Интересен проблем сьс палене при Форд Ескорт 1.8 т.д.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Dimbi
потребител
потребител
Мнения: 80
Регистриран: 29 апр 2008, 22:09
Модел на автомобила: Modeo 2.0 115cc TDdi
Status: Извън линия

Интересен проблем сьс палене при Форд Ескорт 1.8 т.д.

Мнение от Dimbi » 25 окт 2008, 16:53

Попринцип то даже може да се нарече - непалене ,защото няма палене ,но ако подкача гориво от помпата ,там кьдето е филтьра и пали без проблем!
Сега някой ако каже че е от клапанчето - не е от него ... смених го и по сьщия начин , няма палене ако неподкачиш... Някак немога да си обясня това явление ...
При запалване след подкачване се появява доста черен пушьк отзад...
Ако някой може да помогне.... с удоволствие бих го чул ...
Невярвам някой да е имал подобен проблем ... но нека да чуем... :)

Потребителски аватар
toto
потребител
потребител
Мнения: 300
Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12'
Местоположение: Пазарджик
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Интересен проблем сьс палене при Форд Ескорт 1.8 т.д.

Мнение от toto » 25 окт 2008, 22:53

Колега и при мен е горе-долу същото. Самоче при мен си пали и без да подкача, но малко по-трудно. Колко пъти натискаш помпата докато се втвърди? При мен след второто настискане вече е твърда.
Иначе може да си провериш и подгряващите свещи. Ако не работят е голяма мъка да се запали. Въпреки, че щом след помпенето палиш едва ли е в тях проблемът, но все пак ако можеш ги виж и тях.
Изображение

Потребителски аватар
Dimbi
потребител
потребител
Мнения: 80
Регистриран: 29 апр 2008, 22:09
Модел на автомобила: Modeo 2.0 115cc TDdi
Status: Извън линия

Re: Интересен проблем сьс палене при Форд Ескорт 1.8 т.д.

Мнение от Dimbi » 26 окт 2008, 14:41

toto написа:Колега и при мен е горе-долу същото. Самоче при мен си пали и без да подкача, но малко по-трудно. Колко пъти натискаш помпата докато се втвърди? При мен след второто настискане вече е твърда.
Иначе може да си провериш и подгряващите свещи. Ако не работят е голяма мъка да се запали. Въпреки, че щом след помпенето палиш едва ли е в тях проблемът, но все пак ако можеш ги виж и тях.

подгряващите ми свещи са чисто нови ,не е в тях проблема ,еми за да втвьрди ... може би 4-5 пьти ...
дали може от разпрьсквач да непали ? има ли такава вероятност?

Потребителски аватар
toto
потребител
потребител
Мнения: 300
Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12'
Местоположение: Пазарджик
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Интересен проблем сьс палене при Форд Ескорт 1.8 т.д.

Мнение от toto » 27 окт 2008, 16:45

Ами пада ти нафтата на някъде. На мен 4-5 помпения ми се виждат много на моите 2. Прегледай някой маркуч да не е спукан - честно казано нямам идея нито какви маркучи има, нито къде се намират, но така ми приказваха на мен едно време и аз сега същото ти казвам :)
Изображение

4i4o kosta
потребител
потребител
Мнения: 134
Регистриран: 25 фев 2008, 21:04
Модел на автомобила: Ескорт 1.8ТД
Местоположение: Полски Тръмбеш
Status: Извън линия

Re: Интересен проблем сьс палене при Форд Ескорт 1.8 т.д.

Мнение от 4i4o kosta » 27 окт 2008, 20:22

Ако си сменял скоро горивен филтър най-вероятно причината е от там-смуче въздух.Скоро го преживях това.Смених филтъра с някакъв за 4 лв.,подкачих с помпата,запали.Но при следващото палене-муки.Свалих го и сложих стария и никакъв проблем.Видях,обаче че новите уплътнения са смачкани много странно и явно от там е идвал проблема.След няколко дни купих нов филтър Ман и нямам проблеми с паленето.Та провери си системата-за мен смучи въздух.
Никога не е късно да станеш за резил!

Потребителски аватар
Dimbi
потребител
потребител
Мнения: 80
Регистриран: 29 апр 2008, 22:09
Модел на автомобила: Modeo 2.0 115cc TDdi
Status: Извън линия

Re: Интересен проблем сьс палене при Форд Ескорт 1.8 т.д.

Мнение от Dimbi » 29 окт 2008, 01:25

4i4o kosta написа:Ако си сменял скоро горивен филтър най-вероятно причината е от там-смуче въздух.Скоро го преживях това.Смених филтъра с някакъв за 4 лв.,подкачих с помпата,запали.Но при следващото палене-муки.Свалих го и сложих стария и никакъв проблем.Видях,обаче че новите уплътнения са смачкани много странно и явно от там е идвал проблема.След няколко дни купих нов филтър Ман и нямам проблеми с паленето.Та провери си системата-за мен смучи въздух.
и за мен смучи вьздух ... ще проверя и пак ще пиша какво е станало.. :)

kriviq
потребител
потребител
Мнения: 50
Регистриран: 08 мар 2005, 15:16
Модел на автомобила: мондео 1,8 турбо дизел 95 година
Местоположение: варна
Status: Извън линия

Re: Интересен проблем сьс палене при Форд Ескорт 1.8 т.д.

Мнение от kriviq » 29 окт 2008, 08:39

....сложи едни прозрачен маркуч от филтъра до помпата и ще станат ясни нещата...маркуча и опашките дето ще го вържеш да ти излязат най много 1 лев...от там насетне следи какво става..
основният дефект на автомобила е зад волана!!!

Потребителски аватар
Dimbi
потребител
потребител
Мнения: 80
Регистриран: 29 апр 2008, 22:09
Модел на автомобила: Modeo 2.0 115cc TDdi
Status: Извън линия

Re: Интересен проблем сьс палене при Форд Ескорт 1.8 т.д.

Мнение от Dimbi » 30 окт 2008, 16:39

kriviq написа:....сложи едни прозрачен маркуч от филтъра до помпата и ще станат ясни нещата...маркуча и опашките дето ще го вържеш да ти излязат най много 1 лев...от там насетне следи какво става..
сложил сьм го като смених клапана ,е има си гориво и няма вьздух вьтре ,гледам го докато паля и след това ,няма балончета

Потребителски аватар
toreto_sz
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 18 юни 2008, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1.8TDI Chia 97,Sierra 2.0i Zetec
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Интересен проблем сьс палене при Форд Ескорт 1.8 т.д.

Мнение от toreto_sz » 30 окт 2008, 21:03

колега аз наскоро имах подобен проблем,бяха ми налели бензин и сменях горивния филтър,след което си палеше но при продължително работене на празен ход гаснеше,свалих го и забелязах че гумичката сам я сплескал наместих я и я затегнах здраво от отгава само газ
Tuned and performed by
Изображение

сашоO
потребител
потребител
Мнения: 70
Регистриран: 08 апр 2008, 19:41
Модел на автомобила: ескорт ,W202
Местоположение: Провадия
Status: Извън линия

Re: Интересен проблем сьс палене при Форд Ескорт 1.8 т.д.

Мнение от сашоO » 09 ное 2008, 21:13

Маи и при мен е абсолютно същия проблем и в един сервиз ми казаха че може да е от капачката на резервоара.Пробвах вечерта махнах капачката и на сутринта нямах проблем със паленето -в смисъл че запали много по бързо от друг път на втория оборот някъде,
пробваи и ти
дано да съм ти помогнал
пиши какво е станало

Потребителски аватар
Dimbi
потребител
потребител
Мнения: 80
Регистриран: 29 апр 2008, 22:09
Модел на автомобила: Modeo 2.0 115cc TDdi
Status: Извън линия

Re: Интересен проблем сьс палене при Форд Ескорт 1.8 т.д.

Мнение от Dimbi » 08 апр 2009, 18:03

сашоO написа:Маи и при мен е абсолютно същия проблем и в един сервиз ми казаха че може да е от капачката на резервоара.Пробвах вечерта махнах капачката и на сутринта нямах проблем със паленето -в смисъл че запали много по бързо от друг път на втория оборот някъде,
пробваи и ти
дано да съм ти помогнал
пиши какво е станало
проблема е изчистен отдавна... но не беше от капачката сьс сигурност!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта