Много сериозно питане около една фиеста
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 16 мар 2007, 15:51
- Модел на автомобила: FORD FIESTA 1,1
- Местоположение: СОФИЯ
- Status: Извън линия
Много сериозно питане около една фиеста
Преди може би седмица аз и един мой приятел си купихме една фиеста "на партия".Колата според момчето което ни я продаде работи на 3 цилиндъра заради "нагар" по клапана(според други си е буквално изгорял).Моят приятел се отказа да я правим и решихме да я караме докато не и се пръсне мотора.... След ден два колата явно му писна или пък му доиде мн.на джоба и тои каза -- Дай да я продадем.Въпроса ми е как да разбера къде й е проблема и колко струва един качествен основен ремонт на двигателя на тази малолитражка (1,1) За да си направя сметка дали има смисъл да му платя неговата чяаст от колата и да я задържа за себе си ... Посъветвайте ме какво да направя при положение,че колата реално ще ми дойде на 300 лв (което е супер малко за кола 90год.) Къде в софия мога да намеря майстор на който му се работи а не му се спи за да ми свърши работа (срещу заплащане разбира се) През главата ми мина още една алтернатива да намеря здрав мотор с документи обаче нз. как седят нещата с регистрирането и кой ще ми го закачи на колата все пак .....
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
а ти сигурен ли си,че клапана е проблема за да не работи този цилиндър?
Може да има много други,по-евтини причини.Свещ,кабел,нагоряла букса..........
закарай я най добре на сервиз да ти я погледне компетентен човек и да ти каже причината-двигателя ти е доста прост така че и най-ниско квалифицирания монтьор ще усети проблема.
Ако това е само проблема на колата си заслужава да си откупиш дяла,ако съм разбрал правилно, и да я ремонтираш за 100-тина пари,дори и да е проблема в клапаните.
Може да има много други,по-евтини причини.Свещ,кабел,нагоряла букса..........
закарай я най добре на сервиз да ти я погледне компетентен човек и да ти каже причината-двигателя ти е доста прост така че и най-ниско квалифицирания монтьор ще усети проблема.
Ако това е само проблема на колата си заслужава да си откупиш дяла,ако съм разбрал правилно, и да я ремонтираш за 100-тина пари,дори и да е проблема в клапаните.
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 16 мар 2007, 15:51
- Модел на автомобила: FORD FIESTA 1,1
- Местоположение: СОФИЯ
- Status: Извън линия
Свалих свещите и ги почистих внимателно с бензин.кабелите ги пробвах с един приятел на око дали дават ток всичките.ВСИЧКО ОК ! Колата на място си мени оборотите на баир няма душа почти спира.(няма компресия от някъде)Ако ще мина с 100-200 лв напражо ще се разплача от радост защтото това е което търсех малка икономична евтина градска кола ....
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
ми колега в най лошия случай да си купиш друг двигател няма да дадеш повече от 250лв за него.Говоря за цял двигател.Обикновенно в моргите.ROKET написа:Свалих свещите и ги почистих внимателно с бензин.кабелите ги пробвах с един приятел на око дали дават ток всичките.ВСИЧКО ОК ! Колата на място си мени оборотите на баир няма душа почти спира.(няма компресия от някъде)Ако ще мина с 100-200 лв напражо ще се разплача от радост защтото това е което търсех малка икономична евтина градска кола ....
П.П Пусни едно търсене в р-л Продавам,аз лично намерих 3-4 обяви за двигател 1.1
Последна промяна от mrdds на 16 мар 2007, 16:44, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 16 мар 2007, 15:51
- Модел на автомобила: FORD FIESTA 1,1
- Местоположение: СОФИЯ
- Status: Извън линия
Мне не не това е невъзможно е да е прецакан съединителя.Колата харчи масло освен това на място губи обороти(понякога пак си ги вдига) според стария собственик тогава се поотпушвал клапана или нещо такова ... Съединителя си е перфектен има си "полусъединител" отделя си ниско и тн.
ПС:Колата като се пали на студен двигател трудно пали(само след натискане педала на гаста до дупка за да се изфорсира)
При отворено стъкло мирише на суров бензин....
ПС:Колата като се пали на студен двигател трудно пали(само след натискане педала на гаста до дупка за да се изфорсира)
При отворено стъкло мирише на суров бензин....
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Ако наистина си любознателен виж тази тема Темите за ФИЕСТА
Прочети темите, а за това че мени оборотите 90% е от TPS/THROTTLE POSITION SENSOR/Потенциометър дроселова клапа
Прочети темите, а за това че мени оборотите 90% е от TPS/THROTTLE POSITION SENSOR/Потенциометър дроселова клапа
- krava_i_pile
- потребител
- Мнения: 176
- Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
- Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
- Местоположение: София, Сливен
- Контакти:
- Status: Извън линия
da
Хм...и аз имам 90-та ма като нищо не отбирам. Предлагам ти следното - тук има много хора, които разбират и сами се оправят и трудят по колите си....ако някой се навие да ти я постегне...срещу определена сума и в свободното си време.....ей така любителската.....
Защото тея симптоми са.....
просто за кой да се закачиш?
успех!
Защото тея симптоми са.....

успех!
- dimbatami
- потребител
- Мнения: 387
- Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Status: Извън линия
колега зада си мени оборотите то нема да е от клапан а зада си сигурен иди да ти измерят компресията на цилиндрите и ще си проличи някои цилиндар ако е смалко компхресия тогава може да се съди че и изгорял клапан или некои сигмент е здал багажа. а и трябва да ни кажеш повече за тая кола например с карбораторлие или е инжекция
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Със тези симптоми първо ще проверя карбуратора- най-вероятно повредена игла или блокирал смукач. Масло може да гори и от "гумички" на клапаните (мойта гореше над 1л/1000км).ROKET написа:.............
ПС:Колата като се пали на студен двигател трудно пали(само след натискане педала на гаста до дупка за да се изфорсира)
При отворено стъкло мирише на суров бензин....
Мисля че 300лв е изгодна сделка, пък даже да се наложи да смениш д-ля.
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 15 апр 2009, 11:45
- Модел на автомобила: Fiesta
- Status: Извън линия
Re: Много сериозно питане около една фиеста
Ей приятел нема да се притесняваш, намери си книжка за фиестата и отваряй мотора. Аз имам Фиеста 1.3 от 1994 год. и сам си направих почти цял основен ремонт на улицата пред нас. Двигателите са почти еднакви на 1,1 и 1,3 така че казвам ти лесно е. А като свалиш главата ще се види всичко каквото му е! Частите са евтини така че действай.
Газ до ламарина, маторо си замина 

- TOLIO
- потребител
- Мнения: 111
- Регистриран: 06 авг 2008, 00:11
- Модел на автомобила: FORD PROBE 2,5V6 24V,FORD FUSION 1.4TDCI 2006g.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Много сериозно питане около една фиеста
кв.Илиянци бл.Рожен55 Ауто Корея
сопствениците са много известни специалисти
по двигатели диагностика на двигатели
отивай там и щети дадат точна диагноза
точно за две минути
кажи че те праща Толи с червеното PROBE
и няма да ти вземат един лев

сопствениците са много известни специалисти
по двигатели диагностика на двигатели
отивай там и щети дадат точна диагноза
точно за две минути
кажи че те праща Толи с червеното PROBE
и няма да ти вземат един лев

-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
Re: Много сериозно питане около една фиеста
а на бас че фиестата отдавна е рециклирана 

- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Много сериозно питане около една фиеста
Определено 

По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 15 апр 2009, 11:45
- Модел на автомобила: Fiesta
- Status: Извън линия
Re: Много сериозно питане около една фиеста
Момчета, какво имате в предвид-"рециклирана"!?!?!? Ето и мойта Фиеста работеше на 3 цилиндъра та се бях замислил да я разкарвам, ама после реших и я отворих. Та ако я бях продал да речеме както си работеше на 3 цилиндъра, значи ли че е била "рециклирана"? Трябва да ви кажа, че всички части и бяха оригиналните от завода (бутала, сегменти, лагери и т.н.), проблема и се оказаха само гумичките на клапаните!!!
Газ до ламарина, маторо си замина 

- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много сериозно питане около една фиеста
Ами темата е от месец март 2007 година. Гледайте датата преди да отговаряте в някоя темаgbsgsm написа:Момчета, какво имате в предвид-"рециклирана"!?!?!?

- TOLIO
- потребител
- Мнения: 111
- Регистриран: 06 авг 2008, 00:11
- Модел на автомобила: FORD PROBE 2,5V6 24V,FORD FUSION 1.4TDCI 2006g.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Много сериозно питане около една фиеста
абе ние сме ебати тъпите



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта