Добавки за масло - "За" и "Против"
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 23 юни 2007, 01:51
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 CLX '89
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Добавки за масло - "За" и "Против"
Здравейте, колеги!
Тъй като скоро ми предстои смяна на маслото на моята Фиеста Мк3 1.1 карбуратор, се чудя дали при смяната на маслото да не сложа и някоя добавка, която да направи работата на мотора малко по-добра. Чел съм добри отзиви за т.нар. "Универсален модификатор", но съм сигурен че има много други продукти с подобно действие.
Та въпросът ми е, положително ли ще бъде за работата на двигателя, заедно с новото масло, да сложа и добавка като "Универсален модификатор", и каква добавка би била най-добра за такава старичка Фиеста?
Също така ми е интересно какви добавки използват тези от вас, които употребяват такива продукти?
Благодаря предварително!
Тъй като скоро ми предстои смяна на маслото на моята Фиеста Мк3 1.1 карбуратор, се чудя дали при смяната на маслото да не сложа и някоя добавка, която да направи работата на мотора малко по-добра. Чел съм добри отзиви за т.нар. "Универсален модификатор", но съм сигурен че има много други продукти с подобно действие.
Та въпросът ми е, положително ли ще бъде за работата на двигателя, заедно с новото масло, да сложа и добавка като "Универсален модификатор", и каква добавка би била най-добра за такава старичка Фиеста?

Благодаря предварително!
-
- потребител
- Мнения: 108
- Регистриран: 17 фев 2008, 15:58
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1,6 16V ,97г.,Zetec
- Status: Извън линия
Re: Добавки за масло - "За" и "Против"
Никога и в никакъв случай не използвай добавки!
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Добавки за масло - "За" и "Против"
Тази е поне петата тема за добавки...
Стига да са качествени и точно дозирани-слагай смело. Добавките са тези, които отличават качествените масла от останалите. Само дето с добри добавки ще ти излезе по-скъпо от готово марково масло. Ако пък двигателят е тръгнал - добавките са с много краткотраен ефект.
Стига да са качествени и точно дозирани-слагай смело. Добавките са тези, които отличават качествените масла от останалите. Само дето с добри добавки ще ти излезе по-скъпо от готово марково масло. Ако пък двигателят е тръгнал - добавките са с много краткотраен ефект.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
-
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 08 мар 2005, 15:16
- Модел на автомобила: мондео 1,8 турбо дизел 95 година
- Местоположение: варна
- Status: Извън линия
Re: Добавки за масло - "За" и "Против"
здравейте , колеги!
Думата за тези добавки в маслото, имаше доста подробно написано във руският сайт , но сега не успях да го намеря къде е, та да го прочетат и тези дето сне са го чели.Горе долу логиката е такава, ако беше необходимо фирмите дето произвеждат масла щяха да го слагат в маслото, като се замисля едниствено май Лъки моли прави масла и добавки за тях, другите производители на масла май не ги произвеждат, така че мисля че не правилно да са слагат.
Следващато е именно за този Универсалнии модификатор.Преди години карах Сиера 1,8 ТД и щото усещах че двигателят заминава, не е спирал да пали на студа, една есен след продължително ровене в нета и разговори със познати работили преди време при военните, където се ползвали и преди, решх да го сложа.Сложих го покарах доста време, но не и тези километри дето ги пишеше на кутията и след една смяна на антифриз и мерене на компресия, двигателят изчука...на празен ход добре..тръгнеш ли рязко металическо чукане...и след едно форсиране запалване на двигателят на масло...ужас...ключа за запалването изключен,гайките на дюзите отвити...оборотите на 4 000 ...така се притесних че даже не се сетих на ръчна да включа на скорост че да я изгася...както и да е..стигна се до основен ремонт..масленият сегмент на четвърти цилиндър на парчета,блока на същият цилиндър издълбан буталото със озгорели краища и т.н.
След още ровене в нега намирам този руският сайт и се оказва че присадките дори и тази руската влошават мазането на цилиндъра и сегементите започват да работят в по тежки условия и масленият е най крехък и по тази причина се беше счупил със всичките му там последствия.
А сега за колега Ицко 82 или кака се изписваше там на латиница не знам...във едната тема Мондеото му гори 3,8 на сто нафта, а във следващата тема ще прави основен ремонт на двигателя...ама нейсе..младо момчеможе и да послъгва малко
Думата за тези добавки в маслото, имаше доста подробно написано във руският сайт , но сега не успях да го намеря къде е, та да го прочетат и тези дето сне са го чели.Горе долу логиката е такава, ако беше необходимо фирмите дето произвеждат масла щяха да го слагат в маслото, като се замисля едниствено май Лъки моли прави масла и добавки за тях, другите производители на масла май не ги произвеждат, така че мисля че не правилно да са слагат.
Следващато е именно за този Универсалнии модификатор.Преди години карах Сиера 1,8 ТД и щото усещах че двигателят заминава, не е спирал да пали на студа, една есен след продължително ровене в нета и разговори със познати работили преди време при военните, където се ползвали и преди, решх да го сложа.Сложих го покарах доста време, но не и тези километри дето ги пишеше на кутията и след една смяна на антифриз и мерене на компресия, двигателят изчука...на празен ход добре..тръгнеш ли рязко металическо чукане...и след едно форсиране запалване на двигателят на масло...ужас...ключа за запалването изключен,гайките на дюзите отвити...оборотите на 4 000 ...така се притесних че даже не се сетих на ръчна да включа на скорост че да я изгася...както и да е..стигна се до основен ремонт..масленият сегмент на четвърти цилиндър на парчета,блока на същият цилиндър издълбан буталото със озгорели краища и т.н.
След още ровене в нега намирам този руският сайт и се оказва че присадките дори и тази руската влошават мазането на цилиндъра и сегементите започват да работят в по тежки условия и масленият е най крехък и по тази причина се беше счупил със всичките му там последствия.
А сега за колега Ицко 82 или кака се изписваше там на латиница не знам...във едната тема Мондеото му гори 3,8 на сто нафта, а във следващата тема ще прави основен ремонт на двигателя...ама нейсе..младо момчеможе и да послъгва малко
основният дефект на автомобила е зад волана!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 13 госта