сегменти или какво

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
batdin
потребител
потребител
Мнения: 29
Регистриран: 19 сеп 2005, 23:16
Модел на автомобила: Fiesta 1.3i '93 HCS
Местоположение: Burgas
Status: Извън линия

сегменти или какво

Мнение от batdin » 04 яну 2006, 16:03

Здравейте и за много години,
Гледам колата ми гори около 100-150 гр/1000 км и освен това като изкарам пръчката за маслото от картера излиза малко пушек.Иначе си работи ОК,само е малко по-тромава от нова кола,ама сигурно е нормално :)
Това от сегменти ли е?
Може ли да се сменят само сегментите,без да има други ексцесии или като я отварят,поне да й сменят повечето слаби звена,като верига,лагери и прочие.
Просто не знам кое колко може да струва.
А компресия не съм мерил,ама като гледам как пуши,едва ли ще е в нормите.

Потребителски аватар
S>G>Bankov
потребител
потребител
Мнения: 156
Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
Местоположение: kubrat
Status: Извън линия

Мнение от S>G>Bankov » 06 яну 2006, 15:41

пипнех ли двигателя ще смениш сигменто по три бр на цлинд.гарнитури и семеринги ВСИЧКИ маслоотражатели а ако не херметизираш клапаните може пак да го разгледаш от вътре +масла ,филтри ремаци ,това в случаи че ти ще го правиш.Ав сервиз за 500лв даже няма после да се налага да се миеш
погледни отдушника на картера тои влиза въздушния филт.може да е задръстен а ако пуше с черен дим 99%са сегменти,смъкни една свещ и погледни в саита на клуба там имаше нагледден пример.
но,много вероятно е само да са заминали маслоотражателните гумички на клапаните те имат срок на годност три год.или 40-50хил км. :wink:
цена 2.5-3лв бр. ще ти трябват 8бр предполагам
петнадесет души под капака на колата йохохо и ботилка ром

batdin
потребител
потребител
Мнения: 29
Регистриран: 19 сеп 2005, 23:16
Модел на автомобила: Fiesta 1.3i '93 HCS
Местоположение: Burgas
Status: Извън линия

Мнение от batdin » 06 яну 2006, 17:53

Е,на мен много ми се иска да са гумички,ама ако беше от тях,нали щеше да духа през капачката горе на капака на двигателя,а не и през щеката за маслото?Или греша нещо?
А пътя от капачката към възд.филтър редовно го почиствам,защото лятото се запушва с черен налеп,а сега-с майонеза,ама не "Калиакра" ;)
Освен това маслото като че много бързо почерня.
На празен ход от ауспуха излиза само каквото трябва,но като дам газ,има бая сажди.
Скоро сменях свещите и бяха в идеалния възможен цвят.Само дето бяха захабени,но иначе не показаха омасляване или проблеми с горенето.Странна работа.

Потребителски аватар
S>G>Bankov
потребител
потребител
Мнения: 156
Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
Местоположение: kubrat
Status: Извън линия

Мнение от S>G>Bankov » 07 яну 2006, 00:30

маюнезаата е вода в маслото вероятно кондез от грдско каране се получава тои нее страшен но пушека говри за маслени сегменти но говоря на теория сега може маслото да е неподходящо много гъсто , виж да не се е пресякло мисля че трябва да караш с синтетика и 5/30 но не съм сигурен провери
петнадесет души под капака на колата йохохо и ботилка ром

batdin
потребител
потребител
Мнения: 29
Регистриран: 19 сеп 2005, 23:16
Модел на автомобила: Fiesta 1.3i '93 HCS
Местоположение: Burgas
Status: Извън линия

Мнение от batdin » 07 яну 2006, 19:26

Да,от майонезата не се притеснявам кой знае колко,а маслото (слава богу) не е пресечено (засега).
А ако ми гори масло, когато съм с 10W40,няма ли да гори по-малко с 15W40 (теоретично погледнато)?
Няма ли да се "уплътни" по-добре двигателя с гъсто масло?

NIKJAMa
потребител
потребител
Мнения: 675
Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от NIKJAMa » 07 яну 2006, 20:27

Теоретично 10W40 i 15W40 са с еднакъв вискозитет когато колата е в работна температура а само като е студена първото е по-рядко, но пък тогава е по гъсто отколкого когато е загряла. Та откъде ще дойде по-доброто уплътняване?
Иначе по темата разхода ти на масло е още прекалено малък за да правиш ремонти.

batdin
потребител
потребител
Мнения: 29
Регистриран: 19 сеп 2005, 23:16
Модел на автомобила: Fiesta 1.3i '93 HCS
Местоположение: Burgas
Status: Извън линия

Мнение от batdin » 07 яну 2006, 23:04

Ако литър и половина на 10000км е малък разход за ремонт,при какъв разход тогава да предприема действия?
А повишените газове от картера не са ли обезпокоителни?

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 08 яну 2006, 13:46

Ами малко са обезпокоителни, щтото деистават като противо налягане на буталата, и се губи мощност, по-висок разход и т.н. Погрижи се за проблема
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта