Охладителна уредба на RSTurbo
-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 21 фев 2008, 21:54
- Модел на автомобила: RS1600
- Местоположение: Bourgas
- Status: Извън линия
Охладителна уредба на RSTurbo
Здравейте, някои има ли схемата на охладителната уредба на РС Турбо?. Интересува ме по-точно куде да си вържа масления охладител?
-
- потребител
- Мнения: 567
- Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
- Модел на автомобила: Sierra
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Охладителна уредба на RSTurbo
Ами колега нямам си на идея,но логично е след турбината да се охлади маслото т.е. да отиде към маслен радиатор,след това затваряш кръга.
Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти 

-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 21 фев 2008, 21:54
- Модел на автомобила: RS1600
- Местоположение: Bourgas
- Status: Извън линия
Re: Охладителна уредба на RSTurbo
Работата е там че има една серпентина която се монтира между масления филтър и блока. През нея тече вода която чрез топлообмен охлажда маслото което постъпва в масления филтър. От там охладеното масло маже мотора. Въпроса ми е двата изхода на серпентината от къде да ги захраня със вода без да наруша охлаждането на мотора?
-
- потребител
- Мнения: 567
- Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
- Модел на автомобила: Sierra
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Охладителна уредба на RSTurbo
Сега ще кажа кво мисля,но не съм сигурен само мисля на глас:).
За тази цел ти трябва охладена вода(антифриз) и предполагам щуцерите са за маркучи с тесен диаметър.От това следва че ти трябва охлаждане от малкия кръг.Затова би трябвало да се върже на изхода от радиатора на парното така ще имаш парно и водата ще е малко охладена от радиатора на парното.
Сега се сетих и нещо друго а то е че ,задължително трябва да е на малкия кръг защото големия не се върти докато на отвори термостата.Освен ако нямаш няква спецялна водна помпа с още 2 накрайника
само за серпантината.
За тази цел ти трябва охладена вода(антифриз) и предполагам щуцерите са за маркучи с тесен диаметър.От това следва че ти трябва охлаждане от малкия кръг.Затова би трябвало да се върже на изхода от радиатора на парното така ще имаш парно и водата ще е малко охладена от радиатора на парното.
Сега се сетих и нещо друго а то е че ,задължително трябва да е на малкия кръг защото големия не се върти докато на отвори термостата.Освен ако нямаш няква спецялна водна помпа с още 2 накрайника

Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти 

-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 21 фев 2008, 21:54
- Модел на автомобила: RS1600
- Местоположение: Bourgas
- Status: Извън линия
Re: Охладителна уредба на RSTurbo
Да принципно и аз си мисля така но исках и друго мнение, а най-вече се надявах примерно някои ако има такава кола да щракне една снимка и работата ще е ясна.Или пък другия вариант е схема.Аз лично не сум вийдал такава, но може някой да има.
Благодаря колега!
Благодаря колега!
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Охладителна уредба на RSTurbo
Има разбира се
Но това го имам от доста време и вече съм забравил за Фиеста или Ескорт беше
Все пак ще те ориентира.




Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта