Двигателят се форсира при натискане на спирачката
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 21 авг 2008, 11:58
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 16V Hatchback
- Status: Извън линия
Двигателят се форсира при натискане на спирачката
Още от както си взех Фокуса преди 60000 км, ми прави един странен номер. Като наближавам кръстовище, стоп или просто спирам, обикновено ми се налага да освободя от скорост и да натисна спирачката. В момента, когато освободя от скорост, оборотите от например 2000 отиват на 2500 и когато натисна спирачката отиват към 4000, след което спадат рязко към 800 и много често колата си гасне. Преди това се случваше рядко, в един момент зачести. Сега става прекалено често и е остро неприятно. Може би има връзка с някакъв вакум или регулатор на обороти. Не знам. Ходих до МП и там смениха някакво смешно вакумче, за което прибраха доста парички. Момчето каза, че ако не е вакумчето било от някакъв елекронно-вакумен регулатор на оборотите, който при тях струвал към 200-300 лева. Това беше преди година или повече и не помня точно часта, която ми описа. Някой има ли идея на какво може да се дължи тоя проблем. Много ще ми помогнете и ако ми посочите сервиз, който се занимава приоритетно с Форд или с двигатели и където майсторът е читав. Не ми се ходи пак в МП, защото е твърдо вероятно да тръгнат да сменят яко подред и да оставя там хилядарка, ей така на шега. Сервизът трябва да е в Русе/Варна/Бургас, понеже само тези големи градове посещавам често. Мерси за помощта.
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4787
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Двигателят се форсира при натискане на спирачката
пътувайки към Варна минаваш през Търново ,там в самото начало на града след официалните сервизи на Тойота и
Фолцваген се намира СБА -майстора се казва Митко ,който в момента се занимава с климатици и климатроници ,но е работил в МП Варна и МП Велико Търново,при него сме ходили доста софиянци и всичките сме останали доволни от него
за съжаление не мога да ти дам нито един от 2 номера в момента поради технически причини ,но след ден 2 ще ги имаш-макар че ако се разтърсиш във форума ги има
във Варна можеш да отидеш при traqn_savov,той работи в сервиз -пиши му едно ЛС
имах подобен проблем с Ескорта ,изчистиха ми датчика на дроселната клапа и всичко се оправи,дали и при теб е е от тоя датчик незнам
Фолцваген се намира СБА -майстора се казва Митко ,който в момента се занимава с климатици и климатроници ,но е работил в МП Варна и МП Велико Търново,при него сме ходили доста софиянци и всичките сме останали доволни от него
за съжаление не мога да ти дам нито един от 2 номера в момента поради технически причини ,но след ден 2 ще ги имаш-макар че ако се разтърсиш във форума ги има
във Варна можеш да отидеш при traqn_savov,той работи в сервиз -пиши му едно ЛС
имах подобен проблем с Ескорта ,изчистиха ми датчика на дроселната клапа и всичко се оправи,дали и при теб е е от тоя датчик незнам
времето е като парите-никога не стига
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: Двигателят се форсира при натискане на спирачката
странно ми звучи.. като натисне спирачката се увеличават.. единственната връзка между спирачката и мотора е сервото.. като запалиш колата вакума в всмукателния колектор изсмуква въздуха от сервото и фактически има вакум в него.. Според мен от някъде ти смуче въздух или сервото или връзката мотор-серво.. Провери си то е 1 пластамосов маркуч.Но само да кажа това е ако НЯМАШ АБС... Сега се сетих ,че може и да я имаш тази екстра и там има електромотор който извършва същата тази дейност... Което може вече да се окаже ,че е на електронна основа проблема...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта