При DTS-теста ми излезе грешка-262

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
nrainov
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 01 авг 2007, 18:13
Модел на автомобила: Focus 2.0 16v Zetec-E
Местоположение: София-Ямбол
Status: Извън линия

При DTS-теста ми излезе грешка-262

Мнение от nrainov » 15 май 2008, 20:43

При DTS-теста ми излезе следната грешка-262-и като се поразрових открих какво означава-Високо показание във веригата на дюзата на 1 цилиндър :? .ха сега,понеже съм неук някой може ли да ми каже какво точно означава и как да оправя този проблем?Благодаря предварително

Edinuser
Потребител
Потребител
Мнения: 774
Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Яви се проблем

Мнение от Edinuser » 15 май 2008, 20:49

Ами вероятно значи, че има некав проблем с инжектора за 1-ви цилиндър или кабела към него или куплунга. Накратко или не ти бачка инжектора на 1-ви цилиндър или бачка лошо.
мериш го със мултицет - мисля че около 10 Ома трябваше да бъде, ако е в ред чистиш куплунга ... проверяваш кабела и т.н.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Яви се проблем

Мнение от cocoff » 16 май 2008, 10:47

Мисля, че инжекторите са два типа-със съпротивление 2-3 Ома и 13-16 Ома при 20*С
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Яви се проблем

Мнение от noface » 16 май 2008, 12:42

Предполагам другите 3 инжектора са на ред,така че може и тях да замериш за сравнение.
Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти :P

Потребителски аватар
nrainov
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 01 авг 2007, 18:13
Модел на автомобила: Focus 2.0 16v Zetec-E
Местоположение: София-Ямбол
Status: Извън линия

Re: При DTS-теста ми излезе грешка-262

Мнение от nrainov » 16 май 2008, 21:13

да наред са.Сега съм няколко дена на работа,но др вторник съм почивка и ще видя за какво иде реч.дано да се размина с малкият дявол

Потребителски аватар
debug
потребител
потребител
Мнения: 1582
Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: При DTS-теста ми излезе грешка-262

Мнение от debug » 16 май 2008, 21:40

Колата нормално ли ти работи, разхода как е? Иначе инжекторите са високоомни, имам четири... http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=13&t=17735
Изображение

Изображение

Потребителски аватар
cenzor
потребител
потребител
Мнения: 3143
Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: При DTS-теста ми излезе грешка-262

Мнение от cenzor » 16 май 2008, 22:04

D262 Missing SCP Message :roll:
Според друга тема , в която и debug( http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=11335" onclick="window.open(this.href);return false;) e писал:
262, Missing SCP message - SCP is serial communication protocol. This is how the instrument cluster talks to the powertrain computer.


Цитат:
dtc 262 displayed in the instrument cluster is for "Communication Bus Fault" Source: PCM

In other words the cluster and PCM are not communicating- check the cluster and PCM connectors.


Т.е. липсваща връзка между таблото и компютъра. Провери връзките към таблото и конекторите към компютъра (вижда се като махнеш жабката). Може би някоя е халтава. Друг конектор, който може да даде същия симптом, е този между централния кабелен сноп (кабелите на купето) и окабеляването на двигателя. Намира се в ляво под таблото - трябва да демонтираш рафтчето под волана, за да го видиш. От другата страна излиза под подкалника и пак не се вижда, без да демонтираш последния. Голям правоъгълен конектор с болт по средата.
А ти имаш ли някакъв проблем с колата или просто откри този код за грешка случайно?
Обърнатото F е t (т) :wink: :arrow: dtc
Изображение
Не отговарям на неграмотни постове.

Потребителски аватар
nrainov
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 01 авг 2007, 18:13
Модел на автомобила: Focus 2.0 16v Zetec-E
Местоположение: София-Ямбол
Status: Извън линия

Re: При DTS-теста ми излезе грешка-262

Мнение от nrainov » 17 май 2008, 18:31

Наскоро пътувах на дълъг път-около 300км,ходихме на гости у гаджето.На връщане колата придърпа на високите обороти-в смисъл карах я с 150 по магистралата и над 4000оборота,като загуби мощност и като че ли се включи някаква защита-започна да падат оборотите и съответно и скоростта.Спрях за малко и след 15-2- мин потеглих ,като не я юрках въобще.И сега нещо като че ли на високите обороти преди да наеме забива муцуна и по бавно наема :( И преди два дена ,понеже в момента правя ремонти у нас и нямам почти никакво време за друго-от работа у нас и после на работа,пуснах дтс-теста и ми излезе-много съм тъпичък понякога от недоглеждане сега видях-D262 е, а не -P0262.сори.Колкото до инжекторите и моите се нуждаят от ултразвук-колата е kарана доста време на газ


П.С:Днес проверих всичко из основи,но няма никъде хлабава връзка или нещо откачено.Но,винаги има едно но-охлаждането на двигателя не работи като хората.Колата загрява бързо и много.-като откача буксата автоматично се включва перката,а като я включа не иска.Та започвам да се питам дали тази грешка не идва от там.Бих искал и да помоля ако някой има схема на охладителната система да ми я прати.Сега излезе и d073 *00200* .а тя някой знае ли какво означава?

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: При DTS-теста ми излезе грешка-262

Мнение от cocoff » 18 май 2008, 18:27

Ман, щом пишеш във форума, вероятно имаш интернет. Има десетки сайтове с кодовете на фокус...
Грешни или липсващи данни за температурата на антифриза.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
debug
потребител
потребител
Мнения: 1582
Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: При DTS-теста ми излезе грешка-262

Мнение от debug » 18 май 2008, 18:58

Бих искал и да помоля ако някой има схема на охладителната система да ми я прати
Във форума има раздел "Софтуер", в който има няколко сервизни книги за Фокус 1-2 плюс Ford TIS. Там са отговорите на 99% от въпросите, задавани за този модел Форд :wink: При това са на руски...

За кодовете на грешките - http://focusfanatics.com/forum/showthread.php?t=59286
Изображение

Изображение

Потребителски аватар
nrainov
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 01 авг 2007, 18:13
Модел на автомобила: Focus 2.0 16v Zetec-E
Местоположение: София-Ямбол
Status: Извън линия

Re: При DTS-теста ми излезе грешка-262

Мнение от nrainov » 17 юли 2008, 09:37

Разглобих подкалника където ме посъветваха колегите,разкачих конектора и го почистих из основи със спрей-беше се натрупал много прах.След ресетване на бордовия при теста вече не показва никаква грешка _friends_

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта