EGR-проблем
-
- потребител
- Мнения: 149
- Регистриран: 17 май 2008, 15:10
- Модел на автомобила: Форд Мондео 1,8 TDI 1998г.
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
EGR-проблем
Здравейте колеги,
имам Форд Ескорт 1,8 16V -1996г. Днес бях на диагностика и се установи че EGR не работи или дава някаква грешка. Как се почуствах като ми предложиха решение на проблема-изпотих се и не знаех какво да им кажа. Значи предложиха ми да го отстранят този EGR и да сложат някаква тръба-нямало смисъл от такава система за рециркулация на изгорелите газове. Прочетох може би всичко каквото намерих във форума за EGR но никъде на срещнах отстраняване и заваряване на тръба и т.н. Въпросът ми е не може ли да се оправи по някакъв начин тази система или трябва да се "побългърява с рязане тел и заваряване"
Благодаря
имам Форд Ескорт 1,8 16V -1996г. Днес бях на диагностика и се установи че EGR не работи или дава някаква грешка. Как се почуствах като ми предложиха решение на проблема-изпотих се и не знаех какво да им кажа. Значи предложиха ми да го отстранят този EGR и да сложат някаква тръба-нямало смисъл от такава система за рециркулация на изгорелите газове. Прочетох може би всичко каквото намерих във форума за EGR но никъде на срещнах отстраняване и заваряване на тръба и т.н. Въпросът ми е не може ли да се оправи по някакъв начин тази система или трябва да се "побългърява с рязане тел и заваряване"
Благодаря
- gazetto
- потребител
- Мнения: 700
- Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :) - Местоположение: с.Опанец - Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: EGR-проблем
Може да се изолира с ламаринка без дупка......ето ти прясна тема.Твоето няма да е на същото място но е същия принцип! http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=29536" onclick="window.open(this.href);return false;
- TED
- потребител
- Мнения: 304
- Регистриран: 30 ное 2004, 23:31
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 '94
Ford Cougar 2.5 '00
Ford Mustang GT '07 - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: EGR-проблем
Смело и безотговорно блокирай EGR системата. Слага се пластина на мястото на гарнитурата на EGR клапана и така се продотвратява връщането на изгорели газове обратно в смукателният колектор. Грешката в EGR системата естествено си остава, но ти нямаш лампа CHECK ENGINE, така че да не ти пука. Проблема е обаче ако ти е блокирал отворен EGR клапана, тогава постоянно се връщат изгорелите газове и имаш проблеми с празният ход и намалена мощност на двигателя. Наскоро аз направо я изкормих таз "порочна" система (тя от отдавна си беше блокирана де
) и стана по-красиво в коша и бая ненужни неща изхвърлих.

"Здравият разум е колекция от предрасъдъци, събрана до 18-годишна възраст."
А. Айнщайн
Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06
А. Айнщайн
Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06
-
- потребител
- Мнения: 149
- Регистриран: 17 май 2008, 15:10
- Модел на автомобила: Форд Мондео 1,8 TDI 1998г.
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: EGR-проблем
Здравейте,
един път и аз да напиша какво е развитието на проблема с EGR системата. Закарах си колата в един сервиз, за който бях чул куп похвални приказки и им казах, че съм си водил колата на диагностика и от там се установи проблем в EGR системата. Какво ми беше учудването-добре ще го изолираме и ако не се оправи ще махнем предпазната ламаринка за да възстановим първоначалното положение. Взех си колата в 17 часа след работа-все едно не беше моята кола-абсолютно стабилни обороти, никакво придръпване на 1500-2000 оборота по-добра динамичност. Повярвайте ми не бях и предполагал, че точно моята кола може да върви по този начин. Огромната разлика в динамичността на колата ми костваше само 10 лв. Очаквам и разхода да ми спадне но с колко ще пиша малко по-нататък. От Русе съм и ако някой се интересуав ще му кажа на ЛС къде точно се намира сервиза.
Благодаря ВИ за помощта и мненията и лека вечер
един път и аз да напиша какво е развитието на проблема с EGR системата. Закарах си колата в един сервиз, за който бях чул куп похвални приказки и им казах, че съм си водил колата на диагностика и от там се установи проблем в EGR системата. Какво ми беше учудването-добре ще го изолираме и ако не се оправи ще махнем предпазната ламаринка за да възстановим първоначалното положение. Взех си колата в 17 часа след работа-все едно не беше моята кола-абсолютно стабилни обороти, никакво придръпване на 1500-2000 оборота по-добра динамичност. Повярвайте ми не бях и предполагал, че точно моята кола може да върви по този начин. Огромната разлика в динамичността на колата ми костваше само 10 лв. Очаквам и разхода да ми спадне но с колко ще пиша малко по-нататък. От Русе съм и ако някой се интересуав ще му кажа на ЛС къде точно се намира сервиза.
Благодаря ВИ за помощта и мненията и лека вечер
- teosound
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 31 авг 2009, 16:42
- Модел на автомобила: ford focus Zetec 2.0 96kw
- Status: Извън линия
Re: EGR-проблем
Накратко: Рециркулация на изгорелите газове при някои режими на двигателя. Бута изгорели газове обратно през входащия колектор за доизгаряне. Сваля малко емисиите при градско каране.
Като одъртее, прави само проблеми, когато се скапе нещо.Oт екологична гледна точка е хубаво да го има - но икономически товари много джобчето.Така,че затапвайте и газ
Като одъртее, прави само проблеми, когато се скапе нещо.Oт екологична гледна точка е хубаво да го има - но икономически товари много джобчето.Така,че затапвайте и газ

- pitbulche
- потребител
- Мнения: 212
- Регистриран: 06 фев 2008, 15:42
- Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16v 105hp
- Местоположение: Димитровград
- Status: Извън линия
Re: EGR-проблем
Ще ви бъда много благодарен, ако някой ми опише какви точно са (или бяха) симптомите! 

-
- потребител
- Мнения: 149
- Регистриран: 17 май 2008, 15:10
- Модел на автомобила: Форд Мондео 1,8 TDI 1998г.
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: EGR-проблем
Здравейте отново,
ще се опитам да опиша проблема и разрешението му от самото начало-значи купих си Форд Ескорт 1,8 16V преди около година. Колата е произведена 1996 г. и е с климатик, 115 к.с. Поставена и е газова уредба тук в България. След като я купих смених всички ремъци масла и т.н. Какво беше изумлението ми като започнах да я засичам колко гори газ и бензин след това-направо паднах. Първото което направих е да сменя изпарителя с Ловато. Смъкнах малко разхода но не ми беше достатъчно. Ходих по какви ли не майстори тук в Русе но всеки казваше колата е 6 точки карай я-и мазната гадна фраза която намразих "Без горене няма вървене". Същевременно оборотомера играеше Дунавско хоро качваше се на 1200-1400 оборота и бетон-няма мардане от там. След изчитане на каквото намерих тук при Вас във форума започнах сам да изчиствам възможните проблеми. Значи първо изчистих MAF-никакъв напредък, проблема си остана. Смених TPS като сложих друг от работеща перфектно кола-проблема пак си го имаше. Изчистих си клапанчето за празния ход-никакво подобрение. Пропуснах да кажа, че когато съм на скорост и карам с около 1500-2000 оборота колата придръпваше и леко лашкаше и на бензин и на газ. За пореден път я закарах на диагностика и там заковаха, че TPS с EGR системата не работели добре. Пуснах тема тук във форума да разбера за какво става въпрос, защото не намерих това което ме интересуваше. И какво предприех-отидох в един доста хвален сервиз в Русе да кажа какъв ми е проблема и какво могат да направят за да ми помотнат. Момчетата казаха остави ни колата и ела в края на работния ден. Отивам в уреченото време качвам се и тръгвам-какво става на друга кола съм се качил, няма придръпване, стабилни обороти голяма разлика. Даже момчетата ми казаха, че евентуално и разхода можел да падне. И всичко това за 10 лв. Извинявам се с широкия и дълъг текст но дано и други намерят общо и дано съм полезен с тези приказки.
Лек ден на всички
ще се опитам да опиша проблема и разрешението му от самото начало-значи купих си Форд Ескорт 1,8 16V преди около година. Колата е произведена 1996 г. и е с климатик, 115 к.с. Поставена и е газова уредба тук в България. След като я купих смених всички ремъци масла и т.н. Какво беше изумлението ми като започнах да я засичам колко гори газ и бензин след това-направо паднах. Първото което направих е да сменя изпарителя с Ловато. Смъкнах малко разхода но не ми беше достатъчно. Ходих по какви ли не майстори тук в Русе но всеки казваше колата е 6 точки карай я-и мазната гадна фраза която намразих "Без горене няма вървене". Същевременно оборотомера играеше Дунавско хоро качваше се на 1200-1400 оборота и бетон-няма мардане от там. След изчитане на каквото намерих тук при Вас във форума започнах сам да изчиствам възможните проблеми. Значи първо изчистих MAF-никакъв напредък, проблема си остана. Смених TPS като сложих друг от работеща перфектно кола-проблема пак си го имаше. Изчистих си клапанчето за празния ход-никакво подобрение. Пропуснах да кажа, че когато съм на скорост и карам с около 1500-2000 оборота колата придръпваше и леко лашкаше и на бензин и на газ. За пореден път я закарах на диагностика и там заковаха, че TPS с EGR системата не работели добре. Пуснах тема тук във форума да разбера за какво става въпрос, защото не намерих това което ме интересуваше. И какво предприех-отидох в един доста хвален сервиз в Русе да кажа какъв ми е проблема и какво могат да направят за да ми помотнат. Момчетата казаха остави ни колата и ела в края на работния ден. Отивам в уреченото време качвам се и тръгвам-какво става на друга кола съм се качил, няма придръпване, стабилни обороти голяма разлика. Даже момчетата ми казаха, че евентуално и разхода можел да падне. И всичко това за 10 лв. Извинявам се с широкия и дълъг текст но дано и други намерят общо и дано съм полезен с тези приказки.
Лек ден на всички
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта