силни вибрации при ниски обороти

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
dark2avenger
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 22 фев 2008, 16:51
Модел на автомобила: Форд Ескорт
Status: Извън линия

силни вибрации при ниски обороти

Мнение от dark2avenger » 04 юли 2009, 13:58

колата е Форд Ескорт 1.8 Д, 1995, комби ... днес ми се наложи да издърпам един закъсал колега до сервиз, тръгвайки си от сервиза като запалих моята кола имаше ужасни вибрации ... така и така бях в сервиз повиках "майстора" да я погледне. Според него е тампон но незнае кой .... и ми каза да карам ... Вибрации те само на нсики оборити (до около 1000), има един тампон в дясната част към купето, точно под хидравличния усилвател за спирачките ... беше изцапан целия с течност подобна на масло ... първата ми мисъл бе ,че е протекла спирачна течност от хидравличния усилвател, но не виждам промена в нивото и, а също така нема характерната миризма на спирачна течност. Възможно ли е този течност да е от тампона ? може ли да е маслен тампон или нещо такова ? някой ако има някаква идея да споделя ,че трябва да я правя колата ,а не искам да давам излишни пари за проба-грешка на майстори докато я оправят. някой ако може да ми каже и колко струват тампоните за двигателя ...

dark2avenger
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 22 фев 2008, 16:51
Модел на автомобила: Форд Ескорт
Status: Извън линия

Re: силни вибрации при ниски обороти

Мнение от dark2avenger » 04 юли 2009, 23:24

аз си продължавам с темата ... все пак ми е на главата :( ... успях да ида на 4 различни майстора :) , скарах се с един, 3 от тях (един от тях е специалист по дизелов двигатели) смятат че проблема е в някой от тампоните, само един реши ,че колата прекъсва и има запушена дюза (аз смятам ,че не е прав и със него се скарах - държа се много лошо). прочетох доста във форума и стигам до извода че ми е "изтървал" тампона който е непосредствено под хидравличния усивател на спирачките ... т.е. в задната дясна част под къпака гледано отпред на автомобила. Ако наистина тампона е маслен се обяснява защо е омаслен ... правих много опити със спирачките ... "помпах" много педала за спирачки и ако маслото в/у тампона бе спирачно би трябволо да падне нивото в " казанчето" и да се увеличи "разлива" върху тампона ... но не се случи това, така че заключвам че тампона е маслен и малслото е от него.
Един от "майсторите" ми вдигна малко обортите (на около 1000 по оборотомера на таблото) и вибраците не се усещат, колко време мога да карам така и има ли опастност да прецакам и нещо друго по колата ... някой смянал ли е този тампон, наистина ли е маслен ... каква марка и колко пари стува ? хаиде някой да дава идеи , ще бъда много благодарен !

Потребителски аватар
evg2
потребител
потребител
Мнения: 708
Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
Контакти:
Status: Извън линия

Re: силни вибрации при ниски обороти

Мнение от evg2 » 05 юли 2009, 09:39

До-скъсал се е при тегленето,но аз не съм чувал да има маслени тампони в окачването на двг. към купето ...
Котките си имат поверие,ако негър им мине път....

dark2avenger
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 22 фев 2008, 16:51
Модел на автомобила: Форд Ескорт
Status: Извън линия

Re: силни вибрации при ниски обороти

Мнение от dark2avenger » 07 юли 2009, 11:57

смени ха ми въпросния тампон ... купих го за около 50- 55 лв. със стария наистина се виждаше как вибрира двигателя, а в купето се тресеше цялото табло, сега с новия тампон няма вибрации самия двигател, но усещам жибрации на волана ... предполагам че тампона е по-твърд и за това се получава така. Не мога да определя и точните обороти на празен ход , защото оборотомера ми не много много в ред ... стрелката поняго пада до нула после се качва пак .. и малко е относително. Искам да попитам и нещо друго ... на помпата се намира и ажтоматичния смукач - задвижва се с жило. Той има и два ограничителни болта ... при мен бяха така завити че жилото не изпълнява никаква роля - има ли някаква тактика по която се настройват тези две положения ?

georgi46
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 12 мар 2012, 09:55
Модел на автомобила: ford focus
Status: Извън линия

Re: силни вибрации при ниски обороти

Мнение от georgi46 » 23 мар 2012, 11:14

За 55лв маслен танпон ,малко звучи нереалистично.Аз също сменях такъв на Фокус и най ефтиния е 100лв/китаец/и МФ 340лв.Аз си купих на 'Феби'за 175лв и всичко е добре.

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: силни вибрации при ниски обороти

Мнение от madboy » 23 мар 2012, 13:38

Никъде не е написано, че е сменен тампона с маслен, в тази тема от 2009г.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта