Авансатор на ГНП Бош?
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 03 ное 2007, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: Ruse
- Status: Извън линия
Авансатор на ГНП Бош?
Колеги, искам да попитам на какъв принцип работи автоматичния авансатор на ГНП Бош от ескорт 1.8 Д? Авансаторът представлява един патрон с жило в горната част на помпата. В него влиза кабел от захранването на ГНП, но не мога да си обясня, откъде взима информация за температурата?
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Авансатор на ГНП Бош?
Аз имам 1.6 д. Нямам жило, интересном къде е.
Авансаторът взема информация за температурата на двигателя от самосебеси (туй как се пише...?)
Представлявайки част от двигателя, той е загрят точно колкото и него. Работи като термостата, с онова вещество, което се разширява. Избутва еднно шило с което запушва тръба за допълнително налягане към регулатора на предварението в помпата. Като се постопли мотора, или се напече от слънцето колата, дупката се затваря и спира да дава голямо предварение. Кабелът е винаги вързан на 12 в и е за нагревател в същото нещо. Ускорява влизането в нормален режим на работа. Ако го откачиш няма да има внезапна промяна в работата.
Ефектът на кбелът е, че при проблемно палещи дизели, след първото прикюфкване, авансаторът се е нагрял от кабела и вече не дава аванс, а моторът е студен и се случва следващото палене да е затруднено или невъзможно. схвана ли логиката...
Авансаторът взема информация за температурата на двигателя от самосебеси (туй как се пише...?)
Представлявайки част от двигателя, той е загрят точно колкото и него. Работи като термостата, с онова вещество, което се разширява. Избутва еднно шило с което запушва тръба за допълнително налягане към регулатора на предварението в помпата. Като се постопли мотора, или се напече от слънцето колата, дупката се затваря и спира да дава голямо предварение. Кабелът е винаги вързан на 12 в и е за нагревател в същото нещо. Ускорява влизането в нормален режим на работа. Ако го откачиш няма да има внезапна промяна в работата.
Ефектът на кбелът е, че при проблемно палещи дизели, след първото прикюфкване, авансаторът се е нагрял от кабела и вече не дава аванс, а моторът е студен и се случва следващото палене да е затруднено или невъзможно. схвана ли логиката...
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 03 ное 2007, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: Ruse
- Status: Извън линия
Re: Авансатор на ГНП Бош?
Благодаря, колега! И аз така предполагах, че авансаторът се влияе само от температурата на самия метал, но исках да съм сигурен. При мен няма такова шило, а от авансатора излиза едно жило, вързано за лостчето за оборотите на празен ход. Като е студено, жилото би трябвало да е опънато. Но това явно ще трябва да го проверя чак на есен, като се захлади времето.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Авансатор на ГНП Бош?
То шилото е вътре в помпата и не се вижда, при моята помпа, не и помня името. Описана е във форума. Ама твоето устройство в такъв случай не е никакъв авансатор, евентуално му казват обогатител, а всъщност е коректор на оборотите.nikinp76 написа:Благодаря, колега! При мен няма такова шило, а от авансатора излиза едно жило, вързано за лостчето за оборотите на празен ход. Като е студено, жилото би трябвало да е опънато. Но това явно ще трябва да го проверя чак на есен, като се захлади времето.
Авансаторът е с точно определена функция, и ако е този, който е за студен двигател увеличава предварението на впръскване докато затопли леко. Има го на моята помпа. Друго нещо е, май.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта