Тромав Ескорт
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 09 юни 2008, 20:24
- Модел на автомобила: Ескорт 1993 1.4 CVH, АГУ Lovato
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Тромав Ескорт
Здравейте, колеги.
Неприятно ми е че първият ми пост трябва да е с оплакване, ама какво да се прави...
Става въпрос за Ескорт 1993-та със CVH двигател 1.4. Много трудно набира, особено при наклон. Онзи ден пътувах до Дупница и по баирите след Перник едвам можах да се движа с 60 и то на 3-та. Освен това разходът му е ненормално голям. Карам я повече на газ и градско ми отива към 13 до 15 на 100, което не мисля че е нормално. Горе-долу толкова гори и на бензин. Няма никаква разлика в мощността и скоростта между газ и бензин.
Сменил съм дюзите на инжекциона (то те и не играят като я карам на газ де), свещи, кабели за запалване, както и ауспуха. Като отидох да сменям ауспуха човекът ми каза че катализаторът бил задръстен, и от това губела мощност. Казах му направо да го махне, надявайки се че това ще подобри положението, ама стана по-лошо.
От това, което съм чел, CVH двигателите са създадени за икономия, а не за скорост, обаче 15/100 градско не ми се струва хич икономично.
Имате ли някаква идея какъв може да е проблема?
П.П. Утре мисля да я карам на диагностика, ако там успеят да направят нещо по въпроса ще пиша какво е станало.
Неприятно ми е че първият ми пост трябва да е с оплакване, ама какво да се прави...
Става въпрос за Ескорт 1993-та със CVH двигател 1.4. Много трудно набира, особено при наклон. Онзи ден пътувах до Дупница и по баирите след Перник едвам можах да се движа с 60 и то на 3-та. Освен това разходът му е ненормално голям. Карам я повече на газ и градско ми отива към 13 до 15 на 100, което не мисля че е нормално. Горе-долу толкова гори и на бензин. Няма никаква разлика в мощността и скоростта между газ и бензин.
Сменил съм дюзите на инжекциона (то те и не играят като я карам на газ де), свещи, кабели за запалване, както и ауспуха. Като отидох да сменям ауспуха човекът ми каза че катализаторът бил задръстен, и от това губела мощност. Казах му направо да го махне, надявайки се че това ще подобри положението, ама стана по-лошо.
От това, което съм чел, CVH двигателите са създадени за икономия, а не за скорост, обаче 15/100 градско не ми се струва хич икономично.
Имате ли някаква идея какъв може да е проблема?
П.П. Утре мисля да я карам на диагностика, ако там успеят да направят нещо по въпроса ще пиша какво е станало.
"Ако държиш всичко под контрол, значи не караш достатъчно бързо"
Сър Стърлинг Мос
Сър Стърлинг Мос
-
- потребител
- Мнения: 93
- Регистриран: 10 мар 2008, 17:18
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Тромав Ескорт
Да не тие отишъл съеденителя
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1328
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Тромав Ескорт
най вероятно .в петък ходих на смолян и моята се изложи а на равното върви като луда .ама и аз съм си виновен като всеки ден въртя гуми.sobis написа:Да не тие отишъл съеденителя

- CEC0087
- Потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 14 юли 2006, 21:44
- Модел на автомобила: Ford Focus mk2 06
Ford Orion 1.4 92 - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Тромав Ескорт
Моя орион също е с такъв двигател но си върви много прилично разхода в града му е кам 10-11 изван града 9 при мене се усети голяма разлика във вървенето когато смених цялата изпусквателна система тогава колата си трагна много. Погледни си свещите както и съеденитела
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 09 юни 2008, 20:24
- Модел на автомобила: Ескорт 1993 1.4 CVH, АГУ Lovato
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Тромав Ескорт
Свещите съм ги сменил. Съединителя честно казано не съм го проверявал, макар че и аз се съмнявам че му има нещо, защото като натисна съединител и спирачка при включена предавка се опитва да гасне. Или отделя много ниско, или пружните са износени и въобще не отделя. Иначе на диагностиката нищо не откриха по двигателя. Ще трябва да я карам да видят съединителя, ама кога ще стане и аз не знам. За година и половина откакто я имам вече отвикнах от градския транспорт 

"Ако държиш всичко под контрол, значи не караш достатъчно бързо"
Сър Стърлинг Мос
Сър Стърлинг Мос
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта