Eскорт TD-клапанa който не позволява на нафтата да се връща
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 19 мар 2007, 13:52
- Модел на автомобила: eskort 1,8TD,97
- Местоположение: Pleven
- Status: Извън линия
Eскорт TD-клапанa който не позволява на нафтата да се връща
Значи,от скоро имам ескорт тди-90к.с.97г.Въпроса ми е следния:къде се намира този клапан където не позволява на нафтата да се връща обратно.Четох ,но не можох да откря някакво местонахождението му.Питам за него,защото сутрин пали от 5-6 оборота и си мисля,че той не работи,връща гориво?Иначе двигателя си работи повече от добре-ускорява се доста добре,на малки обороти също е ОК,свещите са изправни и т.н.
Благодаря Ви предварително
Благодаря Ви предварително
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Ако си с "Лукас" ГНП /тоест имаш помпичка за ръчно помпане на нафтата/, то въпросния клапан се намира под платното на ръчната помпичка и е всъщност гумена мемнбрана, която се отваря само в едната посока. В този случай си купуваш "рипеър кит" /една зелена кутийка, която съдържа: бутона, платното, въпросната мембанка и вс. необходими гумени уплътнения/ - по принцип е желателно да се сменява въпросния комплект на 3-4год., защото с времето нафтата разяжда платното и колата угасва /започва да смуче въздух/!
Но като се замислих реших, че вероятно ти си с "БОШ" помпа /тоест без помпичка за ръчно подкачване на нафтата над филтъра/ - в този случай въпросния клапан е капсулован в металното тяло, за което се монтира филтъра! В този случай ремонта е невъзможен без да се смени въпросния корпус.
Но ако е така не е болка за умиране /има решение/ - нарича се "еднопосочен клапан за гориво" от "Лада Самара". Виж този линк, м него описвам как се справих с този проблем при бавареца си:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=82760" onclick="window.open(this.href);return false;
пп: ако имаш допълнителни въпроси - питай
Но като се замислих реших, че вероятно ти си с "БОШ" помпа /тоест без помпичка за ръчно подкачване на нафтата над филтъра/ - в този случай въпросния клапан е капсулован в металното тяло, за което се монтира филтъра! В този случай ремонта е невъзможен без да се смени въпросния корпус.
Но ако е така не е болка за умиране /има решение/ - нарича се "еднопосочен клапан за гориво" от "Лада Самара". Виж този линк, м него описвам как се справих с този проблем при бавареца си:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=82760" onclick="window.open(this.href);return false;
пп: ако имаш допълнителни въпроси - питай

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта