Настройка на оборотите
-
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 26 май 2008, 00:47
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.7
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Настройка на оборотите
има ли начин да променям оборотите на Escort 1.6 EFi като на карборатора или трябва да се закачи на компютър за да се оправят

- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Настройка на оборотите
Защо искаш да променяш оборотите?
Самото име EFI не ти ли говори нещо?Това е пълна инжекция и командите идват от ЕКУ-то ,а то взима информация от всичките му датчици(на водата,темп. на въздух и т.н.),ако имаш проблем я закарай на диагностика,там я закачат към компютър и излизат съответните грешки натрупани в ЕКУ-то. >:D<:

Самото име EFI не ти ли говори нещо?Това е пълна инжекция и командите идват от ЕКУ-то ,а то взима информация от всичките му датчици(на водата,темп. на въздух и т.н.),ако имаш проблем я закарай на диагностика,там я закачат към компютър и излизат съответните грешки натрупани в ЕКУ-то. >:D<:
-
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 26 май 2008, 00:47
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.7
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Настройка на оборотите
еми щото като я запаля сутринта и 1 минута някаде ми даржи 1500-1800 оборота.. аз така си мислих но гледах на един нисан че променяха оборотите пак пълна инжекция..но не съм мн сигурен може и да са барали жилото за газта 


- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Настройка на оборотите
[quote="helwin"]еми щото като я запаля сутринта и 1 минута някаде ми даржи 1500-1800 оборота..
Нормално е сутрин като запалиш да ги държи високи,защото колата е студена и сместта трябва да е по-богата,и всичко това го прави ЕКУ-то,то взима инфо от датчиците и само регулира оборотите.
А като загрее нали са нормални??
Нормално е сутрин като запалиш да ги държи високи,защото колата е студена и сместта трябва да е по-богата,и всичко това го прави ЕКУ-то,то взима инфо от датчиците и само регулира оборотите.
А като загрее нали са нормални??

-
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 26 май 2008, 00:47
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.7
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Настройка на оборотите
като загрее поддържа точно 1000 от време на време прекъсва...ама сменях кабели свещи и пак същото

-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Настройка на оборотите
Колега свали книжката за ескорт от форума и на 94 стр. пише за винче от където може да се регулират оборотите и как става, но първо бих те посъветвал да си изчистиш дроселовата клапа.
Другото дали ти показва вярно оборотомера, на диагностиката (закачването на комп.) не могат да ти променят оборотите те са фабрично зададени.
Другото дали ти показва вярно оборотомера, на диагностиката (закачването на комп.) не могат да ти променят оборотите те са фабрично зададени.
-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 22 фев 2006, 20:46
- Модел на автомобила: orion 1.6 EFI.77kw.105.
- Местоположение: starazagora
- Status: Извън линия
Re: Настройка на оборотите
това винче е за нагласяне на сместа по богата или бебна.
-
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 26 май 2008, 00:47
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.7
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Настройка на оборотите
мерси много утре ще пробвам да видя какво ще излезне и ще пиша какъв е резултата 


- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Настройка на оборотите
Като гледам всичко е нормално при теб, освен играта на оборотите.
Не барай това винтче!
Мисля, че беше за налягането на горивото.
Не е от там проблема.
Не барай това винтче!
Мисля, че беше за налягането на горивото.
Не е от там проблема.
-
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 26 май 2008, 00:47
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.7
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Настройка на оборотите
еми сички казват че е нормално обаче наистина много прекъсва колата и най-много се осеща когато е на свободна... то сеедно работи като някоя от тея американските коли...даже и се тресе почти колкото тях
казаха ми че нямам дебитомер и неможе да е от това...другия вариянт е ламбда сонда или поне на мен това ми е известно 



- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Настройка на оборотите
Значи има и друго,като я взех моята и тя така се колебаеше и тресеше,смених кабели,свещи,ходих на диагностика и нищо...!Накрая изчистих дюзите на ултразвук и за ден-два се оправи и после пак тресеше,идеше ми да я засиля и ....
,ако ти кажа че случайно реших да сменя горивния филтър(имаше вид на чисто нов!) и чудото стана ,колата от тогава работи като часовник и в най-големия студ пали от четвърт,абе направо ми идеше да я цуна по ауспуха!!!
Та идеята ми беше не бързай като мен да купуваш всички скъпи части(кабелите за този мотор са скъпички!!),а смени консумативите,филтри(всички...),напръскай всички клеми,букси към датчиците с контактен спрей(и това има ефект...)и тогава ако продължава да прекъсва почваш да купуваш каквото трябва,разбира се като минеш диагностика и на компа излезат грешки....! >:D<:


Та идеята ми беше не бързай като мен да купуваш всички скъпи части(кабелите за този мотор са скъпички!!),а смени консумативите,филтри(всички...),напръскай всички клеми,букси към датчиците с контактен спрей(и това има ефект...)и тогава ако продължава да прекъсва почваш да купуваш каквото трябва,разбира се като минеш диагностика и на компа излезат грешки....! >:D<:
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 28 фев 2009, 16:32
- Модел на автомобила: Ford fiesta 1.3 1995г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Настройка на оборотите
Здравейте , мисля че тук е мястото и аз да обърна внимание за един мой проблем относно оборотите на Фиеста 1.3 mi 95 г. Моя проблем е малко по-различен от този на "helwin". При мен оборотите се казчват мн високо в различни моменти от карането на колата т.е. някой път като я запаля, друг път след 30 мин. каране или след 1 ч. Проблема е че след като си карам и спра на някой светофар и изключа от скорост оборотите не падат въобще,даже си седят си около 2-3000, та даже и нагоре се качват.Някой път за малко време седят така, друг пъм за повече или докато не тръгна. Интересното е, че това не се случва всеки ден а през 2-3 дни или през седмица и то не зависимо дали е студено или топло времето. Нямя значение дали е на газ или на бензин все същото. Чудя се от какво може да е това макар , че не разбирам мн от нещата под капака.
Бях на диагностика в един сервиз и там 2 часа, двама "майстори" се дупеха ту отпред под капака, ту в купето за да свържат колата с компютъра си ама така и не откриха някакъв изход за компютъра им и така нищо не свършиха.
Да не би да трябва да си купувам нов електронен смукач (ако е такъв) на фиестата. Не бих жалил пари ако е така, и бих си го купил от МП веднага ако съществува такова нещо (преди карах лада и имаше ръчен смукач и си го дърпах през зимата като палех). Бих отишъл и на по-скъп сервиз ако наистина са добри специалисти и ако ми препоръчате такъв!
Какво да правя?

Бях на диагностика в един сервиз и там 2 часа, двама "майстори" се дупеха ту отпред под капака, ту в купето за да свържат колата с компютъра си ама така и не откриха някакъв изход за компютъра им и така нищо не свършиха.
Да не би да трябва да си купувам нов електронен смукач (ако е такъв) на фиестата. Не бих жалил пари ако е така, и бих си го купил от МП веднага ако съществува такова нещо (преди карах лада и имаше ръчен смукач и си го дърпах през зимата като палех). Бих отишъл и на по-скъп сервиз ако наистина са добри специалисти и ако ми препоръчате такъв!
Какво да правя?
-
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 26 май 2008, 00:47
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.7
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Настройка на оборотите
един познат имаше същия проблем само че на Alfa Romeo 145 1.4 Twin Spark и като си изчисти дрословата клапа сичко се оправи...незнам дали и при тебе е от това но нищо не ти пречи да опиташ
а м/у другото вече смених кабели и свещи и филтър даже и спортния филтър си сложих...но никаква промяна
може би вече е време да я карам на елкон...и там ако не кажат от какво е...ще се кара така



- samsung_bg
- потребител
- Мнения: 1992
- Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 28 фев 2009, 16:32
- Модел на автомобила: Ford fiesta 1.3 1995г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Настройка на оборотите
samsung_bg написа:Колеги,
Вие случайно да сте чували нещо за едно такова , май клапан за празен ход се казваше?
и какво, кажи нещо повече за този клапан на празен ход!
Препоръчайте и хубав сервиз (или елкон незнам точно) за тази работа с тел. или адрес в София ако може!
-
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 26 май 2008, 00:47
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.7
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Настройка на оборотите
еми и чували сме за това нещо...и него почистих и никакъв резултатsamsung_bg написа:Колеги,
Вие случайно да сте чували нещо за едно такова , май клапан за празен ход се казваше?


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта