1,8 Дизел - проблем - вибрация/двигател
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 25 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Escort 1.8D Combi'91
- Местоположение: Svishtov
- Status: Извън линия
Re: 1,8 Дизел - проблем - вибрация/двигател
Здравейте,
Наблюдавам темата отдавна и изчетох всичко свързано с вибрациите при дизелите.
При мен проблема не е от вибрация при работа на място, а се появява при тръгване на първа или задна.Двигателя направо ще се откъсне от тампоните.
Забелязах, че проблема се оправя за известно време като тръгна рязко на трета.Сякаш нещо в съединителя се намества и си мисля, че проблема е там.
Наблюдавам темата отдавна и изчетох всичко свързано с вибрациите при дизелите.
При мен проблема не е от вибрация при работа на място, а се появява при тръгване на първа или задна.Двигателя направо ще се откъсне от тампоните.
Забелязах, че проблема се оправя за известно време като тръгна рязко на трета.Сякаш нещо в съединителя се намества и си мисля, че проблема е там.

-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 22 окт 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Без форд
- Местоположение: Бг
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: 1,8 Дизел - проблем - вибрация/двигател
Шах и Мат...няма логика дас е4ува само на 1-ва и задна да друнчи ако е съединителя, колега..






-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: 1,8 Дизел - проблем - вибрация/двигател
Не смесвате ли вибрации с придърпване...
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
-
- потребител
- Мнения: 650
- Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
- Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: 1,8 Дизел - проблем - вибрация/двигател
Такова притрисане при потегляне може да се получи при крив феродов диск.
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 09 фев 2009, 20:26
- Модел на автомобила: ford orion 1.8d
- Status: Извън линия
Re: 1,8 Дизел - проблем - вибрация/двигател
аз сам го имал същият проблем това е от масленият тампон които е в краката ти ще си решиш проблема като сложиш маслена пета от VW passat не е скъпа и няма да имаш вибрации грам слага се много лесно . ако имаш вапроси питаи
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 09 юли 2009, 22:16
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: 1,8 Дизел - проблем - вибрация/двигател
Здр/ колеги не искам да казвам какво е а какво може да е. С две думи тампони на мотора, проблем в горивната система, разбита ролка която е с разбита циментация на лагера и леко задържа или нещо подобно. Всичко останало е в сверата на фантазиите ако някоя дюза не работи добре пак може да има чукане и вибрации. Отивайте да гледате на един стенд и бягайте в къщи да пиете бира. Това е от мен.
-
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 13 дек 2010, 12:24
- Модел на автомобила: FORD C-Max 2.0 FACE 2016
- Местоположение: Burgas
- Status: Извън линия
Re: 1,8 Дизел - проблем - вибрация/двигател
Здравейте момчета.Бях споделил за бял пушек и вибрация на колата,след смяна на маслото.
майстора забравил да закачи датчика за дебитомера,вчера го закарах на диагностика,имаше 3 грешки,оправихаго,смених си и горивниа филтър.
Става дума,за Фокус Ц-макс 1.6 тдци.2004.След почистването на грешките,колата немаше пушек немаше грешки,направих един кръг,натиснах колата,нема проблем.Тази сутрин колата пак започна да пускя бяло и леко вибрира.
Единия маркуч който вкарва въздух втурбото,леко се скъсал където е скобата,изолирахмего времено с тиксо немско,понеже би могло да смуче въздух и да лъже борда и по този начин да показва за грешки.Но едва ли,аз колата я карах 4 дни след като я купих немах никакви проблеми до момента в които я закарах да сменя маслото и майстора който не сложил дебитомера ,ми отвори този проблем.Тук менния много,от свещи до турбо до помпи.Аз като запаля колата започва да пуши,като издърпам датчика,за дебитомера,тя спира да вибрира и да пуши.Така,изчистихме грешките,оправи се,но сутринта пак старата песен .....ИДЕА?
майстора забравил да закачи датчика за дебитомера,вчера го закарах на диагностика,имаше 3 грешки,оправихаго,смених си и горивниа филтър.
Става дума,за Фокус Ц-макс 1.6 тдци.2004.След почистването на грешките,колата немаше пушек немаше грешки,направих един кръг,натиснах колата,нема проблем.Тази сутрин колата пак започна да пускя бяло и леко вибрира.
Единия маркуч който вкарва въздух втурбото,леко се скъсал където е скобата,изолирахмего времено с тиксо немско,понеже би могло да смуче въздух и да лъже борда и по този начин да показва за грешки.Но едва ли,аз колата я карах 4 дни след като я купих немах никакви проблеми до момента в които я закарах да сменя маслото и майстора който не сложил дебитомера ,ми отвори този проблем.Тук менния много,от свещи до турбо до помпи.Аз като запаля колата започва да пуши,като издърпам датчика,за дебитомера,тя спира да вибрира и да пуши.Така,изчистихме грешките,оправи се,но сутринта пак старата песен .....ИДЕА?
May the FORD be with you!
Докато човек умре, все ум събира и пак без ум умира
Докато човек умре, все ум събира и пак без ум умира
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта