НЕ ПАЛИ СЛЕД СМЯНА НА АНГРЕНАЖ
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 23 окт 2008, 00:55
- Модел на автомобила: ford escort 1.8 16v 1992
- Местоположение: Ла Кала дел Морал, ИСПАНИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
НЕ ПАЛИ СЛЕД СМЯНА НА АНГРЕНАЖ
Здравейте колеги, смених гарнитура на главата и ремька с всички ролки, нови болтове за главата и капака..успях с помоща на форума да си докарам белезите и давай сега да запалим.. да ама НЕ- ток има бензиновата помпа качва, инжекторите НЕ прьскат...????? Ако може някой да помогне!
Клата е ескорт 1.8 16кл. ЕФИ 1992
МНОГО ЩЕ СЬМ БЛАГОДАРЕН НА ВСЕКИ КОЙТО МОЖЕ ДА ПОМОГНЕ, ЧЕ НА ГОЛЯМ ЗОР СЬМ И ГЛАВАТА МИ ПУШИ ПОВЕЧЕ ОТ ФОРДА
Клата е ескорт 1.8 16кл. ЕФИ 1992
МНОГО ЩЕ СЬМ БЛАГОДАРЕН НА ВСЕКИ КОЙТО МОЖЕ ДА ПОМОГНЕ, ЧЕ НА ГОЛЯМ ЗОР СЬМ И ГЛАВАТА МИ ПУШИ ПОВЕЧЕ ОТ ФОРДА
-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: НЕ ПАЛИ СЛЕД СМЯНА НА АНГРЕНАЖ
Имаш ли газова ?
да не си забравил да закачиш някой кабел/куплунг ?
да не си забравил да закачиш някой кабел/куплунг ?
- evg2
- потребител
- Мнения: 708
- Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
- Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
- Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: НЕ ПАЛИ СЛЕД СМЯНА НА АНГРЕНАЖ
Не си ли доста близо до Малага,колко струва тест в сервиз,те даже ходят и на место....и как останови че на дюзите няма бензин?
Котките си имат поверие,ако негър им мине път....
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 23 окт 2008, 00:55
- Модел на автомобила: ford escort 1.8 16v 1992
- Местоположение: Ла Кала дел Морал, ИСПАНИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: НЕ ПАЛИ СЛЕД СМЯНА НА АНГРЕНАЖ
Да на 13км. сьм от Малага, не знам колко взимат????evg2 написа:Не си ли доста близо до Малага,колко струва тест в сервиз,те даже ходят и на место....и как останови че на дюзите няма бензин?
А за бензина в дюзите.... вадя целия дьржач и вьртя на стартер, и преди сьм го правил по друг повод и прьскат, а сега не.
Да имам газово, но тук има газ само за такситата и от една година не сьм го ползвал, а и още нещо установих че лампичката за бензина на управлението на газовото не свети....пуснах един кабел до релето и се оправи сега и без кабела е нормално, за куплунг-всички сьм ги закачил те и не са чак толкова много. Още се мьча с фордчето пьк добре ми служеше тия години!!Edinuser написа:Имаш ли газова ?
да не си забравил да закачиш някой кабел/куплунг ?
- evg2
- потребител
- Мнения: 708
- Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
- Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
- Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: НЕ ПАЛИ СЛЕД СМЯНА НА АНГРЕНАЖ
А налягане в рейката помпата прави ли? Ако -да,остава имобилайзер /там е кофти/и датчиците на кол.вал,куплонзите им... но мисля че без обаждане на сервиза няма да мине.Бутането тук-там на късмет е малко вероятно да помогне, а и щом това не тие практика просто не си губи времето...там то е пари.
Котките си имат поверие,ако негър им мине път....
- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: НЕ ПАЛИ СЛЕД СМЯНА НА АНГРЕНАЖ
Колега svetlodar голям зор с тая кола бе, казаха ти тук, провери дали има налягане на гориво в магистралата, където е тялото на инжекторите трябва да има снадка на входящия маркуч, първо завърти на стартер и веднага сред това разкачи тази снадка (трябва да има едни зъбчета натискат се), трябва да пръсне гориво, ако не пръска значи не работи горивната помпа.
-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: НЕ ПАЛИ СЛЕД СМЯНА НА АНГРЕНАЖ
Така след като имаш газово, да продължим нататък:
1.Каква е газовата - обикновена или ГИ ?
2. Имаш ли емулатор на дюзите - това е една кутийка с кабели - от ЕКУ-то кабелите за дюзите
отиват в нея и от нея отиват на самите дюзи ...
При всички случаи трябва газовата да ти прекъсва работата на бензиновите дюзи когато си на газ.
Ако имаш емулатор на дюзите - виж дали можеш да го прескочиш и да си възстановиш фабричната схема - не знам каква е и как ти е вързана газовата уредба, но като нищо може да ти прави тя някакви номера и да ти изкл. дюзите въпреки, че си на бензин.
Ако там всичко е наред, остава имобилайзер и някой от датчиците - на коляновия или на разпределителните валове.
1.Каква е газовата - обикновена или ГИ ?
2. Имаш ли емулатор на дюзите - това е една кутийка с кабели - от ЕКУ-то кабелите за дюзите
отиват в нея и от нея отиват на самите дюзи ...
При всички случаи трябва газовата да ти прекъсва работата на бензиновите дюзи когато си на газ.
Ако имаш емулатор на дюзите - виж дали можеш да го прескочиш и да си възстановиш фабричната схема - не знам каква е и как ти е вързана газовата уредба, но като нищо може да ти прави тя някакви номера и да ти изкл. дюзите въпреки, че си на бензин.
Ако там всичко е наред, остава имобилайзер и някой от датчиците - на коляновия или на разпределителните валове.
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 23 окт 2008, 00:55
- Модел на автомобила: ford escort 1.8 16v 1992
- Местоположение: Ла Кала дел Морал, ИСПАНИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: НЕ ПАЛИ СЛЕД СМЯНА НА АНГРЕНАЖ
Налягане-да..поне по моя метод на проверка: има отвор като винтил за помпене, като го натисна и завьртя стартера бензин колкото искаш, предполагам е достатьчен. Датчици и куплонзи ги почистих, но не мога да ги замеря, имобилайзера го метнах още миналалата година, а практика имам ама точно с това не сьм се сбльсквал.evg2 написа:А налягане в рейката помпата прави ли? Ако -да,остава имобилайзер /там е кофти/и датчиците на кол.вал,куплонзите им... но мисля че без обаждане на сервиза няма да мине.Бутането тук-там на късмет е малко вероятно да помогне, а и щом това не тие практика просто не си губи времето...там то е пари.
В понеделник ще мина през някий сервиз да видя какви парички ще искат.....чувал сьм малко скьпичко било и като знам как ги вадя!
ГИ е емулатор няма или поне така мисля, кабелите са си цели, утре ще метна газовото и ще вьзстановя кабелите. И на мен ми мина през главата тази идея ама все отлагах, че бая кабели, датчици и релета има това газово...ако кача някоя снимка, нещо не сьм много вещ по газовите.Edinuser написа:Така след като имаш газово, да продължим нататък:
1.Каква е газовата - обикновена или ГИ ?
2. Имаш ли емулатор на дюзите - това е една кутийка с кабели - от ЕКУ-то кабелите за дюзите
отиват в нея и от нея отиват на самите дюзи ...
При всички случаи трябва газовата да ти прекъсва работата на бензиновите дюзи когато си на газ.
Ако имаш емулатор на дюзите - виж дали можеш да го прескочиш и да си възстановиш фабричната схема - не знам каква е и как ти е вързана газовата уредба, но като нищо може да ти прави тя някакви номера и да ти изкл. дюзите въпреки, че си на бензин.
Ако там всичко е наред, остава имобилайзер и някой от датчиците - на коляновия или на разпределителните валове.
-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: НЕ ПАЛИ СЛЕД СМЯНА НА АНГРЕНАЖ
Дори и при ГИ трябва да има (макар и вграден в него) емулатор или някакво реле което изкл. бензиновите дюзи. Не знам какво ти е ГИ и как се прекъсва управлението на бенз. инжектори - в някои случаи режат и запояват кабелите в друг случай ( ако си късметлия ) това става с куплунзи.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта