo MK3 facelift ghia (FULL X3+leather seats) + 206 CC + signum + ESCORT.96.COMBI.115.HP + RC CLK + Pocked Bike + many other :)
Местоположение: Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Ескорт 1.8 бензин нема палене 3 дена!

Мнение от sanndo » 06 яну 2008, 18:07

Та така...
В петък си отивам на работа сутринта. Вечерта се качвам въртя припали и угасна. После нема палене.
... още опити за палене с въртене - неуспешни ...
Зарязвам я пред работа.
В събота отивам пак на работа, въртя сутринта с квото е останало от акумулатора - нема палене.
Зарязвам я пак.
Към 12:00 ми звъни колегата (беше пред един от магазините ни и оставям там ключовете винаги) и ми казва, че е врътнал и припалил ам пак угаснал и сега нема ток да върти. Хубаво. Тичам до Практикер, взимам кабели за ток, спирам служебната кола връзваме кабелите давам ток на форда... върти ама не пали.
Нямах много вариянти. С едно ауди куатро го придърпахме към 5-6 км. до нас в гаража (има и канал). Влизам в канала... бензиновата помпа не се чува... замръзнала значи.. О.К., слагаме една духалка и цяла нощ си я топли.
Сутринта... нема палене... Ама бензиновата помпа си върти.
Махаме свещите - яко задавена... слагаме други свещи сухи - припали и угасна... пак се задави...
И от катализатора се чува отвратително свистене и мерише на бензин.
Абе не ще да запали...
Ако някой има идея....

П.С. Ако намеря танк ще я завлеча до някой сервиз, ама няма....
П.С.2 Ба го в катализатора, запушен ли е кво.. ма нещо нестава да се свалии май... и премръзнахме всички...
П.С.3 И ми писна да чувам за форд и циганин зимно време

ПОМАГАЙТЕ!!!!

Ескорт, 1996, 1.8зетек 115 кончета.
Масло си има, антифриз си има. Има си и една духалка под предния капак да си духа и тая нощ.

А... и да ми е гадно като влезнах в канала видях, че ми капи от водната помпа :(
Изображение

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Мнение от dimbatami » 06 яну 2008, 18:55

колега виж си агренажният ремък дали не е скъсан или превъртял не ти препоръчвам да я теглиш да пали и да я въртиш много щото ще ти и де стартера за акумолатора няма да ти споменавам симптомите са същите с тези дето ги споменаваш и съвет не ходи във елмира сервиз тия са кожодери и неграмотници но и не мога дати препоръчам друг щото градът се е напълнил с пишман маистори пиши пак кво става но да замръзне е много минимален шанса някъде нещо е станало а и си виж въздушния филтър опитаи и без него да запалиш но след като провериш ремъкът

Потребителски аватар
ge4ev
потребител
потребител
Мнения: 81
Регистриран: 12 яну 2007, 08:44
Модел на автомобила: Escort 1.8i 16v RKC combi "96 ГИ-Фобос.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от ge4ev » 06 яну 2008, 19:10

Брато аз го имах същия проблем преди 2 години,бях спрял колата на едно наклонено място,бях през ноща на работа, и в най-задното гърне се беше образувала ледена тапа,но докато открия какъв е проблема изхабих акумолатора,на следващия ден вдигаме колата на трупчета,вкарах шлосера с оксижен под нея и нагряхме всички гърнета и катализатора и тапата се оказа че е в най-задното,колата запали веднага и изплю бучка лед.Направи това което и аз и пиши какво е станало.
Във FORD-а e комфорда

Потребителски аватар
sanndo
потребител
потребител
Мнения: 552
Регистриран: 08 фев 2007, 07:53
Модел на автомобила: Mondeo MK3 facelift ghia (FULL X3+leather seats) + 206 CC + signum + ESCORT.96.COMBI.115.HP + RC CLK + Pocked Bike + many other :)
Местоположение: Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от sanndo » 06 яну 2008, 23:47

Мерси за съветите!
Значи не е ремъка, върти се. Махахме тръбата за въздуха, не е филтър. Подргрявам гаража квото има да се топи да се топи тая нощ. Утре ще пиша ко е станало.
Много тъпа ситуация....
Ама и и тука май е проблема в задръстени и замръзнали гърнета...
Изображение

Потребителски аватар
sanndo
потребител
потребител
Мнения: 552
Регистриран: 08 фев 2007, 07:53
Модел на автомобила: Mondeo MK3 facelift ghia (FULL X3+leather seats) + 206 CC + signum + ESCORT.96.COMBI.115.HP + RC CLK + Pocked Bike + many other :)
Местоположение: Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от sanndo » 16 яну 2008, 22:26

След 3 дневен престой в Мото Пфое и никакви вести от днес им звънях ко става.. Ми работело се по колата ми... Нещо по токовете било... Тотално ми съсипаха мнението за всичко свързано в Форд, с извинение...
Изображение

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 16 яну 2008, 22:28

Ти чете ли темите за таблото с бушоните и релетата. Че има нужда да се презапоява платката? Може това да му е болестта.
Изображение

Потребителски аватар
sanndo
потребител
потребител
Мнения: 552
Регистриран: 08 фев 2007, 07:53
Модел на автомобила: Mondeo MK3 facelift ghia (FULL X3+leather seats) + 206 CC + signum + ESCORT.96.COMBI.115.HP + RC CLK + Pocked Bike + many other :)
Местоположение: Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от sanndo » 16 яну 2008, 22:44

Не съм, ама и без това немога аз да го реша този проблем. Затова си има сервизи. И колата е там. И вече съм с над 100 лв. назад само от таксита.. и ...
Бе незнам, ще ви държа в течение, ако ви е интересно де.
Изображение

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 16 яну 2008, 23:11

При палене ниските ги няма никакви и следва спонтанното изгасване, свисти и яко разтоварва въздух.
Двигателя при припалване и последвалото загасване звучи като на някой МАСК или както се пишеха там едни големи камиони.

Потребителски аватар
Rapara_Fen
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 17 яну 2008, 00:20
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 89г.
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от Rapara_Fen » 17 яну 2008, 02:08

Колега преди 5-6 дена същият проблем ми се случи и на мен с моита фиеста въртях въртях 3 акумолатора смених и аз свещите гледах и по едно време като се вгледах в електромотора видях да стърчи кабела кадето идва от генератора беше изгнил и се беше скъсал свързах го качих се в колата и запали от вторият път незнам дали при теб ще е същото но дано да го отстранят и да ти вземат малко пари аиде успех :wink:

Потребителски аватар
sanndo
потребител
потребител
Мнения: 552
Регистриран: 08 фев 2007, 07:53
Модел на автомобила: Mondeo MK3 facelift ghia (FULL X3+leather seats) + 206 CC + signum + ESCORT.96.COMBI.115.HP + RC CLK + Pocked Bike + many other :)
Местоположение: Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от sanndo » 17 яну 2008, 21:48

Ура!
Колата ми е в гаража. Прибрана на собствен ход.
Я сега някой по-разбиращ да каже какъв е този филтър за излишните газове преди резервоара, който като се задръсти и колата се дави с бензин. Ама не се сменял никога. Пичовете в Мото-Пфое останаха изумени ;)
Ам... токоз, щото незнам как да го обесня....
Изображение

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 17 яну 2008, 21:59

sanndo написа: ...
Ми честито!
На близо си ми та може да отскоча да почерпиш :D
Ба ли го у маата къФ е тоя филтър. За 1-ви път ти казваш за таквоз нещо.
Ма верно смърдеше яко на бензин.
С поста си по-горе исках да ти намекна да беше написал малко ... :(

rashiRS
потребител
потребител
Мнения: 46
Регистриран: 20 апр 2007, 21:48
Модел на автомобила: Ford escort cabrio1.6EFI
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Мнение от rashiRS » 26 яну 2008, 15:24

Наскоро имах такъв случей -идва един приятел в сервиза и вика"ела че Ескорта не ще да запали"сваляме свещи-мокри,слагам други,с 300 зора го запалих няма мощност-заглъхнал,гледам на ауспуха не излиза нищо.Разкачам гърнетата катализатора-издънен.В краина сметка се оказа че,пича си паркира Ескорта под наклон,конденза от гърнетата се оттича в най задното,през ноща замръзва запушва гърнето и сутринта няма палене!Моя съвет е;в задния край на всяко гърне се прави поедна дупка 2мм за да се изтича конденза и си решавате
проблемите.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта