Ескорт 1.8 бензин нема палене 3 дена!
- sanndo
- потребител
- Мнения: 552
- Регистриран: 08 фев 2007, 07:53
- Модел на автомобила: Mondeo MK3 facelift ghia (FULL X3+leather seats) + 206 CC + signum + ESCORT.96.COMBI.115.HP + RC CLK + Pocked Bike + many other :)
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ескорт 1.8 бензин нема палене 3 дена!
Та така...
В петък си отивам на работа сутринта. Вечерта се качвам въртя припали и угасна. После нема палене.
... още опити за палене с въртене - неуспешни ...
Зарязвам я пред работа.
В събота отивам пак на работа, въртя сутринта с квото е останало от акумулатора - нема палене.
Зарязвам я пак.
Към 12:00 ми звъни колегата (беше пред един от магазините ни и оставям там ключовете винаги) и ми казва, че е врътнал и припалил ам пак угаснал и сега нема ток да върти. Хубаво. Тичам до Практикер, взимам кабели за ток, спирам служебната кола връзваме кабелите давам ток на форда... върти ама не пали.
Нямах много вариянти. С едно ауди куатро го придърпахме към 5-6 км. до нас в гаража (има и канал). Влизам в канала... бензиновата помпа не се чува... замръзнала значи.. О.К., слагаме една духалка и цяла нощ си я топли.
Сутринта... нема палене... Ама бензиновата помпа си върти.
Махаме свещите - яко задавена... слагаме други свещи сухи - припали и угасна... пак се задави...
И от катализатора се чува отвратително свистене и мерише на бензин.
Абе не ще да запали...
Ако някой има идея....
П.С. Ако намеря танк ще я завлеча до някой сервиз, ама няма....
П.С.2 Ба го в катализатора, запушен ли е кво.. ма нещо нестава да се свалии май... и премръзнахме всички...
П.С.3 И ми писна да чувам за форд и циганин зимно време
ПОМАГАЙТЕ!!!!
Ескорт, 1996, 1.8зетек 115 кончета.
Масло си има, антифриз си има. Има си и една духалка под предния капак да си духа и тая нощ.
А... и да ми е гадно като влезнах в канала видях, че ми капи от водната помпа
В петък си отивам на работа сутринта. Вечерта се качвам въртя припали и угасна. После нема палене.
... още опити за палене с въртене - неуспешни ...
Зарязвам я пред работа.
В събота отивам пак на работа, въртя сутринта с квото е останало от акумулатора - нема палене.
Зарязвам я пак.
Към 12:00 ми звъни колегата (беше пред един от магазините ни и оставям там ключовете винаги) и ми казва, че е врътнал и припалил ам пак угаснал и сега нема ток да върти. Хубаво. Тичам до Практикер, взимам кабели за ток, спирам служебната кола връзваме кабелите давам ток на форда... върти ама не пали.
Нямах много вариянти. С едно ауди куатро го придърпахме към 5-6 км. до нас в гаража (има и канал). Влизам в канала... бензиновата помпа не се чува... замръзнала значи.. О.К., слагаме една духалка и цяла нощ си я топли.
Сутринта... нема палене... Ама бензиновата помпа си върти.
Махаме свещите - яко задавена... слагаме други свещи сухи - припали и угасна... пак се задави...
И от катализатора се чува отвратително свистене и мерише на бензин.
Абе не ще да запали...
Ако някой има идея....
П.С. Ако намеря танк ще я завлеча до някой сервиз, ама няма....
П.С.2 Ба го в катализатора, запушен ли е кво.. ма нещо нестава да се свалии май... и премръзнахме всички...
П.С.3 И ми писна да чувам за форд и циганин зимно време
ПОМАГАЙТЕ!!!!
Ескорт, 1996, 1.8зетек 115 кончета.
Масло си има, антифриз си има. Има си и една духалка под предния капак да си духа и тая нощ.
А... и да ми е гадно като влезнах в канала видях, че ми капи от водната помпа


- dimbatami
- потребител
- Мнения: 387
- Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Status: Извън линия
колега виж си агренажният ремък дали не е скъсан или превъртял не ти препоръчвам да я теглиш да пали и да я въртиш много щото ще ти и де стартера за акумолатора няма да ти споменавам симптомите са същите с тези дето ги споменаваш и съвет не ходи във елмира сервиз тия са кожодери и неграмотници но и не мога дати препоръчам друг щото градът се е напълнил с пишман маистори пиши пак кво става но да замръзне е много минимален шанса някъде нещо е станало а и си виж въздушния филтър опитаи и без него да запалиш но след като провериш ремъкът
- ge4ev
- потребител
- Мнения: 81
- Регистриран: 12 яну 2007, 08:44
- Модел на автомобила: Escort 1.8i 16v RKC combi "96 ГИ-Фобос.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Брато аз го имах същия проблем преди 2 години,бях спрял колата на едно наклонено място,бях през ноща на работа, и в най-задното гърне се беше образувала ледена тапа,но докато открия какъв е проблема изхабих акумолатора,на следващия ден вдигаме колата на трупчета,вкарах шлосера с оксижен под нея и нагряхме всички гърнета и катализатора и тапата се оказа че е в най-задното,колата запали веднага и изплю бучка лед.Направи това което и аз и пиши какво е станало.
Във FORD-а e комфорда
- Rapara_Fen
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 17 яну 2008, 00:20
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 89г.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Колега преди 5-6 дена същият проблем ми се случи и на мен с моита фиеста въртях въртях 3 акумолатора смених и аз свещите гледах и по едно време като се вгледах в електромотора видях да стърчи кабела кадето идва от генератора беше изгнил и се беше скъсал свързах го качих се в колата и запали от вторият път незнам дали при теб ще е същото но дано да го отстранят и да ти вземат малко пари аиде успех 

- sanndo
- потребител
- Мнения: 552
- Регистриран: 08 фев 2007, 07:53
- Модел на автомобила: Mondeo MK3 facelift ghia (FULL X3+leather seats) + 206 CC + signum + ESCORT.96.COMBI.115.HP + RC CLK + Pocked Bike + many other :)
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ура!
Колата ми е в гаража. Прибрана на собствен ход.
Я сега някой по-разбиращ да каже какъв е този филтър за излишните газове преди резервоара, който като се задръсти и колата се дави с бензин. Ама не се сменял никога. Пичовете в Мото-Пфое останаха изумени
Ам... токоз, щото незнам как да го обесня....
Колата ми е в гаража. Прибрана на собствен ход.
Я сега някой по-разбиращ да каже какъв е този филтър за излишните газове преди резервоара, който като се задръсти и колата се дави с бензин. Ама не се сменял никога. Пичовете в Мото-Пфое останаха изумени

Ам... токоз, щото незнам как да го обесня....

-
- потребител
- Мнения: 46
- Регистриран: 20 апр 2007, 21:48
- Модел на автомобила: Ford escort cabrio1.6EFI
- Местоположение: pleven
- Status: Извън линия
Наскоро имах такъв случей -идва един приятел в сервиза и вика"ела че Ескорта не ще да запали"сваляме свещи-мокри,слагам други,с 300 зора го запалих няма мощност-заглъхнал,гледам на ауспуха не излиза нищо.Разкачам гърнетата катализатора-издънен.В краина сметка се оказа че,пича си паркира Ескорта под наклон,конденза от гърнетата се оттича в най задното,през ноща замръзва запушва гърнето и сутринта няма палене!Моя съвет е;в задния край на всяко гърне се прави поедна дупка 2мм за да се изтича конденза и си решавате
проблемите.
проблемите.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта