1.8Д компресия
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 14 окт 2005, 00:27
- Модел на автомобила: Escort 1.8D '93
- Местоположение: Byala
- Контакти:
- Status: Извън линия
1.8Д компресия
Здравейте колеги,
имам ескорт 1.8Д, компресията на цилиндрите е 21 +/-1. При студен двигател и не много студено време трябва да държа стартера 3-4 секунди докато запали, при температури около нулата отива на 6-7. В момента на завъртане на стартера се учеща, че някой от цилиндрите възпламенява, но ако върна ключа гасне. Държа докато запали във всичките. Въпроса ми е, ако сменя само сигменти, и те са качествени, ще се подобри ли компресията?
имам ескорт 1.8Д, компресията на цилиндрите е 21 +/-1. При студен двигател и не много студено време трябва да държа стартера 3-4 секунди докато запали, при температури около нулата отива на 6-7. В момента на завъртане на стартера се учеща, че някой от цилиндрите възпламенява, но ако върна ключа гасне. Държа докато запали във всичките. Въпроса ми е, ако сменя само сигменти, и те са качествени, ще се подобри ли компресията?
-
- потребител
- Мнения: 141
- Регистриран: 19 юли 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Вече съм с Ford Mondeo 1.8td, набор 98 :)
- Status: Извън линия
Re: 1.8Д компресия
Като ги смениш и покрай това смениш и гарнитурата на главата би трябвало да се повиши. Това разбира се, ако не са сменяни вече няколко пъти преди това 

-
- потребител
- Мнения: 567
- Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
- Модел на автомобила: Sierra
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: 1.8Д компресия
Хмм а подгряващите свещи как са?
На бас на бира че не работят и 4-те
На бас на бира че не работят и 4-те

Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти 

-
- потребител
- Мнения: 141
- Регистриран: 19 юли 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Вече съм с Ford Mondeo 1.8td, набор 98 :)
- Status: Извън линия
Re: 1.8Д компресия
Проблемно палене може да има и от въздух в системата. За целта се поставя прозрачен маркуч преди ГНП-то. Все пак въпроса беше дали ще се повиши компресията от смяна на сегменти 

-
- потребител
- Мнения: 405
- Регистриран: 02 ное 2008, 13:55
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16V 1995 комби
Fopd Fusion 1.6 - Местоположение: Дупница
- Status: Извън линия
Re: 1.8Д компресия
Компресията ще се повиши стига да не попаднеш на някои калпави сегменти и след 10 или 15 хиляди да ги сменяш отново . А за паленето първо на един цилиндар или два след това заработват и останалите може да е от изгорели свещи или има вероятност да има пикаещи дюзи . Та затова провери свещи и дюзи да са ти изправни и да смениш сегменти тези работи като не са ти изправни искаш ли не искаш ли ще трябва да ги правиш.
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 14 окт 2005, 00:27
- Модел на автомобила: Escort 1.8D '93
- Местоположение: Byala
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: 1.8Д компресия
Здравейте,
май загуби бирата:) подгрявашите свети работят и 4тирите, само дето не са оригинални а са мисля словенски или нещо подобно, искра (6 лв. броя), някаде из форума четох, че малко по-трудно пали с тях но са надеждни като цяло. Помпата не връща гориво, а и центровката по мое мнение е доста добра. При запалване пропушва, изкарва малко черно-сив дим и после дори и при форсиране няма нищо, в баир сам го натискал в огледалото няма и помен от пушек. Само да спомена, че помпата я смених преди няколко дена, старата работеше на 350 бара (ако не се лъжа), а в момента тази е на 550 от възможни 600. Разпръсквачите ще ги смъкна и ще ги занеса на стенд да ги пробват, ако са наред мисля да взема оригинални свещи и остава въпроса със сегментите. Някой има ли представа колко излиза ремонт-а и какво друго може да се наложи да се сменя.
Благодаря.
П.С. Съпротивлението на свещите е 0.3 ома, отново някаде из форума четох, че от 0.3 до 0.8 е добре.
май загуби бирата:) подгрявашите свети работят и 4тирите, само дето не са оригинални а са мисля словенски или нещо подобно, искра (6 лв. броя), някаде из форума четох, че малко по-трудно пали с тях но са надеждни като цяло. Помпата не връща гориво, а и центровката по мое мнение е доста добра. При запалване пропушва, изкарва малко черно-сив дим и после дори и при форсиране няма нищо, в баир сам го натискал в огледалото няма и помен от пушек. Само да спомена, че помпата я смених преди няколко дена, старата работеше на 350 бара (ако не се лъжа), а в момента тази е на 550 от възможни 600. Разпръсквачите ще ги смъкна и ще ги занеса на стенд да ги пробват, ако са наред мисля да взема оригинални свещи и остава въпроса със сегментите. Някой има ли представа колко излиза ремонт-а и какво друго може да се наложи да се сменя.
Благодаря.
П.С. Съпротивлението на свещите е 0.3 ома, отново някаде из форума четох, че от 0.3 до 0.8 е добре.
-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: 1.8Д компресия
колега , откога имаш колата - в смисъл миналата зима беше ли твоя или е купена лятото, тоест миналата зима как палеше , че не може се скапе компресията за 10 х км, провери и газоразпределението - някой клапан не регулиран,защото може да сложиш малко по-дълги свещи и преди да разцепиш мотора пробвай 2 пъти да подгрееш и чакай релето за подгрева да изключи - недей въртя веднага след като угасне лампата /предполагам нищо ново не ти казвам - само те подсещам/, щото тая работа със сегментите е за накрая .И не ща те плаша ма само сегменти ако смениш няма да изкара много - това се прави само за пазар да се отика.
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 14 окт 2005, 00:27
- Модел на автомобила: Escort 1.8D '93
- Местоположение: Byala
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: 1.8Д компресия
колега, колата я имам от 2 зими
т.е. тази ще е 3та, до миналата зима палеше добре, но една сутрин отказа тотално, мъчих я доста и превъртя ангренажния ремък, за щастие без последствия (така каза майстора), оказа се, че 2 свещи бяха изгорели и в големия студ неможа да запали.... иначе лампата не я гледам, чакам да ми пукне и тогава въртя, с 2 подгравания пали по-лесно, та мисля да си сменя свещите с оригинални. викаш по-добре основен ремонт от колкото само сегменти?

-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: 1.8Д компресия
ако ти е добра колицата и мислиш да я покараш още - по-добре ремонт/ще те погребе мотора после/, със сегменти 10-15 х км мах и същата работа- ако ще се оттърваш от нея - сегменти и на пазар на 200 км от дето живееш 

-
- потребител
- Мнения: 47
- Регистриран: 15 дек 2008, 18:06
- Модел на автомобила: mondeo 2.0 115 tddi mk3, mondeo 1.8 td mk2
- Местоположение: Долни Дъбник
- Status: Извън линия
Re: 1.8Д компресия
Колега щом си превъртял ангренажен ремък не може да ти се е разминало без нищо.Виж си клапаните,но ако наистина си за сегменти,което ме съмнява,ремонта не е много скъп.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта