сегменти или какво
-
- потребител
- Мнения: 29
- Регистриран: 19 сеп 2005, 23:16
- Модел на автомобила: Fiesta 1.3i '93 HCS
- Местоположение: Burgas
- Status: Извън линия
сегменти или какво
Здравейте и за много години,
Гледам колата ми гори около 100-150 гр/1000 км и освен това като изкарам пръчката за маслото от картера излиза малко пушек.Иначе си работи ОК,само е малко по-тромава от нова кола,ама сигурно е нормално
Това от сегменти ли е?
Може ли да се сменят само сегментите,без да има други ексцесии или като я отварят,поне да й сменят повечето слаби звена,като верига,лагери и прочие.
Просто не знам кое колко може да струва.
А компресия не съм мерил,ама като гледам как пуши,едва ли ще е в нормите.
Гледам колата ми гори около 100-150 гр/1000 км и освен това като изкарам пръчката за маслото от картера излиза малко пушек.Иначе си работи ОК,само е малко по-тромава от нова кола,ама сигурно е нормално

Това от сегменти ли е?
Може ли да се сменят само сегментите,без да има други ексцесии или като я отварят,поне да й сменят повечето слаби звена,като верига,лагери и прочие.
Просто не знам кое колко може да струва.
А компресия не съм мерил,ама като гледам как пуши,едва ли ще е в нормите.
- S>G>Bankov
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
- Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
- Местоположение: kubrat
- Status: Извън линия
пипнех ли двигателя ще смениш сигменто по три бр на цлинд.гарнитури и семеринги ВСИЧКИ маслоотражатели а ако не херметизираш клапаните може пак да го разгледаш от вътре +масла ,филтри ремаци ,това в случаи че ти ще го правиш.Ав сервиз за 500лв даже няма после да се налага да се миеш
погледни отдушника на картера тои влиза въздушния филт.може да е задръстен а ако пуше с черен дим 99%са сегменти,смъкни една свещ и погледни в саита на клуба там имаше нагледден пример.
но,много вероятно е само да са заминали маслоотражателните гумички на клапаните те имат срок на годност три год.или 40-50хил км.
цена 2.5-3лв бр. ще ти трябват 8бр предполагам
погледни отдушника на картера тои влиза въздушния филт.може да е задръстен а ако пуше с черен дим 99%са сегменти,смъкни една свещ и погледни в саита на клуба там имаше нагледден пример.
но,много вероятно е само да са заминали маслоотражателните гумички на клапаните те имат срок на годност три год.или 40-50хил км.

цена 2.5-3лв бр. ще ти трябват 8бр предполагам
петнадесет души под капака на колата йохохо и ботилка ром
-
- потребител
- Мнения: 29
- Регистриран: 19 сеп 2005, 23:16
- Модел на автомобила: Fiesta 1.3i '93 HCS
- Местоположение: Burgas
- Status: Извън линия
Е,на мен много ми се иска да са гумички,ама ако беше от тях,нали щеше да духа през капачката горе на капака на двигателя,а не и през щеката за маслото?Или греша нещо?
А пътя от капачката към възд.филтър редовно го почиствам,защото лятото се запушва с черен налеп,а сега-с майонеза,ама не "Калиакра"
Освен това маслото като че много бързо почерня.
На празен ход от ауспуха излиза само каквото трябва,но като дам газ,има бая сажди.
Скоро сменях свещите и бяха в идеалния възможен цвят.Само дето бяха захабени,но иначе не показаха омасляване или проблеми с горенето.Странна работа.
А пътя от капачката към възд.филтър редовно го почиствам,защото лятото се запушва с черен налеп,а сега-с майонеза,ама не "Калиакра"

Освен това маслото като че много бързо почерня.
На празен ход от ауспуха излиза само каквото трябва,но като дам газ,има бая сажди.
Скоро сменях свещите и бяха в идеалния възможен цвят.Само дето бяха захабени,но иначе не показаха омасляване или проблеми с горенето.Странна работа.
- S>G>Bankov
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
- Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
- Местоположение: kubrat
- Status: Извън линия
маюнезаата е вода в маслото вероятно кондез от грдско каране се получава тои нее страшен но пушека говри за маслени сегменти но говоря на теория сега може маслото да е неподходящо много гъсто , виж да не се е пресякло мисля че трябва да караш с синтетика и 5/30 но не съм сигурен провери
петнадесет души под капака на колата йохохо и ботилка ром
-
- потребител
- Мнения: 675
- Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
- Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Теоретично 10W40 i 15W40 са с еднакъв вискозитет когато колата е в работна температура а само като е студена първото е по-рядко, но пък тогава е по гъсто отколкого когато е загряла. Та откъде ще дойде по-доброто уплътняване?
Иначе по темата разхода ти на масло е още прекалено малък за да правиш ремонти.
Иначе по темата разхода ти на масло е още прекалено малък за да правиш ремонти.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта