Адско тракане на двигателя след смяна на маслото??!
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Адско тракане на двигателя след смяна на маслото??!
Още един съвет и от мен.
Като си сменял маслото си сменил и филтъра. По този повод провери си по каталог какъв трябва да е масления филтър и го сравни поне по външен вид с този, който е монтиран в момента. По принцип 16 клапановите, респективно двуваловите мотори изискват по-голям дебит на филтъра.
Дължината му е поне 2 пъти по-голяма.
Освен това маслото "ФОРД", което се предлага от МП е за предпочитане и мисля съдържаше магнезий.
Като си сменял маслото си сменил и филтъра. По този повод провери си по каталог какъв трябва да е масления филтър и го сравни поне по външен вид с този, който е монтиран в момента. По принцип 16 клапановите, респективно двуваловите мотори изискват по-голям дебит на филтъра.
Дължината му е поне 2 пъти по-голяма.
Освен това маслото "ФОРД", което се предлага от МП е за предпочитане и мисля съдържаше магнезий.
- isoiso
- потребител
- Мнения: 843
- Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
- Status: Извън линия
Re: Адско тракане на двигателя след смяна на маслото??!
Явно познах. И аз съм го ял тоя .. Казах ти да не я караш сега ако не излезе вала на ремонт ще видиш къв филм е
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 19 ное 2008, 19:05
- Модел на автомобила: Форд Пума
- Status: Извън линия
Re: Адско тракане на двигателя след смяна на маслото??!
isoiso ..кажи като си го имал същия проблем.. при кой отиде да ти го оправят и колко пари ти излезе 

- isoiso
- потребител
- Мнения: 843
- Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
- Status: Извън линия
Re: Адско тракане на двигателя след смяна на маслото??!
Отиваш в читав сервиз! Хора които цепят мотори не от вчера! Труда на основен ремонт е около 500-800лв, но ако са само лагери около 100-на лева лагери, евентуален шлайф на вала към 50лв и труд 200-400лв. Това ти го казвам съвсем ориентировъчно и много зависи какво е положението вътре. Сложи и 200-300лв непредвидени разходи от странни течове после и пишман майстори, абе картинката горе долу е тая. Ако сменяш и бутала, шлайф глава и вала не излезе на ремонт може да прехвърлиш 2 бона.
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: Адско тракане на двигателя след смяна на маслото??!
От кога я имаш тази кола? Да не е била с някаква добавка ,че един познат с ауди така смени маслото и мотора издържа 500 км..Извади 1 по 1 кабелите и пробвайъ недей да разглобяваш мотора просто така щото после ще те е яд.Може да ти е блокирал повдигач. Затова пробвай с кабелите ако не утихне поне малко най веоятно е повдигач и пробвайте първо от там щото така и така после може да се наложи да се отваря мотора ...
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 19 ное 2008, 19:05
- Модел на автомобила: Форд Пума
- Status: Извън линия
Re: Адско тракане на двигателя след смяна на маслото??!
Така .. дойде момента на истината... в понеделник закарах колата на сервиз.. днес са отворили картера и са свалили биелните лагери.. отидох да видя сега вечерта какво е станало и за жалост единия биелен лагер е превъртял вътре в биелата... сега ми трябва нова биела.. а до колкото знам едва ли ще намеря само една биела да се продава.. Някой да има нещо като за мен? Ford puma 1.4 16v Zetec е колата
- isoiso
- потребител
- Мнения: 843
- Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
- Status: Извън линия
Re: Адско тракане на двигателя след смяна на маслото??!
Ще намериш не се коси, то тва си е Фиеста. И на Фокуса даже дали няма същия двг. .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта