Добавки за масло - "За" и "Против"

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
paczo911
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 23 юни 2007, 01:51
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 CLX '89
Местоположение: София
Status: Извън линия

Добавки за масло - "За" и "Против"

Мнение от paczo911 » 29 мар 2008, 11:43

Здравейте, колеги!

Тъй като скоро ми предстои смяна на маслото на моята Фиеста Мк3 1.1 карбуратор, се чудя дали при смяната на маслото да не сложа и някоя добавка, която да направи работата на мотора малко по-добра. Чел съм добри отзиви за т.нар. "Универсален модификатор", но съм сигурен че има много други продукти с подобно действие.

Та въпросът ми е, положително ли ще бъде за работата на двигателя, заедно с новото масло, да сложа и добавка като "Универсален модификатор", и каква добавка би била най-добра за такава старичка Фиеста? :) Също така ми е интересно какви добавки използват тези от вас, които употребяват такива продукти?

Благодаря предварително!

Peshe
потребител
потребител
Мнения: 108
Регистриран: 17 фев 2008, 15:58
Модел на автомобила: Ford Eskort 1,6 16V ,97г.,Zetec
Status: Извън линия

Re: Добавки за масло - "За" и "Против"

Мнение от Peshe » 29 мар 2008, 16:58

Никога и в никакъв случай не използвай добавки!

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Добавки за масло - "За" и "Против"

Мнение от cocoff » 30 мар 2008, 23:46

Тази е поне петата тема за добавки...
Стига да са качествени и точно дозирани-слагай смело. Добавките са тези, които отличават качествените масла от останалите. Само дето с добри добавки ще ти излезе по-скъпо от готово марково масло. Ако пък двигателят е тръгнал - добавките са с много краткотраен ефект.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

kriviq
потребител
потребител
Мнения: 50
Регистриран: 08 мар 2005, 15:16
Модел на автомобила: мондео 1,8 турбо дизел 95 година
Местоположение: варна
Status: Извън линия

Re: Добавки за масло - "За" и "Против"

Мнение от kriviq » 31 мар 2008, 10:36

здравейте , колеги!
Думата за тези добавки в маслото, имаше доста подробно написано във руският сайт , но сега не успях да го намеря къде е, та да го прочетат и тези дето сне са го чели.Горе долу логиката е такава, ако беше необходимо фирмите дето произвеждат масла щяха да го слагат в маслото, като се замисля едниствено май Лъки моли прави масла и добавки за тях, другите производители на масла май не ги произвеждат, така че мисля че не правилно да са слагат.
Следващато е именно за този Универсалнии модификатор.Преди години карах Сиера 1,8 ТД и щото усещах че двигателят заминава, не е спирал да пали на студа, една есен след продължително ровене в нета и разговори със познати работили преди време при военните, където се ползвали и преди, решх да го сложа.Сложих го покарах доста време, но не и тези километри дето ги пишеше на кутията и след една смяна на антифриз и мерене на компресия, двигателят изчука...на празен ход добре..тръгнеш ли рязко металическо чукане...и след едно форсиране запалване на двигателят на масло...ужас...ключа за запалването изключен,гайките на дюзите отвити...оборотите на 4 000 ...така се притесних че даже не се сетих на ръчна да включа на скорост че да я изгася...както и да е..стигна се до основен ремонт..масленият сегмент на четвърти цилиндър на парчета,блока на същият цилиндър издълбан буталото със озгорели краища и т.н.
След още ровене в нега намирам този руският сайт и се оказва че присадките дори и тази руската влошават мазането на цилиндъра и сегементите започват да работят в по тежки условия и масленият е най крехък и по тази причина се беше счупил със всичките му там последствия.
А сега за колега Ицко 82 или кака се изписваше там на латиница не знам...във едната тема Мондеото му гори 3,8 на сто нафта, а във следващата тема ще прави основен ремонт на двигателя...ама нейсе..младо момчеможе и да послъгва малко
основният дефект на автомобила е зад волана!!!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 13 госта