Охладителна уредба на RSTurbo

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Mr.StealboY
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 21 фев 2008, 21:54
Модел на автомобила: RS1600
Местоположение: Bourgas
Status: Извън линия

Охладителна уредба на RSTurbo

Мнение от Mr.StealboY » 29 юни 2008, 23:57

Здравейте, някои има ли схемата на охладителната уредба на РС Турбо?. Интересува ме по-точно куде да си вържа масления охладител?

noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Охладителна уредба на RSTurbo

Мнение от noface » 02 юли 2008, 16:24

Ами колега нямам си на идея,но логично е след турбината да се охлади маслото т.е. да отиде към маслен радиатор,след това затваряш кръга.
Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти :P

Mr.StealboY
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 21 фев 2008, 21:54
Модел на автомобила: RS1600
Местоположение: Bourgas
Status: Извън линия

Re: Охладителна уредба на RSTurbo

Мнение от Mr.StealboY » 02 юли 2008, 22:26

Работата е там че има една серпентина която се монтира между масления филтър и блока. През нея тече вода която чрез топлообмен охлажда маслото което постъпва в масления филтър. От там охладеното масло маже мотора. Въпроса ми е двата изхода на серпентината от къде да ги захраня със вода без да наруша охлаждането на мотора?

noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Охладителна уредба на RSTurbo

Мнение от noface » 03 юли 2008, 10:15

Сега ще кажа кво мисля,но не съм сигурен само мисля на глас:).
За тази цел ти трябва охладена вода(антифриз) и предполагам щуцерите са за маркучи с тесен диаметър.От това следва че ти трябва охлаждане от малкия кръг.Затова би трябвало да се върже на изхода от радиатора на парното така ще имаш парно и водата ще е малко охладена от радиатора на парното.
Сега се сетих и нещо друго а то е че ,задължително трябва да е на малкия кръг защото големия не се върти докато на отвори термостата.Освен ако нямаш няква спецялна водна помпа с още 2 накрайника :wink: само за серпантината.
Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти :P

Mr.StealboY
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 21 фев 2008, 21:54
Модел на автомобила: RS1600
Местоположение: Bourgas
Status: Извън линия

Re: Охладителна уредба на RSTurbo

Мнение от Mr.StealboY » 03 юли 2008, 23:11

Да принципно и аз си мисля така но исках и друго мнение, а най-вече се надявах примерно някои ако има такава кола да щракне една снимка и работата ще е ясна.Или пък другия вариант е схема.Аз лично не сум вийдал такава, но може някой да има.
Благодаря колега!

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Охладителна уредба на RSTurbo

Мнение от disc » 05 юли 2008, 18:14

Има разбира се :) Но това го имам от доста време и вече съм забравил за Фиеста или Ескорт беше :roll: Все пак ще те ориентира.

Изображение
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта