проблем с карбуратора

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
gogo72
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 04 апр 2007, 16:27
Модел на автомобила: Форд Маверик 2005 г.
Местоположение: г.Севлиево
Контакти:
Status: Извън линия

проблем с карбуратора

Мнение от gogo72 » 04 апр 2007, 16:38

здр.имам проблем с карбуратора на форда ескорт 88г.неработи както трябва.но е от другия модел с някаква игла.казаха ми да си взема Weber2v.моя гори много.благодаряви предварително.

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: проблем с карбуратора

Мнение от diesel1.6 » 04 апр 2007, 18:15

gogo72 написа:здр.имам проблем с карбуратора на форда ескорт 88г.неработи както трябва.но е от другия модел с някаква игла.казаха ми да си взема Weber2v.моя гори много.благодаряви предварително.
Това е безмислено, да си вземаш друг карбуратор, вместо да си поправиш твоя. Другия нали ще е пак стар! А и този вакуумния е доста икономичен, не смея да кажа че е най-икономичния, но е сред добрите. Из форума съм дал адрес на фирмата с частите за тези карбуратори, златен юпитер май се казваше.

gogo72
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 04 апр 2007, 16:27
Модел на автомобила: Форд Маверик 2005 г.
Местоположение: г.Севлиево
Контакти:
Status: Извън линия

отговор

Мнение от gogo72 » 04 апр 2007, 18:50

благодаря.незнам дали има кои да го поправи в нашия град.а и били много гадни за поправка.

desko
потребител
потребител
Мнения: 95
Регистриран: 16 апр 2006, 20:01
Модел на автомобила: siera 1.8 карбуратор 88г. ohc 90кс.
Status: Извън линия

Мнение от desko » 04 апр 2007, 19:46

има едно момче в орландовци карбуратор му даи само моя го направи перфектен и разход и всичко

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: отговор

Мнение от diesel1.6 » 04 апр 2007, 22:18

gogo72 написа:благодаря.незнам дали има кои да го поправи в нашия град.а и били много гадни за поправка.
гадове майстори!
много са лесни даже - то всичко е направено да се намести и завинти, нищо повече! майсторите на сапун!
направи си го сам - тук някой даде упътването за ремонт

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 05 апр 2007, 21:09

Дай е-мейл, ще ти пратя схеми и опътване.
Темата е дискутирана просто я поърси. Споделям мнението на diesel1.6 за карбуратора.

Потребителски аватар
Mladeja
потребител с
потребител с
Мнения: 19
Регистриран: 11 яну 2007, 18:34
Модел на автомобила: Escort 1.6 бензин
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Мнение от Mladeja » 05 апр 2007, 22:24

здравей и аз имах подобен проблем
оказа се от една мембрана намираща се отдулу на карбуратора даржи се на три винта беше скъсана
знай че този карбуратор е вакуумен и ако от някъде дърпа въздух не както е показано от схемите-карбуратора си овеличава разхода
за това всичко трябва да е ток
ами да те питам как ти изглежда делкото имаш ли възможност да го снимаш за да го видя?

lyuben_bankov
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 23 фев 2008, 23:17
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.3 82г
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Мнение от lyuben_bankov » 28 фев 2008, 22:31

даите и на мен една схема на карбуратор да видя и аз да си го изчистя

nikolaipl
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 02 дек 2007, 18:39
Модел на автомобила: Ford Escort 1.4L "87
Местоположение: Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от nikolaipl » 03 мар 2008, 19:40

Карам Ескот 1.4 87 от няколко дни няма малки обороти .. паля на смукач и всичко е ок, но донякаде сякаш педала на газта не подава гориво ...т.е. след втората половина на хода му всичко се нормализира :D само кадето трябва да поддържаш все с 3-4000 оборота. Преди правеше "същия номер" от време на време и аз мислих, че е от горивото ама не. Дали обясних правилно? Благодаря предварително!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта