Двигателят се форсира при натискане на спирачката

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
ixeos
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 21 авг 2008, 11:58
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 16V Hatchback
Status: Извън линия

Двигателят се форсира при натискане на спирачката

Мнение от ixeos » 24 авг 2008, 19:31

Още от както си взех Фокуса преди 60000 км, ми прави един странен номер. Като наближавам кръстовище, стоп или просто спирам, обикновено ми се налага да освободя от скорост и да натисна спирачката. В момента, когато освободя от скорост, оборотите от например 2000 отиват на 2500 и когато натисна спирачката отиват към 4000, след което спадат рязко към 800 и много често колата си гасне. Преди това се случваше рядко, в един момент зачести. Сега става прекалено често и е остро неприятно. Може би има връзка с някакъв вакум или регулатор на обороти. Не знам. Ходих до МП и там смениха някакво смешно вакумче, за което прибраха доста парички. Момчето каза, че ако не е вакумчето било от някакъв елекронно-вакумен регулатор на оборотите, който при тях струвал към 200-300 лева. Това беше преди година или повече и не помня точно часта, която ми описа. Някой има ли идея на какво може да се дължи тоя проблем. Много ще ми помогнете и ако ми посочите сервиз, който се занимава приоритетно с Форд или с двигатели и където майсторът е читав. Не ми се ходи пак в МП, защото е твърдо вероятно да тръгнат да сменят яко подред и да оставя там хилядарка, ей така на шега. Сервизът трябва да е в Русе/Варна/Бургас, понеже само тези големи градове посещавам често. Мерси за помощта.

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4787
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Двигателят се форсира при натискане на спирачката

Мнение от pepy1 » 24 авг 2008, 20:15

пътувайки към Варна минаваш през Търново ,там в самото начало на града след официалните сервизи на Тойота и
Фолцваген се намира СБА -майстора се казва Митко ,който в момента се занимава с климатици и климатроници ,но е работил в МП Варна и МП Велико Търново,при него сме ходили доста софиянци и всичките сме останали доволни от него
за съжаление не мога да ти дам нито един от 2 номера в момента поради технически причини ,но след ден 2 ще ги имаш-макар че ако се разтърсиш във форума ги има
във Варна можеш да отидеш при traqn_savov,той работи в сервиз -пиши му едно ЛС
имах подобен проблем с Ескорта ,изчистиха ми датчика на дроселната клапа и всичко се оправи,дали и при теб е е от тоя датчик незнам
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Re: Двигателят се форсира при натискане на спирачката

Мнение от venom4o » 25 авг 2008, 09:44

странно ми звучи.. като натисне спирачката се увеличават.. единственната връзка между спирачката и мотора е сервото.. като запалиш колата вакума в всмукателния колектор изсмуква въздуха от сервото и фактически има вакум в него.. Според мен от някъде ти смуче въздух или сервото или връзката мотор-серво.. Провери си то е 1 пластамосов маркуч.Но само да кажа това е ако НЯМАШ АБС... Сега се сетих ,че може и да я имаш тази екстра и там има електромотор който извършва същата тази дейност... Което може вече да се окаже ,че е на електронна основа проблема...

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта